بازدید 4396
گزارش

خطر کسرامتیاز و محرومیت استقلال و پرسپولیس جدی شد

کد خبر: ۸۰۶۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰ 10 June 2018

تیم‌های استقلال و پرسپولیس در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال پرونده‌هایی دارند که با وجود رأی این کمیته، اقدامی ازسوی دو باشگاه صورت نگرفته است، به‌عنوان نمونه باشگاه استقلال پس از شکایت میرشاد ماجدی سرپرست پیشین خود، با رأی کمیته تعیین وضعیت به پرداخت مبلغ 155 میلیون تومان محکوم شد.

به گزارش تابناک ورزشی، این کمیته به باشگاه استقلال 30 روز مهلت داد تا مطالبات ماجدی را پرداخت کند، اما این اتفاق نیفتاد و با درخواست سرپرست پیشین استقلال، پرونده به کمیته انضباطی رفت. قرار است جلسه رسیدگی به این پرونده امروز (یکشنبه) در کمیته انضباطی تشکیل شود.

باشگاه استقلال باید مطالبات ماجدی را بدهد، در غیر اینصورت، با خطر محرومیت نقل و انتقالات و ثبت بازیکنان جدید و همچنین کسر امتیاز روبه‌رو می‌شود. پرسپولیس هم مشابه استقلال، پرونده رضا نوروزی مهاجم پیشین خود را دارد که این پرونده نیز به کمیته انضباطی ارجاع داده شده است. با توجه به محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات، کمیته انضباطی طبق آیین‌نامه می‌تواند پرسپولیس را به کسر امتیاز یا محرومیت نقل و انتقالات زمستانی محکوم کند. پرونده ماجدی و نوروزی نمونه‌ای از پرونده‌هایی است که استقلال و پرسپولیس دارند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر