بازدید 9169
۱

اولین مدیرکل زن تاریخ ورزش ایران را بیشتر بشناسید

از این پس ورزش گیلان زیر نظر مریم بخشی فعالیت خواهد کرد و باید دید او در اولین تجربه مدیریت یک زن در ورزش یک استان چه عملکردی خواهد داشت.
کد خبر: ۸۰۶۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳ 09 June 2018

وزیر ورزش و جوانان در حکمی مریم بخشی 37ساله را به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان منصوب کرد تا با این کار حرکتی هر چند کوچک در ادای سهم بانوان در مدیریت کشور داشته باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، وزارت ورزش 31 مدیر کل استانی دارد که در سه سطح تقسیم شده اند و استان گیلان در سطح یک استان های کشور قرار گرفته است. در سال های اخیر مسعود رهنما که یکی از پیشکسوتان کاراته است، به عنوان مدیرکل این استان فعالیت می کرد؛ اما اخیرا برای او حاشیه هایی به وجود آمد که باعث برکناری اش شد.

Related image

مسعود سلطانی فر در اقدامی نادر ، برای اولین بار یک زن را به سمت مدیرکل ورزش استان گیلان برگزیده تا در این بخش خرق عادت کرده باشد. مریم بخشی 37 ساله ، کارشناس ارشد رشته تربیت بدنی و دانشجوی دکتری این رشته است و به مدت 15 سال سمت های مدیریتی در سطح هیات، شهرستان و معاونت اداره کل ورزش و جوانان گیلان را بر عهده داشته است. از این پس ورزش گیلان زیر نظر مریم بخشی فعالیت خواهد کرد و باید دید او در اولین تجربه مدیریت یک زن در ورزش یک استان چه عملکردی خواهد داشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احسنت احسنت احسنت .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر