بازدید 29236
۱

جزییات کامل سقوط جنگنده F7 نیروی‌هوایی

روابط عمومی نیروی هوایی ارتش ، دلیل سقوط هواپیمای آموزشی نهاجا را نقص فنی اعلام کرد.
کد خبر: ۸۰۴۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۰ 03 June 2018

بهزادفر بخشدار جرقویه علیا از سقوط یک جنگنده آموزشی در منطقه جرقویه علیا و سلامت دو خلبان این جنگنده خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق، یک فروند هواپیمای جنگنده شکاری اف هفت در حوالی ۱۵ کیلومتری شهر حسن آباد جرقویه علیا محدوده ی مزرعه رضائیه سقوط کرد.

حسن بهزادفر با اشاره به اینکه این جنگنده از نوع آموزشی بوده، اظهار کرد: خلبانان قبل از سقوط از جنگنده خارج شدند و پس از اقدامات انجام شده توسط نیروهای حاضر در منطقه، هم اکنون به اصفهان منتقل شدند.

بخشدار جرقویه علیا تاکید کرد: هنوز دلیل این حادثه مشخص نیست.

لاشه این هواپیما حوالی ساعت ۱۴ پیدا شد و گفتنی است این هواپیما متعلق به پایگاه هشتم شکاری هوانیروز ارتش اصفهان بوده است.

پیش از این نیز یک فروند بالگرد در حوالی منطقه نصرآباد اصفهان سقوط کرد.

————-

به گفته رئیس هلال احمر ورزنه، با تلاش اکیپ ۴ نفره جمعیت هلال احمر ورزنه به سرپرستی علیرضا اصغری و فرماندهی و پرسنل بسیج امام محمد باقر(ع) حسن آباد جرقویه جناب سرگرد عابدی و نیروی انتظامی جرقویه، لاشه هواپیمای جنگی جت F7 و دو خلبان آن در منطقه جرقویه پیدا شدند.

لازم بذکر است دو سرنشین هواپیما جهت معاینات نهایی با اورژانس هوایی ۱۱۵ اصفهان به بیمارستان الزهرا انتقال یافتند.

————-

روابط عمومی نهاجا اعلام کرد: یک فروند هواپیمای آموزشی که با دو نفر سرنشین از پایگاه شکاری شهید بابایی اصفهان برای پرواز آموزشی برخاسته بود ظهر امروز در حوالی ۲۰کیلومتری شهر حسن آباد جرقویه علیا ن دچار نقص فنی شد و سقوط کرد.

شایان ذکر است خلبانان این هواپیما با هدایت آن به منطقه ای غیر مسکونی به سلامت از هواپیما اجکت کرده و جان سالم به در بردند. این حادثه هیچ گونه تلفات جانی در پی نداشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۱
انتشار یافته: ۱
تفاوت آموزشی با نوع اصلی در این تایپ در تعداد خلبان است در آموزشی هدایت را دو خلبان انجام میدهند و ظرفیت دونفر هواپیما نشان از آموزشی بودن دارد در خالی که در حالت عملیاتی فقط ظرفیت یک خلبان را دارد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر