بازدید 21909
حسن کامران در گفت وگو با «تابناک»؛

سفر که سهل است؛ عده ای برای دستشویی مجلس هم کیسه دوخته اند؛ 300میلیون تومان هزینه دستشویی های مجلس شده!

به نماینده ها و مدیران می گوییم چرا افطاری می دهید، این کار خلاف قانون است، می گویند: با هزینه شخصی می دهیم، در حالی که دروغ می گویند. دروغ می گویند چون در سالنی این کار را می کنند که آب و برق آن مال بیت المال است. اگر راست می گویند بروند و در بیرون سالن اجاره کرده و از جیب خودشان هزینه کنند.
کد خبر: ۸۰۷۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳ 12 June 2018

سفر که سهل است؛ عده ای برای مستراح مجلس هم کیسه دوخته اند/ حاکمان ما به ریخت و پاش عادت دارنددر هفته ای که گذشت، در برخی رسانه ها خبری مبنی بر حضور تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مسابقات جام جهانی فوتبال در روسیه منتشر شد که حواشی بسیاری را ایجاد کرد.

به گزارش «تابناک»؛ ماجرا از آنجا آغاز شد که یکی از اعضای هیأت رئیسه مجلس، در مصاحبه ای اعلام کرد، قرار است به دعوت وزارت ورزش و جوانان از بین نمایندگان، سه تن از فراکسیون ورزش و چهار تن از کمیسیون فرهنگی به روسیه اعزام شوند.

انتشار این خبر به سرعت در شبکه های مجازی دست به دست شد و واکنش های زیادی را در پی داشت و حتی باعث شد، حجم انبوهی از اعتراض های مردم متوجه مجلس شود، به گونه ای که برخی از نمایندگان را مجبور به واکنش کرد و برخی از آنها این خبر را تکذیب کردند و چنین سفری را منافی با اوضاع کنونی اقتصاد کشور دانستند.

در این میان، سعیدی و کاتب دو تن از نمایندگان از این سفر انصراف دادند، زارع و وکیلی نیز از قرار داشتن نامشان در این لیست اظهار بی اطلاعی کردند و گفتند، اگر چنین چیزی باشد، حتما انصراف می دهند.

اما پروانه سلحشوری، نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران و رئیس فراکسیون زنان، یکی دیگر از افرادی که نامش در لیست افراد اعزامی بوده، گفته حاضر به انصراف از این سفر نیست و با هزینه شخصی ـ به‌ عنوان ناظر ـ برای دیدن بازی‌ها به روسیه می‌رود.

البته بعد از این جریانات و بعد از اینکه سخنگوی هیأت رئیسه مجلس، سفر نمایندگان به روسیه را به کلی تکذیب کرد، خبری به نقل از خادم معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان منتشر شد که گفته بود، وزارت ورزش کسی را برای دیدن مسابقات دعوت نکرده بلکه این مجلس بوده که درخواست اعزام نمایندگان به مسابقات را داشته است!

با این حال واکنش ها به این موضوع همچنان ادامه دارد و برخی از نمایندگان مجلس دلیل این گونه کارها را ناشی از عادت به بریز و بپاش در بین مسئولان کشور می دانند، حتی اگر این سفرها از جیب بیت المال نباشد و با هزینه شخصی صورت گرفته باشد.

حسن کامران در گفت و گو با تابناک اظهار داشت: هر نوع سفر غیر ضروری دارای اشکال است؛ حال این سفر در ارتباط با وزیر باشد یا ارتباطی به ورزش نداشته باشد، بسیاری از سفرهایی که نمایندگان مجلس می روند، لازم نیست و در این سفر هم تنها یک عده برای استفاده از منافع آن مسافرت می کنند.

این نماینده مجلس در ادامه گفت: وقتی فقرای ما برای داشتن یک دفترچه درمانی عاجز هستند و یا وقتی فقیری نان شب برای خوردن ندارد، حاکمان نباید ریخت و پاش کنند، متأسفانه مجلس ما ریخت و پاش های زیادی دارد که یکی از اینها سفرهای خارجی نمایندگان است.

وی گفت: شما به دفتر من بیایید و اسناد و مدارک را ببینید، مجلس ما آنقدر ریخت و پاش دارد که به مستراح هم بند کرده است؛ خرج تعمیر یک دستشویی در مجلس 26 میلیون تومان شده است، البته من جلوی آن را گرفته ام. اگر شما عکسی از آن می گرفتید، می دیدید که دستشویی قبلی سنگ مرمر و کاشی های مرتب داشت، اما مجلس یک دفعه تصمیم گرفت آن را تعمیر کند. دستشویی های سالم را خراب کردند و دستشویی جدید ساختند. الان مجلس هفت طبقه و در هر طبقه دو دستشویی دارد که روی هم رفته و با حساب سرانگشتی برای هر دستشویی 26 میلیون هزینه کرده اند که سرجمع آنها می شود چیزی حدود 300 میلیون تومان که خارج از مناقصه به افراد واگذار شده تا ساخته شود.

وی گفت: از ریخت و پاش های مجلس جلوگیری نشده و حاکمان ما هنوز ساده زیست نشده اند و به عبارت دیگر، جوجه خور از درد اشکنه خور خبر ندارد.

این نماینده مجلس در پاسخ به این که برخی از نمایندگان ادعا می کنند، با هزینه شخصی سفر خواهند کرد، گفت: این مثل افطاری هاست. به نماینده ها و مدیران می گوییم چرا افطاری می دهید، این کار خلاف قانون است، می گویند: با هزینه شخصی می دهیم، در حالی که دروغ می گویند. دروغ می گویند چون در سالنی این کار را می کنند که آب و برق آن مال بیت المال است. اگر راست می گویند بروند و در بیرون سالن اجاره کرده و از جیب خودشان هزینه کنند.

نماینده اصفهان گفت: اگر نماینده ای می خواهد به روسیه سفر کند و مسابقه ببیند و اگر ادعا دارد، با هزینه شخصی می رود باید بلیت هواپیما، هزینه خروج، پول هتل و همه هزینه های ایاب و ذهاب خود را از جیب خودش بدهد، نه اینکه برود و خوش بگذراند و هتل مجانی استفاده کند بعد هم بگوید با هزینه خود رفته ام.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۶
در انتظار بررسی: ۷۴
انتشار یافته: ۸۱
دم آقای کامران گرم البته نوش جون مردم ، وقتی مردمی داریم که قبل از انتخابات چه مجلس چه ریاست جمهوری میگفتن افرادی که ساده زندگی میکنند نمیتونند زندگی خوب برای مردم بیارن و باید افرادی انتخاب شوند که خودشون از نظر زندگی خوب زندگی میکنند نتیجش میشه این
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
آقای لاریجانی که در صدر مجلس قراردارند چرا جلوی این ریخت و پاشهارو نمیگیرن؟
تابناک یکنفر از مسولین را نام ببر که ثروتمند نباشد و مانند امام ساده زیست واقعی نه تظاهر باشد
پاسخ ها
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
سعید جلیلی و زاکانی و ... همون هاییکه بهشون برای برجام توهین کردن و البته مردم نتیجش رو هم الان میبینند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
آره درست میگی !!!!
همون سعید جلیلی که توی مذاکرات برجام تاریخ اسلام می گفت
بی خیال عزیز من
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
برخی خیلی ساده زیستن به شرطی که گزارش پولهای میلیاردی که از دولت احمدی نژاد برای نشریه اش به اسم بصیرت افزایی می گرفتن رو بدن
26 میلیون خرج هر دستشویی

مسولین هنوز ساده زیست نشده اند
دیگه کی میخوان ساده زیست بشن !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
هیچ وقت ساده زیستی فقط یک شعاره همیشه همین بوده
ناشناس
| Germany |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
مدیریت ضعیف و اشراف مسلکی هم کار همون دستشویی رو میکنه خرجی هم نداره
پروانه خانم اینجا خانمها اجازه حضور در ورزشگاهها را ندارند. بعد شما می خواهید به عنوان ناظر فوتبال آن هم. حنما در سن پترزبورگ. بروید و لذت ببرید. بروید اگر کاره ای بودم همین امروز از مجلس اخراج می شدی.
از خشم مردم بترسید..صداقت داشته باشید..من که تا عمر دارم دیگه پای صندوق رای نمیرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
منم
طرفدار هزینه های دولت و مجلس نیستم ولی باید درست قضاوت کرد خدمات دستشویی مجلس چند تا هستند مایع ظرفشویی و احتمالا خوشبو کننده و غیره هر نفر اگر دو میلیون تومان حقوق بگیرند و 4 نفر که باشند 96 میلیون بدون سنوات و پاداش حقوقشان میشود بیمه مالیات شرکت تمیز کاری را هم حساب کنید ببینید برای پیمانکار چقدر می ماند اگر زیاد است دست پیمانکار ندهید و خودتان استخدام داشته باشید
احستن به اين نماينده شجاع.
مجلس نمايندگاني مثل مدرس مي خواهد نه نمايندگاني كه فقط به فكر منافع شخصي خو باشند. آ
پاسخ ها
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
احستن چیه؟ شخصی خو کدام است؟
۳۰۰میلیون خرج توالت!!! واقعاکه مردم نان شب ندارند.
هر دستشویی 26میلیون؟؟؟؟
بدنبال مجاس 7و8و9 ملت به صحنه آمدند تا مجلسی شجاع ودلسوز فراهم کنند تا نظارت بیشتری به عملکرد دولت داشته باشد لذا در 7اسفند 94 باخلق حماسه عظیم خصوصا در تهران 30نماینده به مجلس فرستادند تا از منافع ملت حمایت وپشتیبانی نمایند که متاسفانه اینان نیز ناکارآمد بودند ودرمقابل پرداختیهای ناعادلانه دولت روحانی وکفاف نبودن حقوق دریافتی بازنشستگان باهزینه های سرسام آورزندگی سکوت ومماشات نمودند حتی در مقابل عمل خلاف دولت روحانی که متجاوزازسه ماه ازسال جاری گذشته وهنوز برمبنای حقوق سال 96 حقوق بازنشستگان پرداخت میشود هم سکوت اختیارنموده اند باید سوال شود مابه التفاوت سه ماه حقوق چند میلیون بازنشسته چه شده درحالیکه ظرف یک هفته بیش از500هزارتومان به قیمت سکه افزوده شده بعید نیست همین بودجه بازنشستگان صرف مشارکت دولت در خرید وفروش دلاروسکه بکاررفته
شما رو بخدا درد دل مردم رو تازه نکنین ! توی همین مملکت کسانی هستن که 60 سالشونه وهنوز نتونستن یه مشهد ساده برن ؟ ! باورش سخته ولی سری به استانهای محروم شرق کشور مثل خراسان جنوبی بزنین یا ببرسین باورتون میشه .
واى برما از اين مجلس. اين مجلس در راس امور است؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
محمد
| Germany |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
ما ملت همه ی این موارد رو میدونیم اما زمان انتخابات گول جعبه ی جادو و تبلیغات رو میخوریم میریم دوباره مرتکب اشتباه دیگری میشویم کلا رای دادن به این مجلس اشتباهه
آنگاه به ما جانبازان معسر مضطر ساتا صدقه میده و قانون حداقل حقوق مصوب مجلس را اجرا نمی کنه و می گویند پول نیست اما هست
واقعاً در اصل تأسیس ساختمان جدید یعنی محل فعلی مجلس شورای اسلامی با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و لزوم عدم اسراف عقل قانع نمی شود. اگر ملاحظات امنیتی بوده در ساختمان سابق نیز می توانستند اعمال کنند.
باز احسنت بر شما نماینده شجاع که گفتن حرف حق را بر مصلحت ترجیح می دهی.
پیامبر اکرم (ص) می فرماید: «نیة الشرک فی امتی اخفی من دبیب النملة السوداء علی الصخرة الصماء فی اللیله الظلماء؛ نیت شرک در میان امت من از راه رفتن مورچه سیاه بر روی سنگی صاف در شبی ظلمانی مخفی تر است. به نماینده ها و مدیران می گوییم چرا افطاری می دهید، این کار خلاف قانون است، می گویند: با هزینه شخصی می دهیم، در حالی که دروغ می گویند. دروغ می گویند چون در سالنی این کار را می کنند که آب و برق آن مال بیت المال است. اگر راست می گویند بروند و در بیرون سالن اجاره کرده و از جیب خودشان هزینه کنند. همین ریاکاریها مردم را ازمسولین جدا کرده دشمن دین وکشور وجوانان ریاکاری ونفاق است
کجاست طالقانی کجاست رجایی کجاست همت کجاست باکری همه رفتند
این آدم چقدر بی ادبه!
تازه علاوه بر هزینه ها، حق مأموریت دلاری هم میگیرند. با این دلار گران چه پولی میشه!!
از ماست که برماست
به عمل کار بر آید به سخندانی نیست
در حالیکه بازنشستگان با30سال خدمت صادقانه بعلت کفاف نبودن هزینه های فراوان زندگی باحقوق دریافتی در فشاراقتصادی بی سابقه قراردارند وبا عنایت به اینکه ازشروع سال جاری تورم بطور لجام گسیخته بالامیرود ومتاسفانه تورم تک رقمی روحانی به بالاترین حدممکن رسیده مقداراندک افزایش حقوق بازنشستگان پس ازگذشت سه ماه هنوز پرداخت نشده وفشاراقتصادی بردوش بازنشستگان مضاعف گردیده ومشخص نیست افزایش سه ماه حقوق میلیونها بازنشسته صرف چه اقداماتی گردیده ودست چه نهادی است این درحالی است که در مذت کوتاه یک هفته ای سکه به بیش از 500هزارتومان افزایش پیداکرده جناب روحانی آقای نوبخت نمایندگان محترم مجلس سه ماه ازسال 97 گذشته ولی حقوق بازنشستگان برمبنای سال 96 پرداخت میشود این جفا وظلم رابه کجاببریم
مگر چندسال است این مجلس ساخته شده که فوری احتیاج به بازسازی داردالبته این رویه خیلی از ادارات دولتی است است وهیچ ربطی هم به هیچی نداره همه ادارات که پول زیادی دارند ونمی دانند چیکارش کنند یک بخشی برای باز سازی ساختمانهای تهران وشهرستان که عمرش فقط یکی دو سال است هرچند سال یک بار بازساری میشه
اللهم عجل لوليك الفرج.
بعد گیر میدن به دستشویی اشراف که مثلا اختصاصی و جدا بوده!!
افطاری یارانه ای نه به قیمت بیرون ازمجلس
ای بابا، چرا این همه هزینه دسشویی مجلس باید بشه!!!؟؟؟ این خوی اشرافی گری نیست ؟
حرف شما درست هست ولی آنها هم توجیه دارند که مثلا نماینده ای در صف دستشویی منتظر نماند یا مهمانان داخلی و خارجی در صحن مجلس حضور دارند راحت باشند ولی اینکه سنگ قبلی را عوض کردند اسراف هست
خطابمان به نمایندگان مجلس خصوصا 30نماینده تبلوریافته ازحماسه اسفند 94 است روزها بسرعت میگذرد وایام انتخابات 98 نزدیک میشود حداقل در مدت باقیمانده بفکر منافع رای دهندگان باشید موج اعتراض به پرداختیهای ناعادلانه نوبخت ودولت روحانی بین بازنشستگان ومقامات به اوج خودش رسیده ومتاسفانه اعتراضات بحق بازنشستگان تاکنون بجایی نرسیده سه ماه ازسال 97 گذشته باوجود تورم لجام گسیخته ازشروع سال جاری حقوق بازنشستگان همچنان برمبنای سال 96 پرداخت میشود چرا به دولت روحانی ونوبخت وسازمان بازنشستگی بخاطر کسوردرانجام وظیف تذکرنمیدهید
تعطیلش کنید. سالی 1000 ملیارد تومن بودجه مجلس رو هر سال به 1000 تات جوان میدادید الان یه بیکار در این کشور نبود.
همه مردم میدانند که اکثر نمایندگان در مجلس فقط دنبال منافع برای خودشان و کساینی هستند که براشون هزینه کردند تا در انتخابات پیروز شوند و کلا میایند مجلس تا از امتیازات ان بهره ببرند ..همشون هم الان در خارج تابعیت دارند .شاید عده قلیلی اینکارا نکنند و لی اکثریت دینبال منافع هستند ..ما که در هیچ انتخاباتی تا بحال شرکت نکردیم و رای ندادیم و از این بابت عذاب وجدان ندارم و دیگه هم شرکت نمیکنیم و اقوام و دوستان تا جایی که میشناسم حدودا 100 نفری میشوند که در انتخابات نمیرن و نرفتند تا حالا و خوشبختانه تعداد الان به افزایش هست
اگر دلسوز می داشتیم وضعمان این نبود !
اگرنمایندگان محترم از تفکررفتن به جام جهانی وناهارخوردن بانوبخت وغیره فراغت حاصل کردند حداقل در مدت باقیمانده اندک دورشان بفکر منافع رای دهندگان باشند چند مدتی بیشتر به انتخابات سال 98 باقینمانده بازنشستگان واکثرکارمندان زیرفشاراقتصادی درحال له شدن هستند پرداختیهای تبعیض آمیز دولت روحانی بین کارمکندان وبازنشستگان با مقامات فاصله طبقاتی بی سابقه ایجاد نموده اقلیتی در رفاه کامل هستند وبازنشستگان شرمنده خانواده هایشان سه ماه ازسال 87 گذشته ولی سازمان بازنشستگی کشوری احکام سال جاری راصادرننموده وبر اساس همان سال 96 حقوق پرداخت مینماید این درحالی است که ازشروع سال جدید تورم بشدت بالارفته
سلام و علیکم . به نظرم برخی از مسئولین و وکلا و وزرا در ایران ، بسیار بسیار شجاع هستند . رفتارشان نشان میدهد هیچ ترسی از روز جزا و حضور در پیشگاه الهی و سوال و جواب قیامت و حق الناس و ... ندارند(البته اگر به ادعای خودشان اعتقاد به این مسائل داشته باشند!!!)
پاسخ ها
حمیدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
شجاع نیستند.حیف از این واژه !
سال آخره غصه نخور شما.
بترسید از خشم گرسنه که دیگر چیزی برایه از دست دادن ندارد ومرگ وزندگیش یکسان است
یادش بخیر سفر نیویورک شهید رجای برای دفاع از حقوق ملت ایران وشرکت در جلسه شورای امنیت انچه دراین سفر حائز اهمیت بود تعداد اعضا هییت ایرانی که سه نفر به اتفاق خود شهید رجایی یعنی جمع4نفر حالا 150نفر به نیویورک میرند
ملت خواستار برکناری همه نمایندگان هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
بود و نبود این نماینده ها فرقی نداره
با سلام . می گفتند پس از چند سال افکارمردم عوض می شود . .مثلا الان حدود سیصد هزار نفر از ثروتمندان غیبت فرزندانشان را با پرداخت 10 الی 50 میلیون تومان به سازمان نظام وظیفه خریدند .و حتی تشویق شده و معافیت دائم برای فرزندانشان گرفتند . اما پس از چهار دهه ایثاگران نمی توانند غیبت فرزندانشان را بخرند . بنظر می رسد . الان از نظر سازمان نظام وظیفه ثروتمندان مستضعف شناحته شدند . و ایثاگران مستکبر
حرف حساب و منطقی
آیا بهنر‌نیست ،اوضاع مالی همین افرادی که مدعی میشوند با هزینهٔ‌شخصی ،این کارها را میکنند بررسی شود تا مشخص گردد که اینهمخ ثروت را از کجا آورده است ؟،،
احتمالا روسیه ار نمایندگان ما خواسته -به دلیل دانش بالای مدیریتی که دارند - کشور روسیه رو در برگزاری جام جهانی کمک کنند .... یه کم خوشبین باشین
اقای کامران مثل اینکه یادت رفته خودت و خانمت چه هزینه هایی برای انتخابات در شهرهای اطراف اصفهان کردین.
تازه ریخت و پاش ندیدن ایشون ظاهرا ... من پیمانکار بوده ام اما بیشترین هزینه ها در سو مدیریت خود آقایون است نه هزینه ساخت ...
اقا دستشویی یه چیز خیلی واحبیه هست . هر چه قدر برای دستشویی خرج کنی جای دوری نمی ره
آفرین به این نماینده مجلس اگر همه نمایندگان مجلس چنین نظری در رابطه باهزینه ها داشتند ایران تمام مشکلاتش حل میشد
اینجا ایران است .
من فکر میکنم متاسفانه قریب به اتفاق برخی بر نحوه تدوین قانون خوب را ندارند یا خدای نکرده بفکر مال اندوزی و خوش گذرانی با این کسوت هستند یا در صدد فخر فروشی به هر شکلی حتی با داعیه دینداری و مصلحت اندیشی میباشند و تا رفتار و علم یک نماینده خوب فاصله بسیار زیادی داریم
به نظر من شما به عنوان یک نماینده خانم به جای اینکه با هزینه شخصی بروی مسکو و بلاد کفر و فوتبال ببینی همینجا به عنوان نماینده مردم راه ورود زنان کشورت به ورزشگاهها را باز کن و ثابت کن که نماینده واقعی مردمی
در زمان جنگ تحمیلی با وجود اینکه هر جبهه ای هزینه اش به اندازه هزینه جاری مملکت در زمان حال است و یادم هست که با کالای کوپنی‌ همه مردم در هشت سال جنگ کرسنه نبودن و به نحوی در رفاه نسبی بودن و حتی بخشنامه ای بود که دستور داده بودن به ادارات که در نامه نگاری برای صرفه جویی پشت کاغذ را استفاده نمایند و این جور مملکت اداره شد الان اول به طور وحشتناکی ریخت ‌پاش هست انهم توسط افراد وسازمانهایی که خودشان متولی اقتصاد مقاومتی و احساس مسولیت نکردن و عدم دلسوزی و واز جمله نمونه کوچکش همین سرویس های بهداشتی مجلس آست و یا در پارکی می بینیم جدول های اطراف پارک مشکلی نداشته دوباره شروع کردن به کنده کاری و فضای عمومی را با نخاله ها وذباله ها در پارک متظره ای نا خوشایند ایجاد و مدتهاست که کار بلاتکلیف مانده و یا در همین پارک سرویس بهداشتیش که مشکلی نداشت از ۸ ماه پیش تخریب و مردم را با جمعیت فراوان اطرافش بلاتکلیف گذاشته اند ویا کتاب خانه این پارک که خیلی هم زیبا بود تخریب و بعد ۲سال با رنگ ولعابی نا مرغوب و با هزینه سرسام آوری که دهن کجی به مردم است آن را به قول خودشان باز سازی کردن و این موارد را به گیر تا آخر این موارد نیست جز سو مدیریت و عدم نظارت
وقتی نماینده ای که باید بفکر مردم باشه
بفکر خوش گذرونی خودش باشه
به جای این حرف های حاشیه ای، بهتر است به وظیفه اصلی شان که تهیه و تصویب قوانین خوب و سودمند است بپردازند. هزینه مستراحشان هر چه می خواهد باشد.

این آقای مجلس نشین آیا همان کاندیدایی نیست که با خلع صلاحیت نماینده منتخب اصفهان خانم مینو خالقی و سپس با ابطال 60000 رآی مردم اصفهان خودش را به صندلی سبز رساند و 2 روز پیش با طومار دور مجلس بر علیه کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم میدوید؟

با جای این حاشیه های پوپولیستی به فکر کشتی کشور باشید
مانند امام علی زندگی ساده دارند این وکلای مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
قدیم زندگی تجملی به صورتی که امروز است وجود نداشت بویژه در میان اعراب
قابل توجه مسولین از علی آموز اخلاص عمل را
این خانم با هزینه شخصی دلار از کدوم صرافی میگیره . با 1000 یورو که نمیرن خارج؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
البته این جا نرن جای دیگه جبران میکنن . کلی دلیل برا سفرا خارجی دارن اینا .
عذر می خوام اون دوست عزیزمون جناب دکتتتتتتر واعظی مگر نفرمودن حالا سفر نرید چی میشه مملکت ارز نداره؟؟ ایشون منظورش به ما ها بود البته نه ؟ چون مجلسی ها که همه اقامت دارن و گرین کارت و جز مانیستند ...
اگر رفتار نماینده ها تو سایتی گزارش بشه
کارکردشون و لیست اموالشون و دارایی هاشون و اثر کارهایی که کردن و کارهایی که انجام میدن و دادن
مردم میدونستن به کی رای بدن
بنده يه فرهنگي بازنشسته هستم بعرضتون مي رسانم كه دردوران خدمتم مدارسي رو ديدم كه يه سرويس بهداشتي درست وحسابي كه هيچ يه سرويس بهداشتي ساده هم نداشتن حالا اين اقايون به همين راحتي حيف وميل ميكنن با چشماي خودم ديدم به دليل نبود هزينه سرانه عوامل اموزشگاه بعد از تعطيلي مدرسه سرويس بهداشتي روتعمير ميكردن
نماینده ها وقتی به سفر کشورهای پیشرفته غرب میروند از اقتصاد تا سیاست تا مسایل اجتماعی این کشورها را زیر نظر میگیرند شاید هم یکی هم این باشد که چرا دستشویی خوبی در مجلس نیست شاید کسی توی صف نماند وضعیت اضطراری باشد دوم اینکه اتفاقا این سفرها به خارج برای سیاسیون خوب هست چون نگاه سیاسی انها از این فضای بسته ایران خارج میکند وتحول فکری در آنان ایجاد میشودد .
کامران جان فقط وفقط به فکرزاینده رود. باش دردوران نمایندگی شما آب زاینده رود راانتقال دادند وشما درخواب مبارزه بودی لطف کن درهیچ مورد سخن مگو فقط درمورد آب زاینده رود حرف بزن فقط زاینده رود
همه سلیقه ها که مثل هم نیست!
علی برکته الله =))
این هم نتیجه رای دادن مردم
متاسفانه مسئولین در خصوص هر موضوعی اینقدر تایید و تکذیب میکنن تا موضوع کاملا لوث بشه که بتونن هر کاری که دلشون خواست انجام بدن و پاسخگو هم نباشن .
تابناک بدان !
با چاک کردن و نکردن کامنت ها مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیری، البته ملاحظات گوناگون هم محاسبه میشود !
متاسفانه مسوولین به اشرافی گری عادت کردن و هدر دادن بیت المال برای بریز و بپاش دستگاهها و ارگانها بسیار مرسوم شده!
از قدیم گفتن سیر از گرسنه خبر نداره سواره از پیاده و البته باید اضافه کنند مسوولین از مردم!
مبارک نمایندگان باشه ، زندان لاکان رشت 7 دستشویی برای 400 زندانی داره ،
رانتخواری در کشور بیداد میکند تقسیم که مدیران انجام داده اند سختی برای مردم وخوش نشینی برای مدیران کجایند شهد بهشتی وامام ببینند
خرج که کیسه مهمان بود
حاتم طائی شدن آسان بود
کی به کیه؟ هر چه می خواهد دل تنگت بکن (در عوض بگوی)
مدیریت زنجیره تامین که نباشد همین است.
در قبال این هزینه چه بدست آوردیم؟ طومار؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل