بازدید 56968
هزار و دویست و سی‌ و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

منبع درآمد زندگی مقام معظم رهبری/برخی وزرا با نمايندگان پر توقع مجلس معامله می‌كنند/خوش تیپی بازیکنان ایران، سوژه دیلی میل شد/برخی از امیدی ها نطق مخالف می‌کنند، رأی موافق می‌دهند!/رفع حصر را باید از رهبری و شورای عالی امنیت ملی بخواهیم

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: واکنش آشنا به اهانت‌کنندگان علیه صالحی/معاون سیاسی سپاه: موشک‌های دفاعی امانت‌ ملت در دست مسئولان است/ و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۰۶۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰ 09 June 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

منبع درآمد زندگی مقام معظم رهبری

حجت‌الاسلام رحیمیان، رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی: چند سال پیش در جایی سخنرانی داشتم و وجوه اشتراک امام و مقام معظم رهبری را مطرح می‌کردم، فردی یادداشتی به من داد که مقام معظم رهبری چقدر حقوق می‌گیرند، من شب بعد به شرح این مسأله پرداختم که من در متن کل امور مالی امام(ره) و دفتر امام بوده‌ام و شاهدم که ریالی از وجوهات شرعی و بیت‌المال استفاده نکرده و تماماً از نذورات و هدایایی که به آن‌ها می‌رسد استفاده می‌کنند. بنده در آن جلسه جزئیات این موضوع را توضیح دادم؛ مؤمنین و حتی افراد مستضعف برای آقا نذر می‌کنند و ایشان آنچه به‌ عنوان هدیه و نذر برای خودشان باشد، دریافت می‌کنند و زندگی‌شان نیز از همین طریق می‌گذرد. /مشرق

برخی وزرا با نمايندگان پر توقع مجلس معامله می‌كنند

علي جنتي، وزير ارشاد دولت يازدهم گفت: نسبت به دولت به معناي قوه مجريه انتقاد خاصي ندارم اما دولت از اجزا و اعضاي كابينه تشكيل شده است. اعضاي كابينه هم متفاوت هستند. برخي بسيار با‌انگيزه هستند و كار خود را مي‌دانند، ‌از نيروهاي توانمند و همراه دولت استفاده مي‌كنند، در كارشان هم موفق هستند. برخي هم هستند كه انگيزه كمتري دارند يا خودشان را در ايفاي مسئوليت ناتوان مي‌بينند يا در انتخاب معاونان و مديراني كه به كار گرفته‌اند از نيروهاي توانمند و با‌كفايت استفاده نمي‌كنند يا با برخي از نمايندگان پرتوقع مجلس معامله مي‌كنند و براي اينكه به دور از سوال يا استيضاح بمانند باج‌هاي سنگيني به نمايندگان مجلس مي‌دهند و بر خلاف سياست‌هاي رئيس‌جمهور عمل مي‌كنند.

یک نماینده از قول وزیر اطلاعات: «تلگرام طلایی» متعلق به جمهوری اسلامی است

وزیراطلاعات عنوان کرد که تلگرام طلایی متعلق به جمهوری اسلامی ایران است و اکنون ۲۵ میلیون عضو دارد و قانونی است. حسن بیکی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: وزیراطلاعات در ضیافت افطاری اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و جمعی از نمایندگان مجلس عنوان کرد که تلگرام طلایی متعلق به جمهوری اسلامی ایران است و اکنون ۲۵ میلیون عضو دارد و قانونی است.

واکنش آشنا به اهانت‌کنندگان علیه صالحی: رسوا خواهید شد

مشاور فرهنگی رئیس جمهور در یادداشتی به سر دادن شعارهایی علیه رییس سازمان انرژی اتمی در حاشیه راهپیمایی روز قدس واکنش نشان داد. حسام الدین آشنا در صفحه توئیتر خود نوشت :آگاهی از دستاوردهای غیرنظامی سازمان انرژی اتمی در دوران 1392-1400 کسانی را شرمنده خواهد کرد که ناآگاهانه علیه رئیس آن شعار دادند و کسان دیگری رارسوا خواهد کرد که آگاهانه این طراحی را انجام دادند.

کنایه مهاجری به تندروها

محمد مهاجری در گفت و گو با خبرنگار جماران گفت: من امیدوارم که بعضی از دوستان تندرو، خود را ارزان نفروشند و آدم هایی که این افراد برایشان سینه می زنند، برای آنها فاکتورهای گران قیمتی صادر کنند. زیرا بالاخره این اقدام سنگینی از جانب تندروهاست که به رئیس سازمان انرژی اتمی که اخیراً از سوی مقام معظم رهبری ماموریت مهمی برعهده دارد، فحاشی کنند. لذا امیدوارم که تندروها تنها به کشیده شدن دست نوازش بر سرهایشان قانع نشده باشند و مبالغ بالایی دریافت کرده باشند. این فعال سیاسی اصولگرا گفت: طایفه تندروها در کشور به هیچ وجه مضمحل نخواهند شد، بلکه از شکلی به شکل دیگر درخواهند آمد. تندروی ریشه در نفسانیت و اعمال غیرعقلانی انسان دارد. تا زمانی که نفس و رفتارهای غیرعقلانی وجود دارد، آدم تندرو نیز وجود دارد و فرقی هم نمی کند جناحش چپ یا راست باشد.

دولت اقدام نکند، طرح خود را برای اجرای شروط رهبری در برجام به جریان می‌اندازیم

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی طرحی برای اجرای شروط رهبری در برجام تهیه کرده تا در صورتی که دولت نتواند در زمینه برجام کارها را پیش ببرد و یا این‌که طرف‌های مقابل نقض پیمان بکنند، آن را در دستور کار قرار دهد. بهروز نعمتی در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با ایسنا درباره بیانات اخیر مقام معظم رهبری در مورد مسأله هسته‌ای، اظهار کرد: اروپایی‌ها باید خساراتی را که آمریکایی‌ها به برجام وارد کردند، پرداخت کنند و اگر هم این کار را انجام ندهند، مسئولین نظام همگی اتفاق نظر دارند که مجددا فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای را آغاز کنیم. وی افزود: به هر حال آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها باید بپذیرند که اگر قرار باشد برجامی در کار نباشد، ازسرگیری فعالیت‌های هسته‌ای ما شروع می‌شود. در همین زمینه، مجلس هم در صورت عدم پیشبرد اقدامات توسط دولت و یا طرف‌های مقابل برای خروج از برجام طرحی که تهیه کرده را در دستور کار خود قرار می‌دهد.

در شرایط جنگ قرار گرفته ایم

محمد هاشمی در گفت‌وگو با روزنامه آرمان گفت: رئیس‌جمهور جنجالی آمریكا عزمش را جزم كرده تا در منطقه مثلث آمریكا، اسرائیل، عربستان را تشكیل بدهد تا از این طریق بتوانند نهایت دشمنی با نظام جمهوری‌اسلامی را داشته باشند و تا جایی كه می‌توانند به ایران و ایرانی ضربه بزنند. حالا چه با تحریم، چه با تحت فشار قراردادن شركای ما و چه با كارهای دیگر، مخصوصا اینكه آمریكایی‌ها در سطح جهان از امكانات فوق‌العاده‌ای در بحث رسانه برخوردارند و به همین دلیل به‌راحتی این امكان را دارند كه علیه نظام ما سیاه‌نمایی كنند. دولت در شرایطی در داخل كشور قضاوت‌های آنچنانی را متوجه خود می‌بیند كه مشكلات اینچنینی را دارد. به تعبیر من ما در شرایط و حالت جنگ هستیم. ‌البته نه جنگ نظامی، بلكه جنگ تبلیغاتی و جنگ اقتصادی. جالب این است كه در جنگ آنچه روال است و متدوال، این است كه نباید آن كسانی كه در خط مقدم هستند و می‌جنگند را تضعیف كرد، بلكه باید آنها را حمایت كرد و پشت جبهه را قوی و منسجم نگه داشت.

معاون سیاسی سپاه: موشک‌های دفاعی امانت‌ ملت در دست مسئولان است

سردار جوانی، در خصوص بحث توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران و تأکید آمریکا برای مذاکره در خصوص سامانه دفاعی کشور نیز گفت: این یک تصور غلطی است که غربی ها فکر می کنند با فشار بر جمهوری اسلامی، بتوانند ایران را به تن دادن به مذاکره موشکی وادار کنند. مذاکره موشکی به منزله این است که ملت ایران بر سر ابزار دفاعی خود با دشمن معامله کند که هیچ ایرانی عاقل و منصفی به چنین چیزی رضایت نخواهد داد. مسئولان جمهوری اسلامی ایران امانت دار اقتدار و قدرت دفاعی ملت ایران خواهند بود. به گفته وی، موشک‌های دفاعی امانت های ملت ایران در دست مسئولان هستند و آنان نیز امانت دار خواهند بود، زیرا غربی ها با طرح مذاکرات موشکی می‌خواهند ملت را خلع سلاح کنند که این بدون شک اتفاق نخواهد افتاد.

خوش تیپی بازیکنان ایران سوژه دیلی میل شد

جام جهانی فوتبال در روسیه از پنجشنبه برگزار می‌شود. اعضای تیم ملی فوتبال ایران نیز اکنون در روسیه هستند و خودشان را برای بازی با مراکش آماده می‌کنند. دیلی میل در گزارشی به عکس بازیکنان ایرانی در روسیه اشاره کرد و نوشت: عکس بازیکنان خوش تیپ ایرانی در توئیتر و رسانه‌های گروهی دیگر بازتاب گسترده‌ای داشت و خیلی‌ها را به تیم ملی ایران علاقه‌مند کرد. بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اکنون در کمپ مسکو خودشان را برای جام جهانی آماده می‌کنند.

 

بسته

رفع حصر را باید از رهبری و شورای عالی امنیت ملی بخواهیم

قاسم میرزایی نیکو نماینده فیروزکوه در مجلس و عضو کمیته رفع حصر با اشاره به صحبت‌هایی مبنی بر رفع حصر تا پایان ماه رمضان، گفت: نوع دعوتی که برای جلسه افطاری رهبر انقلاب شد و برای افراد زیادی دعوت‌نامه فرستاده شد، نشان می‌دهد که فضا بهبود پیدا کرده و شرایط بیرونی و مسائل مختلف هم دومین عامل تأثیرگذار برای رفع حصر است. او تأکید کرد: اقداماتی نیز به آقای شمخانی محول شده و ایشان باید انجام دهد که همه این موارد می طلبد که رفع حصر انجام شود. من اطلاعی ندارم که حتماً در ماه رمضان رفع حصر صورت می‌گیرد اما امیدوارم ماه رمضان که ماه محبت و نور است بتواند کمک کند تا رفع حصر صورت بگیرد. اگر رفع حصر نشود، باید اقدام جدی‌تری از سوی نمایندگان و کمیته حصر انجام شود.  این نماینده مجلس در خصوص اینکه اقدام جدی نمایندگان چه خواهد بود، ادامه داد: برای آن اقدام جدی باید منتظر ماند تا با رایزنی به جمع‌بندی برسیم. تا یک مدتی به ما گفتند که شلوغ نکنید و در خصوص حصر صحبت نکنید. صحبت نشد اما بعد برخی می‌گویند چه حقی دارید که در مورد حصر صحبت کنید! این یعنی چه! چطور یک نفر حق دارد بگوید راجع به حصر صحبت نکنید؟/اعتمادآنلاین

مجلس طرحی برای اجرای شروط رهبری در برجام تهیه کرده است

بهروز نعمتی درباره بیانات اخیر مقام معظم رهبری در مورد مسأله هسته‌ای، اظهار کرد: اروپایی‌ها باید خسارت‌هایی را که آمریکایی‌ها به برجام وارد کردند پرداخت کنند و اگر هم این کار را انجام ندهند، مسئولین نظام همگی اتفاق نظر دارند که مجددا فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای را آغاز کنیم. وی افزود: به هر حال آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها باید بپذیرند که اگر قرار باشد برجامی وجود نداشته باشد، ازسرگیری فعالیت‌های هسته‌ای ما شروع می‌شود. در همین زمینه مجلس هم در صورت عدم پیشبرد اقدامات توسط دولت و یا طرف‌های مقابل برای خروج از برجام طرحی که تهیه کرده را در دستور کار خود قرار می‌دهد./ ایسنا

مشکل کشور ترامپ و صهیونیست‌ها نیستند، بلکه اختلال مدیریتی و اختلاس است

محمدعلی وکیلی عضوکمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی مشکل اصلی ایران در شرایط کنونی را اختلال مدیریتی و اختلاس دانست و افزود: کشور نیازمند پالایش در شیوه‌های مدیریتی است. وکیلی در ادامه سخنان خود با تحلیل وضعیت کنونی کشور و شرایط سخت مردم اظهار داشت: کشور ایران شرایط شبیه این وضع را در دوران دفاع مقدس تجربه کرده و به دو دلیل در آن دوران موفق بود. وی در ادامه دلایل موفقیت ایران در شرایط دفاع مقدس را یکپارچگی در حکومت و پاکدستی و از خود گذشتگی مسئولان دانست و افزود: اکنون نیز مشکل اصلی ترامپ و صهیونیست‌ها نیستند، بلکه اختلال مدیریتی و اختلاس است. از نظر داخلی باید پالایشی در شیوه‌های مدیریتی صورت پذیرد.

عده‌ای در گوشه و کنار ایستاده‌اند و چوب لای چرخ دولت می‌گذارند

علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت یازدهم درباره عملکرد حسن روحانی رئیس‌جمهوری گفت: بسیاری از نخبگان کشور در بخش‌های مختلف از محدودیت‌هایی که رئیس‌جمهوری در جایگاه خود دارد آگاه هستند.البته توده مردم اطلاع زیادی ندارند لذا می‌بینیم که در برخی از شبکه‌های اجتماعی گاه انتقادات تندی از رئیس‌جمهوری می‌شود. رییس‌جمهوری می‌تواند فعال باشد. می‌تواند بگوید من منتخب مردم هستم و با این 24 میلیون رای می‌خواهم تمام نظرات و وعده‌هایم را عملیاتی کنم ولی عده‌ای در گوشه و کنار ایستاده‌اند و چوب لای چرخ دولت می‌گذارند و مانع تحقق اهداف دولت هستند. در چنین شرایطی آیا مردم آرامش دارند تا در سایه آن فعالیت‌های اقتصادی و فرهنگی و توسعه‌ای کشور پیش برود؟ آیا گرگ‌هایی که خارج از مرزها هستند و به دنبال بهره‌گیری از برخی فرصت‌ها هستند فقط نظاره‌گرند یا از این شرایط سوءاستفاده خواهند کرد؟ نهایتا شرایط کشور به چه سمتی پیش می‌رود؟/ اعتماد

احمدی‌نژاد مصداق بارز عدم کفایت بود اما نظام سیاسی تحملش کرد

عبدالله ناصری درباره میزان واقعی بودن اظهارات حجاریان که گفته است جناح راست چهار سناریوی به استعفا رساندن دولت، اعمال فشار، پرونده سازی و عملیاتی کردن طرح عدم کفایت رئیس جمهور را در مقابل روحانی دنبال می کند گفت: در اجرای سه سناریوی نخست تردید ندارم اما درباره سناریوی چهارم معتقدم ظرفیت سیاسی در نظام جمهوری اسلامی آن طور نیست که فضای مجلس استیضاح یا طرح عدم کفایت رئیس جمهور را ایجاب کند.  وی افزود: مجموعه های منطقی اصولگراها و حتی بعضی کانون های قدرت مثل قوه قضائیه در سال های آخر دولت دهم خیلی جدی تر به نتیجه استیضاح رئیس جمهور رسیده بودند و واقعا آقای احمدی نژاد مصداق بارز عدم کفایت سیاسی و عدم کفایت اجرایی بود اما به هر صورت نظام سیاسی او را تحمل کرد./ نامه نیوز

برخی از امیدی ها نطق مخالف می‌کنند، رأی موافق می‌دهند!

مصطفی کواکبیان نماینده مجلس درباره اعضای فراکسیون امید گفت: در ابتدا 158 تن با ما عکس یادگاری گرفتند. ما فکر می‌کردیم اکثریت مطلق را در مجلس در اختیار داریم، اما در واقعیت چنین اتفاقی رخ نداد.  دلیل اصلی این مسأله این است که لیست از ابتدا به درستی بسته نشده است.  شرایط به شکلی بود که هر که در حوزه انتخابی خود دشنام بیشتری به احمدی‌نژاد می‌داد اصلاح‌طلبان از آن دعوت می‌کردند که در لیست باشند. در نتیجه از همان ابتدا رویکرد صحیحی در ارائه لیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان صورت نگرفت. شرایط به شکلی است که برخی از دوستان ما در صحن علنی مجلس به‌عنوان موافق صحبت می‌کنند اما در نهایت به‌عنوان مخالف رأی می‌دهند و در مقابل نیز برخی مخالف صحبت می‌کنند و به‌ عنوان موافق رأی می‌دهند. این در حالی است که اگر نمایندگان بر اساس برنامه‌ریزی فراکسیون رفتار می‌کردند چنین اتفاقاتی رخ نمی‌داد./ روزنامه آرمان

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۶
در انتظار بررسی: ۵۴
انتشار یافته: ۱۳۶
احمدی نژاد عشق است عشق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
. پنج سال کشور را معطل برجام کرده اند
تقریبا همه کارها را تعطیل کردند
کجا این وقت کشی ها را احمدی نژاد داشت
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
میخواستید با این وضعی که برای ملت درست کردید تو راهپیمایی مردم ماچ‌ و بوسه برایتان بفرستند.
ناشناس
| Germany |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
لامصب این عشق چیه عقل باقی نمیزاره هر چقدرم معشوق داغون باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
آقا رضا ظاهرا جواب آقای واعظی و دولتی های نازک نارنجی رو‌دادن. چه جوابی دمت گرم
...ااا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
احمدی نژاد سر منشاء بسیاری از سیاه روزی های امروز مردم هست . جزء عده ای مواجب بگیر براش تبلیغ نمی کنن.
مهدی ۰۰۷
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
تمام تحریم های ایران مربوط به دورانیست که روحانی دبیر شورای عالی امنیت ملی بود و بعداز آزمون و خطائی که مردم ایران تاوانش رو دادند، گفت که باید با کدخدا صحبت کرد
هاتیه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
غالبا ملتها بیشتر از غفلت بزرگان خود آسیب دیده تا دشمنان خارجی
روزی ترکمنچای روزی برجام و فتف و...
ناشناس
| Germany |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
ایشون دانشگاه ها را باز کردند و عملا علم را به نابودی کشاندند
علی
| United States of America |
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
احمدینژاد به تاریخ خواهند پیوست و این روزا هم میگذرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
دکتر احمدی نژاد یک حقیقت همیشه زنده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
درود بر محمود احمدی نژاد و امسال کسانی که خورده میگیرند بر دولت نهم و دهم میخوان اشتباهات دولت یازدهم و دوازدهم رو یه طوری جم کنند
ناشناس
| Thailand |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
عشقی! به رای اکثریت مردم (در اینجا، منفی و مثبت نظرت) توجه بکن که لگه توجه نکنی با اقتدار ملی متوجه ات می کنیم
احمدی نژاد یه آدم کاسب و فرصت طلب است
م م
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
برجام کشور رو معطل کرده و وقت کشی کرده دقیقا یعنی چی؟ ینی مثلا ما شدید داشتیم پیشرفت میکردیم و برجام نذاشت؟؟
کسری
| Germany |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
احمدی نژاد؛ ممکن است برای آتش به اختیارها، عشق بوده باشد و برای ناکارامدان ،یک پیامبر.امّا، برای ایران و اقتصاد این جامعه، فاجعه ای بیش نبوده است.!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
احمدی نژاد طی هشت سال چنان بلایی بر سر ایران آورد که قوم مغول هم بر سر ایران نیاورد. خرابی های قوم مغول را میشد ظرف یکی دو سال تا حداکثر 10 سال بازسازی کرد اما خرابکاری های احمدی نژاد حداقل نیاز به هشتاد سال با دولتهای بسیار توانمند و سیاستمدار دارد تا شاید بخشی از این خرابکاریها بازسازی شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
اایشان نرخ رشد علم را در جهان به رتبه اول رساندند یعنی 16 برابر متوسط نرخ رشد جهانی . حالا حاسدان سیاسی هرچه می خواهند بگویند .
تبریزی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
اوضاع خوب نیست
دولتی ها بجای اینکه خودشان استعفا دهند دارند کشور را به سمت اعتصاب و استعفای دسته جمعی میبرند
خدایا رحم نما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
درود بر احمدی نژاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
بله وقت کشی نداشت ولی درعوض تمام کارهایشان باتحریم همراه بود سانذیسی
فقط تصویب و اجرای قانون از کجا آوردهای خواست ملت است تا سرمایه ها به خزانه عودت داده شود
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
مسلما بدون استثنا!
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
رهبر انقلاب طی ۳۰سال همین طور ساده زیست بوده چه تعداد از بقیه مسئولین مثل ایشان هستند؟
کسری
| Germany |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
این آرزو؛آرزوی محال برآوردنی نیست. بلکه؛ یک تخیل و یک توهم است!!1
در شرایط جنگ قرار گرفته ایم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من پا را از جناب آقای محمد هاشمی فراتر می نهم و می گویم جنگ شروع شده است و اجانب در قدم اول ستون پنجم خود را فعال گرده اند ، تعرض به رئیس سازمان انرژی اتمی نشاندهنده عمق کینه اجنبی ها از این سازمان و رئیس آن می باشد اگر با این گروه ستون پنجمی در اسرع وقت و به شدیدترین وجه ممکن برخورد نشود نمی توانیم سیلی محکم را بر گوش صهیونیستها بنوازیم !
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
یعنی مردم ناراضی ستون پنجمی اند؟
یا آنهایی که بیت المال را. غارت میکنند؟
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
اون دشمنان نفوذی که به دکتر صالحی حمله کرده اند آماده حساب پس دادن باشند
با قایم شدن پشت نقاب طرفدار نظام دارند ضربات سهمگینی بر بزرگترین متخصصان کشور و چهرچوب نظام می زنند و این برخورد باعث می شود نخبگان جهان با خود بگویند از دکتر صالحی که بیشتر نمی توانیم به کشور خدمت کنیم عاقبت ایشون این شد چه کاری است خدمت کنیم به مملکتمان بگذاریم برویم دیار کفر در اسایش زندگی کنیم
دلار۸۰۰۰
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
عجب مظلوم نمایی عجب طلبکاری پس کنید نمایش را
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
به نظر من اقای صالحی در بتن ریزی راکنور تهران کمی عجولانه عمل کردند که خسارت ان قابل جبران نیست
کسری
| Germany |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
رسرکار سردار محترم! برخورد قیزیکی وحذف فیزیکی، سی سال ادامه دارد. چه دردی درمان شده است. بهتراست منطقی فکر کنیم و منطقی عمل کنیم.
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
ما در شرایط جنگ قرار گرفتیم و ملت یک روز خوش ندیدند !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
اهای خیلی داری تند میری .
خوشتیپی میخوایم چیکار ، ما دوزار موفقیت و پیروزی در مسابقات از این خوشتیپا می خوایم، منم خوشتیپم چه فایده، زنبورای عسل هم خوشگلن اما ایا کسی از زنبور قشنگی میخواد یا عسل خوشمزه ؟
پاسخ ها
Sadra
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
خیلی هم دلت بخواد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
چشمت نزنن خوشتیپپپ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
اگه تیپ وقیافت مثل همون مثالیه که زدی باشه یه عمر خودت را فریب دادی یا والدینت فریبت دادند که خوشگل و خوشتیپی پدرمادرا همه بچه هاشون براشون تکند خود بچه باید عاقل باشه خونه همه ایینه هست :)))))))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
دمت گر ـ فقط باید گفت الله اکبر ـ بر منکرش لعنت
حسيني
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
جناب عمو قرويني !!! اول بفهم كه اينجا رسانه عمومي است و بعد از آن با خراب كردن قزوين و قزويني حرف بزن.در ضمن در شگفت از تابناك هستم كه پيام ايشان را پخش كرده
ناشناس
| Germany |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
آفرین برصمدآقا!
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
بازیکنان خارجی به مراتب از بازیکنان ایرانی خوشتپ ترند اونا خوب نقطه ضعف ما رو پیدا کردن دیگه بازیکنای ما همش دنبال تیپشو خواهند بود اگه اون ور بینی عمل نکنن خوبه اون هم در گیرودار جام جهانی.تیم عزیز ملی ما از من بشنوید شما هیچ فرقی با سایر تیم ها در تیپ و قیافه ندارید شاید خیلی ها در این موارد از شما به مراتب خوشتیپ تر باشن لطفا نزارین هندونه بزارن زیر بغلتون بچسبید به بازی نه به تیپ
چارک میرزا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
چاکرم خوش تیپ جان
آقای واعظی ولی کارنامه ندارید پس باید انتظار اعتراضات مردم را داشته باشید چه در راهپیمایی چه در فضای مجازی
تمام مشکلات ما از امریکا وامریکا دوستان است
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
مشکلات را گردن دیگران نیندازد.
اینکه بعد از سال ها به دیگران وابسته ایم و در اقتصاد استقلال نداریم را از قاچاقچیان می‌کنم طلب کنید و مسئولان.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
خوبه تقریبا تمام قدرت دست دشمنان آمریکاست و شما این حزفو میزنی
چند سال پیش در سایت گفتم که اخرش با این وضع برجام و نقش انفعالی دولت فعلی اخرش خود رهبری ورود میکنند
اخرش هم دیدین که خود رهبر دستور صریح دادند
جناب سردار جوانی مردم مظلوم ایران بغیر از موشکها و اسلحه های نظامی اش چیزهای مهمتری چون اعتقادات دینی و سلامت جانی و روانی اش و محیط زیست و دارایی هایش چه آنها که روی زمین است و چه زیر زمین را هم به شماها که در راس قدرت هستید سپرده است و انشالله که امانتداری خوب و صادق باشید .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
عجب امانتدارانی!
دولت اصلاح طلبان دست به دامن چین و روسیه شد بخاطر برجام!؟
ما و فامیل همگی پشیمون شدیم رای دادیم بهتون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
ببخشید منفی اشتباه بوده
ناشناس
| Germany |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
مگه رای دادن مثل مسافرته که همینجوری فامیلی میرید برید فامیلی رای بدید اینجور انتخابها معلومه تهش میشه پشیمانم بین این و رقیب چاره دیگری نداشتیم وگرنه الان بجای هشتگ پشیمانم داشتید هشتگ غلط کردیم پشت در پشت ترند میکردید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
تمام شعارها رفت زیر پا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
خوب رای میدادید به رییسی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
ببخشید که این اصلاح طلبان نبودند که انها را اوردند کسی دیگر نمی امد از ترس اون یارو وحالاهم که میبینید تا گفت میخواهم شش ماه دیگر بروم همه رفتن دنبالش واین حقیقت را که دوستان شما گفتند کاغذ پاره انقدر ها هم پاره نبود که با اجازه بزگترها گفتگو در زمان غیر اصلاح طلبان شروع شد ولی شانس کمک شان کرد ودوره تمام شد وگرنه این دوستان سابقه درخشانی در قرارداد بستن ها نداشتند وفال بنام اصلا طلبان شد وبهانه بدست شما معلوم نیست اگر شما بودید بهتر ازاین میشد
لطفا مطالبی از زندگی شخصی مقام معظم رهبری درج بفرمایید.
مردم عاشقانه به روحانی رای دادند ولی تند روها مانع کارش میشوند . تحقیقات میدانی نشان میدهد که حسن روحانی آخرین شانس حضور در امور کشور است وبهتر است کمک کنند این دوران زود تمام نشود چون بعد از آن شرایط برای تند رو ها تغییر خواهد کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
الکی نگو‌ خودتی ژن خوب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
عاشقانه رو خوب اومدی. یادمه تو صف که ایستاده بودیم همه میگفتن اگه به این رای ندیم جنگ میشه..
ناشناس
| Germany |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
مردم عاشق ریشش شدند یا عاشق کلام وبیانش_
ح-ق
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
چه زود چه دیر بالاخره دورانش بسر میرسد ولی چرا شما نگران هستی که تمام نشود؟؟؟؟
چون میدانید افتضاحاتی که تا کنون به دست آورده اید وننگی که تا کنون بر پیشانی ملت ایران بدست شما اصلاح طلبان وارد شد بعداز دوران ایشان وافشاگری دولت بعد مشخص میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
خاتمی هم هی 8 سال می خواست کار کنه هی هاشمی نمی گذاشت ولی دیگه این کی خیلی ؟؟؟؟خیلی تحفه هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
عجب آدم عادلی هستی تو؟؟
دروود بر دکتر محمود احمدی نژاد
پاسخ ها
SadrA
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
کاش قم واقعا کشور بشه شما ها رو ببرن اونجا
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
تو که از امریکا کانکت شدی چیکار داری به ملت اقای صادرا
ناشناس
| Germany |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
درود به خاطر خوشگلیش یا پاکدستیش؟
این آقایون چرا یک مقداری از این تخصص خودشان را صرف ساخت چیزهائی مانند پالایشگاه که بتوانیم به جای واردات بنزین صادر کننده باشیم یا خودروسازی که این همه منت فرانسه را نکشیم یا هواپیمای مسافربری که منت آمریکا را نکشیم یا پارچه ولباس وهزاران کالای وارداتی دیگر تا مشکل بیکاری هم حل شود ا تابناک محترم لطف کنید وجواب این سوالات را بدهید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
این کارا توانایی میخواد و اینکه بقیه کشورها و سرمایه گذارها بهتون اعتماد کنن. و این چیزایی که توی دلواپسان یافت می نشود.
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
شاید چون روسیه و کره شمالی تکنولوژی اونا رو ندارن که به ما بدن
ناشناس
| Germany |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
هواپیمای 140 ساختیم همش سقوط کرد دیگر هواپیما نداریم که سقوط کند!! چه هواپیمای دیگری میخواهی برات بسازند.! سفارش بده ماه آینده؛ تحویل بگیر.!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
چون عده ای که راس قدرت هستند دوست دارند این چیزها وارد بشه برای همین هم در این چند سال تولید را مثل زمان اصلاحات نابود کردند
اگر بهترين دروازه بان وبهترين گل زن را داشته باشيم ولى دفاع خوبى نداشته باشيم نتيجه اى نداردوتيم ازمراكش هم شكست ميخورد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
اگه فقط بیراوند درون دروازه نباشه همه چی حله
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
دوست عزیز به جای بازی فعلا کشف کرده اند که دنیا اینا رو خوشتیپ میبینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
نکند اگر فرداها درمقابل سه تیم ایران شکست خوردند تمام کاسه وکوزه ها را سر بیراوند خالی کند اما ازضعف چشمی و بازیکنان استقلال درنگذارند این درست نیست همه میداند چشمی سوتی وپنالتی میدهد البته ا . سیدجلال بود بهترازچشمی بود چون ا. سد جلال توپها را دور میکرد ولی با بودن استقلالیها وامثال ابراهیمی که دستهایش بزرگترازقدش است و پژمان منتظری ومجید حسینی که سیاهی لشکراست تیم ملی بجائی نمیرسد
چرا اینقدر به این افراطیها فضا داده میشود که مملکت اسیب بزنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
به خدا افراطی تر از برجامی ها ندیدم جنازش گند اومده دفنش نمیکنن خخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
برخی در نهایت چند سال دیگه به این نتیجه میرسن که با اهل و عیال به آمریکا عزیمت کنند.
ناشناس
| Germany |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
آخه مملکت مال همینهاست!!1 به شما چه!!!؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
افراطی ها مشکل اصلی نیستند چون در همه کشورها وجود دارند مشکل ضعف مدیریت اصلاح طلبان هست که فقط دنبال پست و مقام هستند
کسانی که ناسپاسانه منتقد برجامند دستاوردهای انرا با قطعنامه ۵۹۸ مقایسه کنند که به هیچ خواسته ایران از جمله گرفتن خسارت و محاکمه متجاوز... توجه نکرد یا قراردادا الجزایر در رابطه با ازادی گروگانها که هیچ خواسته ایران از جمله عودت دارایی شاه...در ان لحلظ نشد و حاصل ان کلی تحریم و برای ایران بود .بی انصاف ترین افراد قبول دارند برجام بخش قابل توجهی از خواسته های ایران از جمله پذیرش حق غنی سازی لغو قطعنامه های شورای امنیت .... در ان گنجانده شد ه ای افراطیهای چرا اینقدر مشکل ایجاد میکنند شما نتیجه افراطگری را دیده اید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
ما منتقد برجام 20 دقیقه ای هستیم نه مذاکره با عزتی که نتوانند به راحتی امتیاز بگیرند و بعد زیرش بزنند.
دستاورد این مذاکره تقریبا هیچ و شیر شدن امارات و عربستان ضدایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
همه آنهایی که منتقد برجام هستند قطعا وطن پرست هستند بر خلاف شما که فقط چپ و مپ را طرفداری میکنید و اگر الان ضعف های برجامی و غیر برجامی دولت را برجسته میکنند بیشتر عبرت گیری برای آینده است تا دولتهای آینده نیایند کشور را بخاطر تحقیقا هیچ چندین سال معطل کنند و با کمک گرفتن از قدرت رسانه ای داخلی و خارجی نه تنها پاسخگو نباشند بلکه طلبکار هم باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
البته اگر برجام هم منعقد نمیشد ایران کاملا نابود میشد واینکه بخواهی با دنیا بجنکی کاری اشتباه است کره شمالی با ان عظمت وقدرت هسته اش تسلیم شد به نظرم باید درخصوص موشکی ومنطقه ای ایران مذاکره کند و با مذاکره و تفاهم مسائل ر ا حل کند و در ضمن امتیازات فراوان ازامریکا ودول غربی دراز امتیاز ای که میدهد امتیازات فراوانی هم بکیرد واین بهتراست که باز به اول راه برگردیم یعنی به دوره احمدی نژادبعدش اینکه بعضی ها بگویند توجه ما به کشوهای همسایه و... توجه برادرانه ودوستانه است وما مجانی اموالمان را به انها بدهیم ویا به شکلی مثل برادرانه کمک کنیم اولا انها که این حرفها را میرند اگر ازمنزله کمک ویاری باشد وقتی کشورخودمان ومردم مومن ایران خودشان مشکل دارند شما مشکل کارتون خوابها دربعضی جاهاو اینکه مردم نان شب ندارند بخورند جوانان بیکاروهزارتا مشکل داریم چرا مشکلات مردم ایران را حل نکنیم مشکل کامیون داران مشکل کشاورزان مشکل مرغدان مشکل کارگران وکارمندان وبازنشستگان مشکل محیط زیست مشکل کم ابی اول مشکلات مردم خودمان حل شود به قولی چراغی که بخانه رواست به مسجد حرام است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
تصویب کننده و مجری 598 هم هاشمی جون شما بود در دوره تنها کسی که محاکم بین المللی در تمام زمینه ها حکم به نفع ما صادر کرد دوره دکتر احمدی نژاد بود بجای کل کل یاد بگیرید تا آلت دست سیاست بازان نادرست نشوید
اگر واقعا این دولت نمیتونه مشکلات حل کنه استعفا بده به نفع مردم مملکته اگر میتونه خب بسم الله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
چقدر راحت دولت عوض میکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
مگر دولت های قبل مشکلاتشان را حل کرده بودند
قضیه پر مدعاهای ایران مثل قضیه ملانصرالدینه ، یه روز ملانصرالدین به زنش گفت زور جوانی و پیری من هیچ فرقی نکرده! زن ملا گفت دروغگو دشمن خداست! ملا گفت ببین خانم جان ، وقتی من جوان بودم یک هاون سنگی داشتیم که نمی تونستم بلند کنم ، حالا هم نمیتونم!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
دقیقاً.
آقای آشنا انشالله زنده باشیم تا سال ۱۴۰۰ را ببینیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
پدر مردم رو درآوردن حالا هم یه چیزی بهشون بدهکاریم
روحانی اکثرتخم مرغ ها رادرسبد برجام گذاشت...
حالا بهتره ازمردم عذرخواهی کنه و استعفا بده....
این طوری محبوبیت نسبی اش هم حفظ میشه...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
استعفا بده جاشو بده به اقوام علم الهدی؟
ناشناس
| Germany |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
شیخ بزرگ همۀ تخم مرغهایش را در سبد برجام گذاشت و همۀ...خودش را هم در سبد ملّت. چه کار باید می کرد که نکرد!!!کافی نیست.
تابی خیلی بلایی به والله
آقای بهروز نعمتی نماینده مجلس، ببینیم و تعریف کنیم....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
من یک بز هم دست این آقا نمی دم البته بعنوان کارشناس علوم اقتصادی
فرافکنی، فرافکنی و فقط فرافکنی
طرف با یک تبر توی کمرش رفته بیمارستان، دکتر دندان عقل کرم خورده اش را درمان میکند
این بی تدبیری در امور، دسته بندی نشدن اولویت ها کار دستمان خواهد داد
هنوز درگیر احمدی نژاد هستیم. اگر تدبیر دارید قانون را اصلاح کنید که فقط افراد لایق بالا بیایند
چرا چپ و راست میزنیم؟
چرا بی‌هدف هستیم؟
چرا زیرساخت های قانونی را اصلاح نمیکنیم؟
مسئولان و دولت هر دو درحال تلف کردن وقتی هستند که متاسفانه حسرتش را خود و مردم خواهند خورد
همه از بد یا خوب بودن برجام صحبت میکنند.
از تابناک خواهشمندم صفحه ای را به این مطلب اختصاص دهد تا در آن ضررهائی که از بابت برجام دادیم وسود هائی را که از آن بردیم با ذکر دلیل در آن مطرح شود .تا شاید من عوام هم بفهمم.
پاسخ ها
از چگوآرا تا چمران ۲ چ ی مبارز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
خلاصه برجام: تو معامله ای پول بنز از از ما گرفتند پیکان تحویل دادند آنهم با موعد تحویل 15سال دیگه. گرفتی مطلبو عزیزم؟
مقام معظم رهبرب شاگرد مکتب امام علی و امام خسین هستند در تمام زمینه ها الگویی زنده از صداقت و تقوایند و ما افتخار میکنیم جان خود را هدیه ایشان بکنیم ان شاا... پشت سر ایشان نماز ظهر عاشورا را در بیت المقدس تا چند سال آینده میخوانیم
میشه عبدالله ناصری رو بیشتر معرفی کنید!

پ.ن: اول ببینیم طرف خودش چی کاره است بعدا ببینیم صلاحیت داره درباره کفابت رؤسای جمهور اظهار نظر کنه یا نه
خنده دار ترین چیز در ایران اینه که سخنگوی هیئت رئیسه مجلس دولت رو تهدید میکنه
ملاك دسته بندي خنده دار إصلاح طلبان .هركي فحش بيشتري به احمدي نژاد داده توليست قرار گرفته خب معلومه از ادماي فحاش همين در مياد تا حالا ملاك به اين مزخرفي ديده بوديد
درود بر احمدی نژاد و یارانش ....
من نفهمیدم اینا دوست داشتند برجام باشه یا نباشه. وقتی که بود میگفتند آتش بزنید و پاره کنید وقتی حالا نیست به نوعی میگند چرا نیست. تکلیف خودشونو با خودشون معلوم نیست اصلا. ا
تابی جان خوب شیطنت میکنیا. هر روز شده یک خبر از جناب دکتر احمدی نژاد میزنی تا بازدیدت بره بالا.
اين فوتباليستهاي ايراني ،زمين فوتبال را با سالن فشن شو اشتباه گرفته اند، همين كارا رو ميكنن تو بازي دوستانه دو تا گل از تركيه ميخورند، وا اسفا
اگر مسولین نظام را تضعیف کنیم نظام خیلی ضربه می خورد مانند آقای صالحی هنوز وضع اقتصادی هم آنطور که سیاه نمایی می کنند بد نیست یک عده در پی پول باد آورده هستند نه بیکار ی گرانی تما م کشورها است آگر کس اهل کار باشد ایران بهترین اقتصاد را دارد برای ثروتمند شدن دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
آخه تو از درد دل من کارشناس علوم اقتصادی چه خبر داری ؟ تو اعلام نظر می کنی اتفاقا مسئولین منتخب شما هم غیر علمی اعلام نظر می نند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
احتمالا آقازاده یا نوچه آنان هستی و از قبلشان درآمد خوبی داری که وضع اسفبار ملت را نمی بینی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
اینکه میگوید وضع خوب است واسه امثال شما بعضی ها خوب هست نه همه ودیگران که پارتی وتو باندی نیستند چون امثال بعضی ها براحتی وبا پارتی ورابطه و... میتوانید اگرنود سالشان هم باشد بکارکیری شود وفرزندانشان هم استخدام شود اقازاده را استخدام شوند وامجوز هم بگیرند خودبنده میخواستم که به سربازی بروم و امریه بگیرم گفتند معدلت باید هیجده باشد درحالیکه فرد دیگر بامعدل چهارده او را امریه دادند درحالیکه بنده بهش گفتم تو خودت میدانی که کسی که معدلش هیجده است جزء نبخگان است وچون اداره مربوط میخواست کس وکارش را استخدام کنداین حرفها را میرند واسه انها که پارتی دارند و تو باند هستند به راحتی استخدام میشود براحتی جذب میشود به راحتی وامهای کلان میگیرند وضعیت اقتصادی کشور واسه انها خوب است نه امثال من که نه پارتی دارم نه توی باند هستم اعتراض هم بکنم بایدمنتظر کتک هم باشم الان جوانانی هستند کهبااینکه مهندس هستند بااینکه باسواد هستند مسافرکش هستند وناچارا مسافرکشی میکند اما امثال بعضی اقازاده تواروپا درس میخواند بعدش ایران میایند وبهترین پست ومقام میگیرند وبهترین جا هم استخدام میشوند ومدیر میشوند اما افراد ی هم که کس وکار وپارتی ندارند اگر مهندس ودکتر هم باشد چون کس وکار وپارتی ندارد وتوی باندی نیستند باید کارهای ساده ومسافرکشی کند چرا حق وحقیقت را نمیگوید وضعیت واسه انها خوب است نه همه مردم ایران همه چیر به کام انهاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
چقدر کوته فکر!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
نفست از جای گرم بلند میشه برادر جان
پول نفت
صحبت های آقای کواکبیان که درست هم است
این همه فقیر در سیستان و بوشهر و .....
این همه مدارس که مملکت نیاز دارد
این همه رودخانه ها که خشک شده و .....
هزاران کار د رایران که نیاز به پول دارد
بهتره بجای کمک به چندین مملکت همسایه
اول بفکر مشکلات مردم خودمان باشیم
چرا ؟
چون با محبت کردنهای اینطوری وحدت ملی زیاد میشه اما وقتیکه مردم میبینن
بجای رفع مشکلات داخلی به ........ و.......... و .............
کمک میشه
همه به سوی به من چه گفتن پیش میرن
پس لطفا جهت وحدت ملی فقط پولها را در ایران خرج نمایید
برخی وزرا با نمايندگان پرتوقع مجلس معاملهمي كنند:
يك درصد هم شك نكنيد
آمریکا و اروپا بدبخت شدن .
به نظر من برجام بهترین گزینه بود اما چرا به اینجا ختم شد چون در بعد سیاسی نتوانستیم از آن استفاده کنیم یا اینکه نگذاشتند از آن استفاده بشه انرژی اتمی را دادیم که رابطه با دنیا رو داشته باشیم ولی عده ای دنبال چیز دیگری بودندقول میدهیم همین راه را باز خواهیم رفت یعنی برجامی دیگر.حالا یا 10 سال دیگر ولی به نظر من هر چقدر دیرتر بدتر . ولی به نظر قبل از امضاء برجامها باید بهانه های ایران هراسی را از بین ببریم تهدید دیگران به نظر من دلیل اصلی شکست برجام بود البته این نظر من بود شاید من اشتباه میکنم
خوش تیپی بازیکنان ایران سوژه دیلی میل شد
در تابلو پشت بازیکنان....
Zeki....
بابا کی تو فکر حصره، ول کنید دیگه، اونها دو مهره سوخته هستند والسلام
"با برخي از نمايندگان پرتوقع مجلس معامله مي‌كنند و براي اينكه به دور از سوال يا استيضاح بمانند" واي بر مردم با اين نمايندگان
کت و شلوار بازیکنان وطنی و دوخت فروشگاه هاکوپیان است، از تولید داخلی حمایت کنید.
درود بر احمدی نژاد. تمامی نماینده ها انگشت کوچک احمدی نژاد برای خدمت به مردم نیستند . احمدی نؤاد در دل مردم جای دارد. یک بار دیگر احمدی نژاد را به رای مردم بگذارید ببینید مردم به رای می دهند یا نه.
ببخشید کسی این عبدالللله ناصری را میشناسد ؟ ظاهرا ایشان کارشناس مسائل احمدی نژاد است که هفته ای یک مرتبه از احمدی نژاد مطلب مینویسد و اطمینان دارم هیچ کس هم مطالبش را نمیخواند منهم فقط تیترش را دیدم . خسته نباشی دلاور
مشکل ایران فقط و فقط مدیریت ناکارامد است! مدیریت بی تعهد و بی تخصص که حاضر نیست صندلی ریاست را ترک کند!
جناب اشنا توهین پذیرفته شده نیست ومحکوم س ولی شما هم از روی عصبانیت خرف های نادرستی می زنی غرور ملی مردم را چند ساال به بازی گرفتید والان هم توهین به اقای صالحی را طراحی گروهه ای خاصی می دانید قدم رنجه کن به میان توده مردم بیا تا بد وبیراه ها از نزدیک بشنوی
دو.رد بر اخمدی نژاد دلاور که را اصلاح طلب و جماعتی از اصول گرا ها را به چالش کشیده
موضوع حصر آنقدر لوث و بی معنی شده که واقعاً، مردم چندششان می شود که بخواهند در مورد آن صحبت کنند. چندتا پیرمرد و پیرزن را در زندان نگهداشتن چه معنی مفهومی دارد ؟
آمریکای جینگیلی اسرایل فینگلی درد بگیری بمیری
کار برجا م تقریبا تمام است و شانس نجات آن بسیار کم است حالا موقع حسابکشی از آنهایی است که تا توانستند کار شکنی کردند مشکلاتی فراوانی پیش خواهد آمد و درآمدهای فراوانی بجیب عده ای خواهد رفت بیچاره مردم
احتمالا، ژن خوب هستی شما..
یکی از دلایل عمده اعتراض و عصبانیت مردم و گذشتن از جریان اصولگرا تندرو و اصلاح طلبان همین حرفهایی است که همه میدانند جواب دیگری داره. صدا و سیما و یا کیهان تندروها نمیتونه مردم رو با عدم خبرسانی روز و غیر واقعی است. مردم همه چی رو میدونند و برای اینکه مخاطبان از دست نروند باید کسانی که بیانات خنده دار میکنند با جوان های انقلابی و پر انرژی عوض بشن و راه دیگه ای وجود نداره حالا هی شما تابناکی ها چاپ نکنید
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار