بازدید 5146
سوژه

روایتی از مالک بی پول سپیدرود و فوتبال بی‌ دروپیکر ایران

آقای تن‌زاده! تو که پول نداری، به جای اینکه از کریمی حمایت کنی، دنبال محکوم کردن و مصاحبه علیه او هستی؟ هدف تن‌زاده با این کارها فقط بزرگ کردن خودش است! تا چهار ماه پیش،‌ هیچ‌کس از مردم رشت جز خانواده اش او را نمی‌شناخت.الان تن‌زاده به‌عنوان بزرگ‌ترین دروغگوی شهر است!‌
کد خبر: ۸۰۷۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰ 11 June 2018

مربی فصل گذشته تیم فوتبال سپیدرود رشت با انتقاد شدید از رفتار مالک این باشگاه کفت: آقای تن‌زاده! شما که پولی ندارید چطور می‌خواهید تیم سپیدرود را در اختیار خود نگه دارید؟

به گزارش تابناک ورزشی، سهیل حق‌شناس درباره اتفاقات و حواشی مالکیتی باشگاه سپیدرود رشت در چند روز اخیر اظهار داشت: من فقط می‌خواهم بدانم هدف تن‌زاده از حفظ تیم آن‌هم زمانی که پولی هزینه نمی‌کند،‌ چیست؟ فقط این را برای ما مشخص کند. آقای تن‌زاده! شما که پولی ندارید چطور می‌خواهید تیم را نگه دارید؟ شمایی که قبل از بازی با پرسپولیس وعده و عید دادید پول پرداخت خواهید کرد، اما تا امروز حتی یک هزار تومانی هم پرداختی نداشته‌اید، با چه رویی می‌خواهید در سپیدرود بمانید و ادعا می‌کنید مالک قانونی باشگاه هستید؟!

Image result for ‫حق‌شناس + علی کریمی‬‎

وی افزود: آقای تن‌زاده! چطور الان ادعا می‌کنید مالک جدید باید سه یا چهار میلیارد به شما پول بدهد، وقتی هزار تومان خرج باشگاه نکرده‌اید؟! اگر هم هزینه‌ای بوده،‌ قرض کرده‌اید. من فکر می‌کنم این موضوع تقصیر تن‌زاده نیست، تقصیر ورزش ما است که آنقدر بی دروپیکر است که هر کسی را در آن راه می‌دهند. اگر سازمان‌های دیگر هم بی‌ دروپیکر بودند ما هم می‌توانستیم پیشرفت کنیم و الان مدیر جایی بودیم. متأسفانه ورزش ما برای برخی از آقایان خیلی بی دروپیکر است که الان به این وضعیت دچار شده‌ایم.

مربی فصل گذشته سپیدرود در ادامه با بیان اینکه من الان به‌عنوان یک هوادار سپیدرود صحبت می‌کنم، تصریح کرد: تن‌زاده و امثال او اگر دلسوز سپیدرود بودند، زمانی که این تیم در لیگ دسته دوم و سوم دست و پا می‌زد به داد آن می‌رسیدند، نه الان که دایه مهربان‌تر از مادر شدند. این افراد اگر واقعاً به فکر مردم هستند این تیم را به دست آن‌ها بسپارند. حرف من این است، آقای تن‌زاده! شما مگر نمی‌گویید هزینه کرده‌اید،‌ هزینه‌های خود را به سازمان بازرسی بیاورید تا حسابرسی شود. تن‌زاده اعلام کرده است دو میلیارد هزینه تدارک تیم شده، تیم پرسپولیس با آن عظمت دو میلیارد هزینه تدارکات یک فصلش نیست، چطور او در سه ماه این هزینه را انجام داده است؟! تن‌زاده چون ورزشی نیست دروغ‌هایی می‌گوید که شاخ‌دار است. من تعجبم از کسانی است که روبه‌روی او می‌نشینند و تن‌زاده این حرف‌ها را می‌زند. تن‌زاده چند وقت دیگر از این فوتبال رفتنی است و باید افرادی که او را همراهی می‌کنند، جوابگوی مردم باشند. حافظه مردم رشت خوب است و مطمئناً اگر سپیدرود هم به سرنوشت داماش دچار شود، مردم فراموش نخواهند کرد.

حق‌شناس در خصوص شروع تست‌گیری تیم سپیدرود زیر نظر علی کریمی و حضور او در این تمرینات گفت:‌ ما کارمان را انجام می‌دهیم و به نظرم تن‌زاده باید از خدایش هم باشد که کریمی تست‌گیری را آغاز کرده... متأسفانه او الان به جای اینکه کریمی را همراهی کند،‌ چوب لای چرخش می‌گذارد. آقای تن‌زاده! تو که پول نداری، به جای اینکه از کریمی حمایت کنی، دنبال محکوم کردن و مصاحبه علیه او هستی؟ هدف تن‌زاده با این کارها فقط بزرگ کردن خودش است! تا چهار ماه پیش،‌ هیچ‌کس از مردم رشت او را نمی‌شناخت. فقط خانواده‌اش او را می‌شناختند، اما الان تن‌زاده به‌عنوان بزرگ‌ترین دروغگوی شهر مطرح است!‌ من از کسانی که روبه‌روی تن‌زاده می‌نشینند می‌خواهم از تن‌زاده بپرسند وعده‌هایی که داده بود به کجا رسید. مگر قرار نبود پول بدهد، پس چه شد؟ اصلاً تن‌زاده بماند، اما حداقل یک میلیارد هزینه تیم کند.

وی در پایان یادآور شد: آقای تن‌زاده! شما که پول ندارید با چه رویی می‌خواهید در تیم بمانید؟ بدهی سپیدرود از سه میلیارد به هفت میلیارد رسیده و دیگر کسی جرأت نمی‌کند این باشگاه را تحویل بگیرد. اگر شما خیلی نگران شهر رشت هستید خیلی محترمانه تیم را تحویل بدهید و بروید. اگر هزینه‌ای هم انجام داده‌اید از خریدار بعدی دریافت کنید، اما وقتی شما می‌گوید چهار میلیارد هزینه کرده‌اید و این کار را انجام نداده‌ای،‌ دروغ است. تمام تیم‌ها یارگیری خود را در نقل‌وانتقالات شروع کرده‌اند، اما 99 درصد بازیکنان ما حتی قرارداد ندارند. از آن طرف هم دست‌نشان را به این تیم آورده‌اند و او اعلام کرده است می‌خواهد با پنج میلیارد تیم را ببندد! الان تیم‌های لیگ دسته اول هم بیش از 10 میلیارد هزینه می‌کنند،‌ شما این پنج میلیاردی هم که ندارید را می‌خواهید چطور هزینه کنید؟! واقعاً حق مردم رشت این نیست. نمی‌دانم چه دست‌های پشت پرده‌ای، تن‌زاده را به ورزش آوردند تا فردا ما دست مایه خنده دیگر تیم‌ها شویم. سال گذشته کم عذاب کشیدیم که امسال هم باید همین وضعیت باشد؟ به جای اینکه با این پشتوانه هوادار یک تیم قوی داشته باشیم، به این وضعیت دچار شده‌ایم. من فقط امیدوارم کسانی که با این آقا همراهی می‌کنند،‌ سرشان به سنگ بخورد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر