بازدید 10010
۲
گزارش بازار سکه، طلا و ارز؛

سکه تمام بازهم رکورد زد/ سایه مذاکرات جی 7 بر قیمت جهانی طلا

اولین روز کاری بازار سکه در هفته جاری پس از تعطیلات هفته قبل، با جهش نرخ انواع سکه به ویژه سکه تمام همراه شد. به طوریکه سکه تمام در ادامه روند افزایشی اخیر، امروز نیز رکورد زد و از مرز ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان عبور کرد. همچنین در بازار جهانی،  ارزش طلا طی هفته گذشته ۲.۳ درصد بالا رفته است که بیشترین میزان در ۷ هفته گذشته است.
کد خبر: ۸۰۶۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹ 09 June 2018

سکه تمام بازهم رکورد زد/ سایه مذاکرات جی 7 بر قیمت جهانی طلااولین روز کاری بازار سکه در هفته جاری پس از تعطیلات هفته قبل، با جهش نرخ انواع سکه به ویژه سکه تمام همراه شد. به طوریکه سکه تمام در ادامه روند افزایشی اخیر، امروز نیز رکورد زد و از مرز ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان عبور کرد. همچنین در بازار جهانی،  ارزش طلا طی هفته گذشته ۲.۳ درصد بالا رفته است که بیشترین میزان در ۷ هفته گذشته است.

به گزارش تابناک اقتصادی، نرخ انواع سکه در اولین روز فعالیت بازار در هفته جاری، با افزایش قیمت همراه شده است. به طوریکه قیمت سکه تمام طرح قدیم تا لحظه تنظیم این خبر، با افزایش ۷۰ هزار تومانی نسبت به روز پنج شنبه گذشته، به رقم ۲,۱۹۰,۰۰۰ تومان رسیده است. همچنین هر سکه تمام طرح جدید (سکه امامی) در ساعت ۱۷:۴۵ امروز ۲,۳۰۳,۵۰۰ قیمت گذاری شده است که نسبت به روز پایانی هفته قبل، ۷۸ هزار و ۵۰۰ تومان گران‌تر شده است. این در حالی است که نرخ این سکه در ساعاتی از روز، به رقم ۲ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان نیز رسید که رکوردی تاریخی در بازار تهران می‌باشد. هر نیم سکه بهار آزادی نیز در معاملات امروز با رشد ۳۵ هزار تومانی به رقم ۱,۱۴۰,۰۰۰ تومان رسید و هر ربع سکه بهار آزادی تا این لحظه، ۶۴۰ هزار تومان ارزشگذاری شده است که نسبت به نرخ پایانی روز پنج شنبه، ۱۵ هزار تومان افزایش قیمت داشته است. همچنین هر سکه یک گرمی در بازار تهران، با ۱۰ هزار تومان افزایش به رقم ۳۸۰ هزار تومان رسیده است.

سایه مذاکرات جی 7 بر قیمت جهانی طلا

ارزش طلا طی هفته گذشته ۲.۳ درصد بالا رفته است که بیشترین میزان در ۷ هفته گذشته است.  به نقل از رویترز، در آستانه مذاکرات جی ۷، قدرت ریسک در میان سرمایه گذاران پایین آمده و همین امر موجب تقویت طلا شد، اما بهبود ارزش دلار مانع از افزایش بیشتر قیمت فلز زرد شد. انتظار برای اعلام یک افزایش دیگر در نرخ بهره بانکی آمریکا از سوی فدرال رزرو در این هفته نیز مانع از بیشتر شدن قیمت طلا شده است. افزایش نرخ بهره هزینه‌های نگهداری طلا را که دارایی بدون بهره است، بالا می‌برد. هر اونس طلا در آخرین روز کاری بازار جهانی در هفته گذشته، با ۹۸ سنت افزایش ۱۲۹۸.۱۶ دلار فروخته شد.

 

کاهش نرخ یورو و پوند در کنار افزایش قیمت دلار در بانک مرکزی

براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای امروز (شنبه نوزدهم خردادماه) با ۲۰ ریال افزایش نسبت به روز پنج شنبه ۴۲ هزار و ۲۱۰ ریال قیمت خورد.

سکه تمام بازهم رکورد زد/ سایه مذاکرات جی 7 بر قیمت جهانی طلا

همچنین نرخ هر پوند انگلیس با ۹۳ ریال افت نسبت به روز پنج شنبه ۵۶ هزار و ۵۵۰ ریال و هر یورو نیز با ۹۹ ریال کاهش در مدت مشابه ۴۹ هزار و ۶۳۹ ریال ارزش‌گذاری شد.

براین اساس، هر فرانک سوئیس ۴۲ هزار و ۸۲۸ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۸۴۵ ریال، کرون نروژ ۵ هزار و ۲۴۱ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۶۶۹ ریال، روپیه هند ۶۲۵ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۹۴ ریال، دینار کویت ۱۳۹ هزار و ۴۳۲ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۳۶ هزار و ۴۵۰ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۵۳۱ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۳۸۰ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۷۷۸ ریال و دلار کانادا ۳۲ هزار و ۶۴۰ ریال قیمت خورد.

همچنین نرخ راند آفریقای جنوبی ۳ هزار و ۲۲۵ ریال، لیر ترکیه ۹ هزار و ۴۳۴ ریال، روبل روسیه ۶۷۷ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۹۶ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۶۳ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۳۲ هزار و ۹۱ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۵۶ ریال، دینار بحرین ۱۱۲ هزار و ۲۵۸ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۶۰۸ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۶۵۵ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۸ هزار و ۸۸۰ ریال تعیین شد.

نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۳۵ ریال، دینار لیبی ۳۱ هزار و ۳۷۳ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۵۹۱ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۱ هزار و ۶۴۷ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۵۸۱ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۹ هزار و ۳۰۰ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۲ هزار و ۶۱۶ ریال، افغانی افغانستان ۵۹۱ ریال، روبل جدید بلاروس ۲۱ هزار و ۱۰۸ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۸۲۹ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۶۶۱ ریال و بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۲۷ ریال ارزش‌گذاری شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۲
فقط سكه نيست كه ركوردزده قيمت ارزهم امروزرشدچشمگيري داشت اونوقت مينويسندچراقيمت مسكن افزايش پيداكرده ؟!!!!
بیچاره من و امثال من که باید مهریه بپردازیم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر