بازدید 25662
۴

رازخوانی از لباس،‌ کفش و مدل موی کیم جونگ اون

کد خبر: ۸۰۷۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰ 12 June 2018

کیم جونگ اون،‌ رهبر کره شمالی در نشست تاریخی اخیر با دونالد ترامپ ملبس به کت و شلوار مورد علاقه‌اش یعنی به سبک «مائو زدونگ» بود، عینکی با فریم کائوچویی به چشم زده و همچنان مدل موی مشهور خود که دور و پشت آن را می‌تراشد، داشت. با این حال تفاوت پوشش او با قبل در این بود که روی کت و شلوارش از پین سنجاق شده دارای نشان‌های ملی استفاده نکرده و همینطور به هنگام دست دادن با دونالد ترامپ‌ کفش لژدار پوشیده بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، در اینجا نگاهی نزدیک‌تر به ظاهر کیم جونگ اون، رهبر جوان کره شمالی در نشست تاریخی اخیرش با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا می‌اندازیم:

کت و شلوار سبک مائو

رسانه‌ها پیش از نشست کیم جونگ اون و ترامپ گمانه‌زنی کرده بودند که رهبر کره شمالی ممکن است در این نشست به جای کت و شلوار مشکی رنگ با دکمه‌های تا بالا بسته به سبک مائو زدونگ، ‌رهبر کمونیستی اسبق چین، از کت و شلوار معمولی و کراوات مشابه با لباسی که در زمان سخنرانی ماه ژانویه خود به مناسبت سال نو میلادی پوشیده بود، استفاده کند.

او به هنگام ایراد این سخنرانی در ماه ژانویه تمایلش برای فرستادن هیئت ورزشکاران کره شمالی به بازی‌های المپیک زمستانی کره‌ جنوبی را اعلام کرد.

با این حال این رهبر ۳۴ ساله در نهایت از همان یونیفورم کمونیستی قدیمی سابق برای نشست استفاده کرد.

برخی ناظران این برداشت را کردند که این پوشش کیم جونگ اون نشان دهنده این است که می‌خواهد همچنان هویت سوسیالیستی کشورش را حفظ کند، هرچند که اکنون راه بهبود روابط با جهان خارج را در پیش گرفته است.

نشان روی سینه

در این دیدار کیم جونگ اون روی کتش نشانی که تصاویر پدر یا پدربزرگش که قبل از او رهبر کره شمالی بودند را سنجاق نکرده بود.

او اخیرا در مناسبت‌هایی بدون نصب این پین‌ها روی لباسش ظاهر شده است.

در کره شمالی هر مقامی باید در راستای ارادت به این دو شخصیت خاندان کیم این پین‌ها را نصب کند.

تحلیلگران می‌گویند، عدم نصب این نشان روی لباس کیم جونگ اون در دیدار با ترامپ نشان می‌دهد که او می‌خواهد دوران جدیدی را در کشورش با خارج شدن از زیر سایه دو رهبر قبل از خود رقم بزند.

کیم جونگ اون قد بلند شده

به طور طبیعی قد کیم جونگ اون حدود ۱۷۰ سانتی متر است که ۲۰ سانتی متر کوتاه‌تر از قد دونالد ترامپ است اما در نشست امروز هنگامی که این دو نفر کنار هم ایستادند تفاوت قد آنها چندان مشهود نبود.

رسانه‌های کره‌ جنوبی سریعا گمانه‌زنی کردند که کیم جونگ اون در این دیدار احتمالا از کفش‌های لژدار استفاده کرده و یا با گذاشتن کفی مخصوص قد خود را بلندتر کرده است.

در مراسم خواندن سرود ملی نشان داده شد کیم جونگ اون کفش‌های مشکی رنگ پاشنه دار پوشیده بود هرچند که مشخص نشد که شکل آنها چگونه است.

کیم جونگ ایل،‌ پدر چاق و کوتاه قد کیم جونگ اون براساس گزارش‌ها معمولا علاقه داشت که برای بلندتر نشان دادن قدش از کفش‌های پاشنه دار استفاده کرده و موهایش را پوش بدهد.

مدل مو

کیم جونگ اون عادت دارد که موهایش را به سمت عقب شانه کرده و دور و پشت سرش را به شکلی تمیز بتراشد و کارشناسان می‌گویند او هدفش از این کار الگوبرداری از ظاهر پدربزرگش کیم ایل سون، بنیانگذار کره شمالی است.

همچنین کیم جونگ اون در سخنرانی‌های عمومی خود از عادات و رفتار پدربزرگش پیروی می‌کند.

با این حال در زمان حکومت کیم ایل سونگ کره شمالی کشور ثروتمندتری به نسبت کشور بحران زده فعلی بود.

در دوران کیم جونگ ایل نیز کره شمالی وابسته به کمک‌های خارجی شده بود.

عینک

این روزها کیم جونگ اون معمولا عینکی با فریم کائوچویی استفاده می‌کند.

در ماه مارس تصاویر تلویزیونی نشان دادند که کیم جونگ اون عینکی را برای خواندن نامه مون جائه این، رئیس‌جمهوری کره‌ جنوبی زده که از طرف هیئت فرستادگان این کشور به دستش رسیده بود اما هنگامی که با آنها دیدار کرد این عینک را نداشت.

رسانه‌های کره‌ جنوبی گمانه‌زنی کردند که احتمالا چشم کیم جونگ اون به خاطر بیماری دیابتی که به علت چاقی به آن مبتلا شده، ضعیف شده و او دچار کاهش دید شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۴
با نام خدا.


همه این موجودات که نامش انسان است را خدا آفریده ؟ عجیب به نظر میرسد .

غذا ی شان چیست ؟ ترامپ و اون چه غذایی در ناهار خوردند ..............
یعنی فقط باید درباره ظاهر و لباسش صحبت بشه
و نه تصمیمش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خب حالا باید چکار کنیم.این برای نون و اب میشه
او چرا چشمهایش را می خواباند؟ چرا گونه هایش هنگام خنده باد می کند؟ چرا و چرا...؟ قرار است برای هر رفتار او حکمتی بتراشیم!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر