بازدید 4421
قاضی‌پور:

هیچ پولی از کمیته امداد به سوریه و لبنان نمی‌رود

کد خبر: ۸۰۷۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲ 12 June 2018

نماینده ارومیه با تاکید بر این که هیچ پولی از کمیته امداد به سوریه و لبنان نمی رود، گفت: تمام درآمدهای کمیته امداد در ایران و برای افراد مستضعف مصرف می شود.

به گزارش ایسنا، نادر قاضی پور در تذکری با استناد به مواد ۲۴ و ۱۱۰ آیین نامه داخلی در جلسه علنی امروز سه‌شنبه مجلس اظهار کرد: در چند روز اخیر هجمه های فراوانی به کمیته امداد، این نهاد یادگار امام صورت گرفته است نهادی غیر دولتی که برای حفظ آبروی هزاران ایرانی از بعد از پیروزی انقلاب تاکنون زحمات بسیاری کشیده است.

وی افزود: اکنون بچه های کمیته امداد، استاد دانشگاه، دکتر و پزشک هستند. این نهاد با توهین های فراوانی مواجه شده است. حال این که کمیته امداد مستقل است و هیچ کمکی از کمیته امداد به سوریه و لبنان نمی رود چون آنها خودشان کمیته امداد دارند.

این نماینده اصولگرای مجلس تاکید کرد: دشمنان ما بخصوص جبهه صهیونیسم علیه کمیته امداد مواردی را مطرح کرده و هجمه هایی را راه انداختند لازم است رئیس مجلس از صیانت کمیته امداد دفاع کند آن هم نهادی که تمامی درآمدش در ایران و برای افراد مستضعف مصرف می شود.

به گزارش ایسنا، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: هجمه ها به کمیته امداد ناحق است کمیته امداد از کمک های مردم برای خود مردم ایران استفاده می کند. این یک خط تخریبی علیه کمیته امداد است تا خللی در اراده ملت ایران به وجود آید.

در روزهای اخیر در فضای مجازی هجمه هایی علیه کمیته امداد به این بهانه راه افتاده است که این نهاد کمک های مردمی ایران را به مردم غزه و لبنان می دهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر