بازدید 37611

معلمی که پایان کارش را با کتک کاری پدر یک دانش آموز جشن گرفت!

این اتفاق دقیقاً یک ماه پیش و با کمی تغییر در یکی از شهرستان‌های استان خوزستان نیز رخ داد و آنجا نیز پدر یکی از دانش آموزان دبیر فیزیک مدرسه را به شدت مصدوم کرد؛ اتفاقی که شاید به دلیل عدم ورود جدی و مؤثر مسئولان قبح تجاوز به حریم معلم‌ها را شکسته و حالا زمینه تکرار آن را فراهم کرده است.
کد خبر: ۸۰۶۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱ 08 June 2018
پایان کار معلم روستای کهریز لرستان با مشت و لگدهای پدر یکی از دانش آموزانحکایت خشونت‌های روزافزون جامعه کنونی، حکایتی تلخ از شرایطی است که در آن صبوری و آرامش از میان بسیاری از شهروندان رخت بسته است و دیگر هر رخداد تنش زای کوچک، تبدیل به حادثه‌ای بزرگ می‌شود. مثل اتفاقی که برای معلم یک روستا در شهرستان رومشکان استان لرستان رخ داد و در آستانه پایان سال تحصیلی با مشت و لگد‌های پدر یکی از دانش آموزان مواجه شد.

به گزارش «تابناک»؛ در یکی از روستا‌های شهرستان رومشکان از توابع استان لرستان و پس از آنکه دانش آموز به دلیل اقدام به شکستن شیشه مدرسه از سوی مدیر ملزم به تأمین هزینه و تعویض شیشه شد، اتفاق تلخی رخ داد که شنیدن آن باور پذیر نیست؛ اتفاقی که در پی آن مدیر مدرسه به خاطر این تصمیم با برخورد بد و غیر انسانی پدر دانش آموز مذکور مواجه شد و به شدت آسیب دید.

جزئیات بیشتر این حادثه حکایت از آن دارد که پس از اقدام بچگانه و ناشایست تعدادی از دانش آموزان مدرسه راهنمایی بعثت در روستای کهریز شهرستان رومشکان که در جریان آن ایشان شیشه‌های پنجره‌های مدرسه را شکستند، معلم مدرسه با هدف تنبیه و نیز جبران خسارت آن‌ها را مجبور به تأمین هزینه‌ها و تعویض شیشه کرد.

در پی این اقدام معلم مدرسه که البته با حمایت و همکاری نیرو‌های انتظامی عملیاتی شد، والدین همه دانش آموزان جز یکی از آن‌ها در این اقدام مشارکت کردند و اعتراضی به این مسأله نداشتند.

با این حال مخالفت پدر یکی از دانش آموزان مقصر در حادثه شکستن شیشه که اتفاقاً کارمند شبکه بهداشت منطقه نیز بود، به اتفاق تلخی منجر شد که در پی آن معلم مدرسه به شدت آسیب دید و راهی بیمارستان شد.

این پدر ضمن مخالفت با پرداخت هزینه و اقدام برای تعویض شیشه‌های مدرسه با معلم مذکور درگیر می‌شود و آنچنان که گزارش‌ها نشان می‌دهد وی را با پرتاب سنگ و نیز مشت و لگد به شدت مصدوم می‌کند.

پرویر بازوند، مدیر مدرسه مذکور با اشاره به جزئیات درگیری در یکی از مدارس شهرستان رومشکان در استان لرستان به «تسنیم»، گفت: در اواخر ماه اردیبهشت چند نفر از دانش‌آموزان مدرسه بعثت روستای کهریز این شهرستان اقدام به شکستن شیشه‌های مدرسه می‌کنند و از آن‌ها با همکاری نیروی انتظامی خواسته می‌شود که شیشه‌های شکسته‌ را تعویض کنند.

وی با بیان اینکه یکی از دانش‌آموزان از تعویض شیشه مدرسه طفره می‎رود، افزود: در صبح روز سوم خرداد و در حین برگزاری امتحانات پدر این دانش‌آموز به مدرسه آمده، با سنگ و مشت‌ولگد من را مورد ضرب‌وشتم قرار می‌دهد.

مدیر مدرسه راهنمایی بعثت روستای کهریز رومشکان با تأکید بر اینکه بر اثر این صدمات گوش چپ، پیشانی، پهلو و چشم او آسیب دیده است، عنوان کرد: از پدر این دانش‌آموز که کارمند شبکه بهداشت شهرستان رومشکان است، شکایت کرده‌ایم، اما هنوز پیگیری‌ نشده است.

وی بیان کرد: برای بررسی این اقدام نیز به واحد حقوقی اداره آموزش‌وپرورش شهرستان رومشکان مراجعه کرده‌ایم، اما در این مدت حتی تذکری هم به این فرد خاطی داده نشده‌است.

بازوند با تکذیب هرگونه صلح‌وسازش بین او و فرد خاطی گفت: با وجود گذشت دو هفته از شکایت، اما تاکنون بررسی‌ نشده و پیگیر این هستم که این مسأله از لحاظ حقوقی بررسی شود.

 

در همین رابطه رضا زینی وند مقدم، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با ابراز تأسف و تأثر فراوان در خصوص ضرب و شتم یکی از مدیران مدارس روستایی شهرستان رومشکان توسط یکی از اولیای دانش‌آموزان اظهار داشت: به ‌محض اطلاع از این خبر تأسف‌بار، طی تماس با مدیر مضروب مدرسه و جویا شدن موضوع، از طریق مراجع قانونی و مسئولان شهرستانی موضوع را پیگیری کردیم، چون حفظ شأن و کرامت فرهنگیان اولین اصل و وظیفه سازمانی، انسانی و قانونی آموزش‌وپرورش است.

وی افزود: دستورهای لازم در این خصوص برای بررسی موضوع به واحد‌های حقوقی، حراست و ارزیابی عملکرد و همچنین رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان صادر و مقرر شد تا مسئولان این واحد‌ها جهت دلجویی از مدیر مدرسه و بررسی و پیگیری ویژه به شهرستان رومشکان عزیمت کند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان گفت: پس از تکمیل گزارش حادثه و جمع‌آوری اسناد و مدارک، موضوع از طریق مراجع قضایی و حقوقی تا احقاق کامل حقوق مدیر مضروب و آسیب‌دیده و اعاده حیثیت ایشان و جامعه فرهنگی دنبال خواهیم کرد و مجازات فرد خاطی را قاطع پیگیری خواهیم کرد.

زینی وند عنوان کرد: با توجه به وقوع این رویداد تأسف‌بار در روز پنج‌شنبه سوم خردادماه، واحد حقوقی اداره آموزش‌وپرورش شهرستان رومشکان بلافاصله در روز شنبه پنجم خرداد، موضوع را از طریق مراجع قضایی و انتظامی شهرستان پیگیری نموده که پرونده فرد خاطی مفتوح بوده و این پرونده در مراجع انتظامی و قضایی در حال رسیدگی است.

آنچه در ماه جاری برای این معلم آموزش و پرورش رخ داد، به خوبی افزایش خشونت در جامعه ایرانی و کاهش صبر و بردباری شهروندان را به نمایش گذاشت؛ موضوعی که در بسیاری از صحنه‌های دیگر اجتماعی مثل تصادف‌های رانندگی و صفوف انتظار نیز رخ می‌دهد و همه ما به سادگی از کنار آن می‌گذریم؛ اتفاق‌های نگران کننده‌ای که چه بسا یک روز فاعل و یا مفعول یکی از آن‌ها خود ما باشیم!

جدا از مسأله افزایش خشونت در جامعه ایرانی و کاهش صبر و بردباری شهروندان، مسأله مهم دیگر، شاید کاهش ارزش مقام و جایگاه معلمی در میان افکار عمومی جامعه باشد. معلم‌هایی که روزگاری نه چندان شخصیت خودشان و شغلی شان مورد احترام اکثریت مردم جامعه قرار داشت و به دلیل زحمتی که در پرورش و آموزش دانش آموزان انجام می‌دهند مورد احترام قرار می‌گرفتند.

این اتفاق دقیقاً یک ماه پیش و با کمی تغییر در یکی از شهرستان‌های استان خوزستان نیز رخ داد و آنجا نیز پدر یکی از دانش آموزان دبیر فیزیک مدرسه را به شدت مصدوم کرد؛ اتفاقی که شاید به دلیل عدم ورود جدی و مؤثر مسئولان قبح تجاوز به حریم معلم‌ها را شکسته و حالا زمینه تکرار آن را فراهم کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۳۱
انتشار یافته: ۸۳
اکثر کارمندان ادارات ایران ادمهایی هستند که با رابطه وارد ادارات شدند و پشتشون گرمه از هیچ چیزی هم نمی ترسن و حتی به مقامات بالادستی خودشون هم پاسخگو نیستن. رفتارشون هم با پشتوانه این پشت گرمی خیلی با ارباب رجوع بده. شک نکنید با این کارند شبکه بهداشت هیچ کاری نخواند داشت و معلمه شانس بیاره که مجدد کتک نخوره.
خشونت نهادینه شده.به قول یکی از وزرا ما به یک بن بست اجتماعی رسیدیم.هر چیز کوچکی به یه بحران تبدیل میشه.
برای مردم عصابی مونده؟!! همه ناراحت و عصبانی زندگی میکنن... روزگارمون شده ناراحتی و فشار و...
شادیهامون و ناراحتیمون رو مداحان پر کردن!!!
پاسخ ها
عمو قزوینی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
عصابی کیه ؟ حتما منظورت اعصابی بوده ببم عسلم
سیاوش شریف
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
یکی نیست بگه اخه مگر معلم املا هستید این وسط مهم مفهوم بود که رسید ملت ما شدن ملا لغتی
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
داداش مطمئنی شما تو شادی ها و مجالس عزا میری هیئت!!! واقعا این طرز فکر شماها جز دشمنی چی میتونه باشه!!!
تا وقتی اموزش و پرورش همیشه حق را به محصل بده و از معلمش طرفداری نکنه و نمره های الکی به زور اموزش و پرورش به محصل داده بشه ،وضعیت از این هم بدتر میشه که محصل برای معلم خودش پشیزی ارزش قائل نمیشه ،یکی از دلایل این حقارت حقوق پائین معلمان بوده که برای مخارج زندگی مجبور هستن چند جا کار کنن
پاسخ ها
ناصر
| United States of America |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
متاسفانه برخی معلمان خود ارزش معلمی را پایین می آورند
خیلی خطرناکه ، حسن!
چقدر اوضاع به هم ریخته است
تابناک بنظرت این رفتارها خبر از چیزی نمیدهد؟ انصافاً من مشکلی با سانسور کردن صحبتم ندارم و مطمئنم که بهرحال شما هم معذوراتی دارید هر چند مقداری از این معذورات خود ساخته و در منافات با شعار پر طمطراق صدای رسای مردم بودن را نمی پذیرم اما خدا وکیلی این همه مصیبتهای روزمره و فزاینده مردم و رخت بربستن صبر و متانت و اعتماد و انسان دوستی و ....... به شما خبر از چیزی نمیدهد؟ قصد فرافکنی و بزرگ نمایی ندارم اما خداوکیلی این مصیبت‌هایی خبر از چه میدهد؟ آیا صادقانه و بدون سوئ نیت صدای مردم را شنیدید؟ نظرتون چیه انصافاً؟ دوست دارم در یک تحلیل جامع بدون تعصب و حاشیه روی و بدون محافظه کاری و ترس بشنوم. این احتمالاً خواست تمام مخاطبان شماست. یا علی
چنین است رسم سرای درشت ؛ گهی پشت به زین و گهی زین به پشت!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
کلی خندیدم خیلی بجا بود ایول اقای کلباسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
خیلی مسخره هست
مسئولان محترم بچسبن به راننده های کامیون. معلمها به چه دردشون می خورن!!!!!!!!!!!!.
معلومه پیگیری نمیشه طرف کارمند شبکه بهداشت هست و کی زورش به شبکه بهداشت میرسه
از برخورد قهری با مردم احساس زده بار آوردن مردم در اتفاقات مختلف بجای حل ریشه ای مشکل و ...
انتظار دیگری از مردم دارید ؟
متاسفانه ایران کشوری عصبانی و بداخلاق شده است.هرچند قبلاً هم چنین مواردی بوده لیکن بخاطر اینکه فضای مجازی نبوده اینقدر زود پخش نشده است
اینکار معلم مدرسه غیر قانونی بوده است. او حق ندارد کودکان زیر سن قانونی (هیجده سال) را برایرانجام عملشان جریمه ی مالی کند. اینکار فقط توسط قضیه ی قضاییه امکانپذیر است.
رفتار پدر دانش آموز هم وحشیانه و دارای تبعات حقوقی است.
گنده کردن رسانه ای این موضوع پیش پا افتاده هم اصلآ صحیح نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
بریم دکتر ؟
اين اتفاق خيلي هم مهم نيست كه تابناك اينقدر مفصل به ان پرداخته است .
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
چی میگی عمو؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
به یه معلم هتک حیثیت شده چرا مهم نیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
ازقديم گفتن: قافيه كه به تنگ آيد شاعر به جفنگ آيد
وحيد
| Australia |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
همين منفي ها تو وا بس
این حاصل زحمات شما رسانه ها و صدا وسیماست.در چند سال اخیر با کوچکترین اتفاقی که واسه ی یه دانش آموز افتاد سریعا شروع به جوسازی و سم پاشی علیه معلمان کردید.قتی دائم دارین علیه معلمین بدبخت تبلیغات منفی میکنین انتظار دارید نگاه جامعه نسبت به اونا چگونه باشه؟وای به حال جامعه ای که علیه قشر تحصیل کرده و فرهنگی جو مسموم ایجاد میکنه.آخه چرا به محض اینکه گوش یه دانش آموز کشیده میشه اینهمه جو سازی میکنین؟عمده ی تربیت بچه ها در مدرسه اتفاق میوفته و با این رفتار رسانه باعث شده معلمین هیچ انگیزه ای واسه این مهم نداشته باشن جوانانی بی تربیت و هنجارگریز تحویل جامعه داده بشه.امان از جامعه ی رو به انحطاط
چراکه حفظ شان و کرامت فرهنگیان اولین اصل و وظیفه سازمانی، انسانی و قانونی آموزش‌وپرورش است.
جک سال
گهی زین به پشت و گهی پشت به زین شده. تا بحال شاهد کتک خوردن دانش آموزان از معلمان بودیم حالا ورق برگشته.؟! این به اون در.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
جور استاد به ز مهر پدر. الان این حرف خیلی درستی اش به اثبات میرسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
چه فرهنگ غلطی
این همه تجاوزبه دانش آموزا میشه یه بارهم معلم کتک بخوره بد نیست!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
بفهم
ناشناس
| France |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
خجالت بکش. طوری حرف میزنی که انگار درس نخونده. هر فردی حداقل چند سال از عمرش رو تو مدرسه گذرانده. چند مورد از این اعمال ضد اخلاقی تا حالا گزارش شده؟ خود شما چنین چیزی رو دیدی؟؟
$$افراسیاب$$
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
جعب انسان باشعوری !!!
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
باهات موافقم رفیق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
دل پری داری. ظاهرا خودت از اون دانش آموزای یبجاره بودی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
شعور چیز خوبیه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
افت فرهنگی جامعه
من فقط یک چیز درمورد اموزش و پرورش می دانم به خصوص
بخش غیر انتفاعی .متاسفانه به خا طر پول دست به هر کاری
می زنند.متاسفانه این سازمان از نظر اخلاق وانسانیت سقوط
کرده است و فقط حفظ ظاهر می کند
تابناک عزیز ! فقط معلمین محترم نیستند که حریمشان شکسته می شود . اخلاقیات از بین رفته . مهاجرت های بی رویه و ازدحام جمعیت در بعضی نقاط ، فقر ، تفاوت های فرهنگی ، نبود قانون کافی ، ... و خیلی از عوامل دیگر باعث برخورد های خشن در جامعه شده است . متأسفانه مسئولین هم کما فی السابق توجهی به مطالبات مردم ندارند و همان مسیر اشتباه خود را طی می کنند که باید گفت این ره که تو می روی به ترکستان است .
پاسخ ها
احمد
| - |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
کاش به ترکستان می رفت !!!!! داره میره کشور همزبان افغانستان
ای کاش هر کسی رسالت خود را حفظ میکرد . تابناک به عنوان خیرگزاری فقط تولید محتوی خبری میکرد و در نقش روانشناس و حقوقدان و ... ظاهر نمی شد. مثلا با شلاق زدن این پدر و یا زندانی کردن و محروم کردن یک خانواده از رزق و روزی مشکل جامعه حل میشد یا باید فکری به حال افزایش استانه تحمل مردم نمود که خشونت از سر تا پای شهر میبارد و هر قشری بدون قضاوت درست در پی به کرسی نشاندن حرف خودش است.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
چقدر روشنفکر
معلمی به کجا رسیده؟ ببینید به کجا داریم می رویم؟ وای به حال آینده ما.
من از جمعبندی تابناک متاسفم. در هر جامعه ای ممکن است، عده ای رفتار خارج از عرف داشته باشند. عدم برخورد مناسب، باعث جرات دیگران می شود. اگر در خوزستان برخورد درستی می شد، امروز شاید شاهد این صحنه نبودیم. تحلیل هایی چون پاین آمدن آستانه تحمل مردم ایران، از اون تحلیل های آبکی است که مشکلی حل نخواهد کرد. بنده 50 سال پیش هم متاسفانه دیدم پدر یک دانش آموزی معلمش را مضروب ساخت. این حرکات خارج از عرف در هر زمان و مکانی ممکن است اتفاق بیفتد. مقررات صحیح و اجرای آنها، حق ندادن به این خاطیان و از همه مهم تر وجود نهادهای سریع الوصولی برای بررسی عادلانه موارد این چنینی و بالاخره کار فرهنگی، عوامل موثری است که می تواند از تعداد این گونه حوادث بکاهد.
با این اوضاع هر روز با دلهره پا به مدرسه میذاریم و هیچ امیدی هم به درس شدن اوضاع از این مسوولان که خودشان غرق تجملات شدن نداریم یا مهدی خودت بدادمون برس
آموزش و پروش و معلمان فراموش شده اند
آموزش و پروش و معلمان فراموش شده اند
اراذل آینده اینچنین بوجود می آیند.
جایی خواندم که جامعه ای که معلمش خوار و پزشکش ثروتمند باشد نشان دهنده جامعه بیمار است
مظلوم ترین قشر حقوق بگیر
باتشکرازتابناک بابت انعکاس خبرمعمولا این گونه افکارانعکاس چندانی دررسانه هاپیدانمی کندولی فقط کافیست کوچکترین برخوردی ازجانب معلمی سهوانسبت به دانش آموزی اتفاق بیفتداونوقت خبرش صدرااخباررسانه هاخواهدشدهمچنین هروزیری که برای آموزش وپرورش انتخاب میشه یکی ازشعاراش ارتقاع شان جایگاه فرهنگیان است ولی بنده پس ازسی سال تلاش دراین سازمان چیزی ندیدم.
خیلی طول نمی کشد که مدارس ما ناامنترین مکان به خصوص برای معلمان خواهد بود. بیست و پنج سال سابقه آموزشی دارم و بیشترش رو به عنوان معلم سر کلاس بوده ام. اما هر سال که می گذرد واقعا کار مشکل می شود. حالا مدارس سطح اول مانند تیزهوشان و نمونه دولتی وضعیت خوبی دارند اما هنرستان‌ها و مدارس حاشیه شهرها وضعیت اسفناکی دارند. معلم باید به کسی که اسم خود را به فارسی نمی تواند بنویسد انگلیسی و ریاضی و فیزیک دهم و یازدهم و غیره یاد دهد و تازه به هر قیمتی هم باید قبول شود. منها بلد نیست باید انتگرال تدریس کنی. اگر قبول نشوند مسئولین اداره و مدرسه و البته دانش آموزان و والدین همه با او دشمن می شوند. بچه ها خیلی دروغگو و حقه باز شده اند و متاسفانه والدین به راحتی فریب حرفهای اونها رو می خورند و سریع به مدرسه حمله می کنند. حین تدریس تو کلاس دانش آموزان مرتب حرفهای رکیک و زشت بر زبان می آورند و حتی به معلم هیچ حرمتی قائل نیستند و به او هم به راحتی فحش و ناسزا می گویند. هیچ ابزاری برای معلم باقی نمانده جز سکوت و تحمل. از یک طرف فشار زندگی ناشی از پایین بودن حقوق و دستمزد و از طرف دیگر رنج و اندوه ناشی از این ناسپاسیها. الان دیگه دانش آموزان بیشتر معلمی را اذیت می کنند که واقعا قصد دارد چیزی بیاموزد. بعضی وقتا به آنها هم حق می دهم. این همه تحصیل کرده بیکار و یا کم درآمد هم در به وجود آمدن چنین وضعیتی تاثیر زیادی دارد. مسئولین هم که هیچ اراده ای برای بهتر کردن اوضاع ندارند و برعکس همه چیز را دارند خراب می کنند. نمی دانم کدام اراده هایی از این کارخانه بیسواد و بیکارسازی سود می برند؟؟؟
اگه دانش آموز بود الان صدا وسیما 10 بار پخش کرده بود
البته که خیلی موضوع زشتی هست، ولی این معلم فرد بالغی هست میدونه که برای نشون دادن ظلمی که در حقش شده باید همون موقع بره پشت میزش و از جوانب مختلف از خون صورتش عکس بگیره و یا خون رو روی برگه امتحانی بماله (که البته باید هم به ظلمی ک شده رسیدگی بشه)، اما اون بچه هایی که به با توجه به سنشون شیطنت میکنن و به بدترین شکل تنبیه بدنی میشن، یا اونایی که حقوق مختلفشون تجاوز میشه و از ترس ابرو حرفی نمیزنن، و همیشه هم اموزش و پرورش منکر شده چطور باید حقشون گرفته بشه؟!
البته معلم هم حق نداره دست درازی کنه به دانش آموز
سوریه ای دیگر در راه است.افسوس که همه خوابیم...
معلما خیلی به بچه ها سخت میگرن. بچه ها همینجور در خانواده مشکل دارن به خاطر فشار اقتصادی حالا اگر حتی یک بچه ای نتونست به سوال معلم جواب بده یا تکالیفش رو انجام بده آیا درسته که جلوی همکلاسی هاش بهش توهین بشه یا تنبیه بدنی بشه. معلم باید اسوه اخلاق و بخشندگی باشه. اصلا شما یک نگاه بکن ببینید فارغ التحصیلای نظام آموزشی ما بعد از دبیرستان چه مهارتی دارند. بیست سال عمر بچه های مردم رو تلف میکنید بهترین سال های عمر که در مغرشون یک مشت فرمول بدرد نخور ریاضی و فیزیک و مطالب قدیمی مال 50 سال گذشته قرار بگیره، فارغ التحصیل ما از آموزش و پروش حتی نمیتونه یک جمله انگلیسی یا عربی بگه. الان با یک نرم افزار ساده میشه پیچیده ترین محاسبات رو انجام داد با این پیشرفت علم چه نیازی به حفظ کردن فرمول های ریاضی ، فیزیک و هندسه هست. در این بیست سال میشد این بچه ها را برای نیازهای واقعی جامعه و دنیا مثل آمار، پرستاری، پزشکی یا دندانپزشکی تربیت کرد.
هنرستان ها هم متاسفانه فارغ التحصیلاشون بیکارن.
ما تا آمار دقیق از نیاز های کشور و دنیا نداشته باشیم نمیتونیم یک آموزش و پروش قدرتمند داشته باشیم. اما متاسفانه همه آمارهامون ساختگی هستن.
وای برما که حرمت معلم را از هر لحاظی نابود کردیم
وقتی یه پزشک ۱۰۰۰ برابر یه معلم که به او تعلیم داده پول درمیاره تو ایران دیگه معلم حرمتی نخواهد داشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
چه ربطی داره من نمیدونم کسی جلوی شما رو گرفته بود که پزشک نشید واقعا وقاحتم حدی داره
بخاطر این خشونت بیجا حتما باید با پدر دانش اموز طبق قانون برخورد شود.
معلم , دانش آموز و حرمت کلاس و معلم خیلی وقت هست که تضعیف شده است.
بازگشت کارآیی نظام آموزشی جاری به کارآیی نظام آموزشی گذشته چندین دهه طول می کشد کما اینکه تضعیف این روند چند دهه است که ادامه داشته است.
یکی به دخترها تجاوز میکنه - اون یکی هم کتک کاری و ...
جامعه ای که حرمت استاد و معلم شکسته بشه
فاتحه اش خوندس
اینهمه معلم ها دانش آموزان بیچاره رو به هزاران روش تنبیه و کتک میزنن حالا یبار نوبت خودشون شد
پاسخ ها
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
عجب!!!!با این نظرت آبروی ترکا رو بردی!!!!
همچین خبر زده بودید فکر کردم معلمه مرده ‌‌.
همیشه از آسمون به زمین میباریده یبارم از زمین به ِآسمون ببلره .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
معلومه مدرسه را تحمل نکرده ای
تابناک کاش تصویر ضارب را هم می گذاشتی! با گذاشتن تصویر معلم فقط خوش بحال ضارب بی فرهنگ شده
باید بحال این اموزش و معلمش خون گریست . اگر معلم طی فرایند صحیحی گزینش می شد و زندگی خوبی داشت و دانش اموز هم در یک چرخه علمی درستی خودش را به این مرحله رسونده بود هرگز بین دانش اموز و معلم و مخصوصا اولیاء دانش اموز چنین پیش نمیامد . نه اون اموزش و پرورش اموزش و پرورش است ،نه اون معلم و نه اون دانش اموز و لذاست که مدرسه مبدل به هماوردی و..... !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
آقای قالیچی شما خودتو ناراحت نکن
اینجا دیگه معلم نیست که باید ساکی باشه. آموزش و پرورش باید احقاق حق کنه.
همه باید در این شرایط از مسیولیت فرار کنند دیگه هیچ حمایتی وجود نداره
بعد دوهفته رسیدگی نشده یه جای کار ایراد داره که کسی جرات میکنه مردم رو بزنه
بنده خدا میگه پیگیری نکرده اند
مرد حسابی تو دعوا ما را زدند ما حتی دفاع هم نتونستیم از خودمون بکنیم
رفته به خاطر اسیب هایی که بدستش وارد شده در اثر ضربات تو سر بنده شکایت کرده و دیه گرفته
احمدی نژاد راست میگه اوضاع قوه قضاییه خیط و پیته
متاسفانه اخلاق رو از بین بردن..
تا وقتی اموزش و پرورش در کنار هم نباشد این مشکلات را داریم
چوب معلم گله هر کی نخوره خله!
انگار برعکس شده ولی..درود بر معلمان زحمتکش
باید دونست علت شکستن شیشه ها چی بوده چرا دانش آموزان باید شیشه های مدرسه ایی رو که تو اون درس می خونن رو بشکنن بعد عکس العمل پدر دانش آموز رو قضاوت کرد.
بی ادبی در هر قشری سر اغاز شکست درزندگی و عمری کم وزشتی در بین مردم و سقوط در باطلاق و بی اعتبار در همه جا در کل بی ادب یعنی کور ویعنی مرده متحرک
بهداشت وزیری داره بنام هاشمی که خود در حد هئیت دولته آ موزش و پرورش وزیری داره .....
پس مطمئن باشین شکایت معلم کتک خورده ره به جایی نخواهد برد
بابا خوب دانش آموزان رو قبول کنید شما که حقوق میگیرید خوب ازتون کم نمیشه اصلن خوبش شد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار