بازدید 28841
فوتو نیوز «تابناک»؛

نقویان: اگر کارد به استخوان مردم برسد، با هیچ کس رودربایستی ندارند /نایک: به خاطر تحریم های آمریکا نمی‌توانیم به تیم ملی ایران کفش بدهیم

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۸۰۷۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۴ 11 June 2018
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹۵
انتشار یافته: ۱۴
آقای نقویان ما خودمون هم داریم این هشدارهارو میدیم ولی کو گوش شنوا..جالبه درست در زیر تیتر گفته شما یکی میخواد دانشگاه هنر بزنه که واقعا معلوم نیست به چه دردی میخوره و آیا اساسا لازمه یا نه.! با پولش چند خانواده نجات پبدا میکنن و چقدر شغل میشه راه انداخت!اینقدر دست دست کنند اینقدر نشنیده و ندیده بگیرند که اخر سر ناگهان غافلگیر بشن.!
۱۵ کشور اروپا بدون اجازه آمریکا چوب کبریت هم به ما نمیدن شما دنبال نایک آمریکا هستید ؟
چی شد تولید ملی که اینهمه تبلیغ میکردید ؟
اون وضعيت تحريم و اقتصاد و اينهم آب و دولت هم فقط نظاره گره
جنگی که ۳۰ سال بعد قرار بود اتفاق بیفته ۲۸ سال زودتر داره اتفاق می افته ؛ جنگ آب
خوب شد بالاخره یکی مثل جناب نقویان متوجه عمق موضوع شدند .
اب کم پس اب شیرین کن بزنید کار دیگه نمیشه کرد
استخونم رد گرده خبر نداری عزیز
در خصوص صحبت آقای نقویان، مشکلات هست میگیم خب تحریم و دشمنی های خارجی ها، خودمونو دائم راضی میکنیم و چشم به سوءمدیریت های شدید می بندیم ولی بعضی چیزا واقعا آدم رو به فکر فرو می بره و اینکه خودروسازی تقریبا دولتی که چند دهه است با انحصار طلبی شدید و تولیدات کم کیفیت و قیمت های بالا دائم در حال ظلم به مردم و هموطنان است و حالا هم با دلار ارزان تر خودرو ساخته و به قول نماینده مجلس و برخی مسئولین احتکار کرده و دم از گرانی میزند ..... این یکی از هزاره .... با این ظلم ها چه کنیم ؟؟!!!! ظلم و سوءمدیریت تا کی و کجا؟؟؟؟
عجب بلبشویی است
خدایا خودت رحم کن
اخسنت بر نقویان
آقای نقویان کارد از استخوان گذشته و به عفو نت کشیده از نظر شما کی کارد به استخوان می رسد میلیونها جوان بیکار و دوازده میلیون جوانیکه امکان ازدواج ندارند و میلیونها معتاد میلیونها انسان افسرده و عصبی و میلیونها پرونده قضایی و......همه وهمه نشان از آن دارد که کارد از استخوان گذشته عده معدودی بر منابع کشور مسلط شده اند خودشان هیچ مشکلی ندارند درد مردم را هم نمی فهمند
فقط دکتر محمود احمدی نژاذ عشقه
احمدی نژاد قهر کرده . این دفعه بیشتر از یازده روز.......قهر قهر تا روز قیامت .
كارد از استخوان هم رد شده حداقل يك ذره كار كنيد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس