بازدید 6310
خبر

برزیل ۲ - ۰ کرواسی؛ بازگشت نیمار با سوپرگل

نیمار در بین دو نیمه پس از ۳ ماه دوری از میادین به جای فرناندینیو وارد زمین شد و توانست روی یک حرکت فردی تماشایی گل نخست تیمش را بثمر برساند.
کد خبر: ۸۰۵۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹ 03 June 2018

نیمار در بازگشت اش به میادین پس از مصدومیت دوماهه موفق شد برای برزیل گلزنی کند و به حریفان طلایی ها در جام جهانی هشدار بفرستد.

برزیل ۲ - ۰ کرواسی؛ بازگشت نیمار با سوپرگل

به گزارش تابناک ورزشی، در روزی که با بازگشت و گل دیدنی نیمار لبخند به لب های سلسائو بازگشت، برزیل موفق شد با گل نیمار شماره 10 خود و گل دقایق پایانی فرمینو تیم ملی کرواسی را مغلوب کند.تیم های برزیل و کرواسی در دیداری دوستانه از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آنفیلد به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی در نهایت با گل های نیمار در دقیقه ۶۹ و فیرمینو در دقیقه ۹۳ به سود برزیل به پایان رسید.

برزیل این بازی را با ترکیب آلیسون، دنیلو، تیاگو سیلوا، میراندا، مارسلو، فرناندینیو، کاسمیرو، ویلیان، پائولینیو، کوتینیو و ژسوس را آغاز کرد. نیمار در بین دو نیمه پس از ۳ ماه دوری از میادین به جای فرناندینیو وارد زمین شد و توانست روی یک حرکت فردی تماشایی گل نخست تیمش را بثمر برساند. برزیل روز یکشنبه در دیگر دیدار دوستانه خود به مصاف اتریش می رود و کرواسی هم با سنگال بازی می کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان