بازدید 16358
۶
گزارش

استقلال یک مهاجم را از دهان پرسپولیس بیرون کشید

بعد از چند روز مذاکره و کش و قوس های فراوان، و البته تداوم محرومیت پرسپولیس تا پنجره زمستانی، نهایتا آقاخان قرارداد خود را با باشگاه استقلال امضا کرد تا این بازیکن نیز از پیکان جدا شود.
کد خبر: ۸۰۴۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴ 01 June 2018

مرتضی آقاخان بامداد امروز رسما استقلالی شد. مهاجم فصل گذشته پیکان که در آستانه پیوستن به پرسپولیس هم بود و در لیست برانکو قرارداشت با امضای قراردادی سه ساله رسما به استقلال پیوست.

به گزارش تابناک ورزشی، مرتضی آقاخان بعد از کش و قوس های فراوان با امضای قراردادی رسما به استقلال پیوست تا اولین خرید آبی پوشان در فصل جدید باشد. بازیکن فصل گذشته پیکان که گفته شده با تصمیم وینفرد شفر در صدر لیست این سرمربی آلمانی برای تقویت استقلال در لیگ هجدهم قرار داشت و بعد از چند روز مذاکره و کش و قوس های فراوان، و البته تداوم محرومیت پرسپولیس تا پنجره زمستانی، نهایتا قرارداد خود را با این باشگاه امضا کرد تا این بازیکن نیز از پیکان جدا شود.

آقاخان می تواند در کناره های خط حمله و نوک حمله برای استقلال به میدان برود و البته با این خرید احتمالا شاهد خروج یکی از بازیکنان پیشین این تیم در خط حمله خواهیم بود.مهاجم پیکان در فصل گذشته 6 مرتبه موفق به گلزنی شد بعد از مشخص شدن قرعه کشی لیگ برتر، در اولین هفته مسابقات لیگ برتر در زمین شهدای شهر قدس مقابل تیم سابقش پیکان به میدان خواهد رفت. این بازیکن در لیگ شانزدهم موفق شد دروازه استقلال را باز کند و در لیگ هفدهم نیز برابر پرسپولیس گلزنی کرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
سلام و سپاس و خوش آمد گویی به آقای آقاخان ،به امید موفقیت استقلال بزرگ
استقلال که همان تاجه در هردو دوره قدرتش وپارتیش قویتر ازشاهین که محرومش کرد وجانشینش پرس پولیسه البته براساس وجدان هنوز شرف دکتر اکرامی بر فوتبال سایه افکنده زیرا در زمان ایشان شاهین به راستی فرهنگی ورزشی بود یادمان باشد پرس پولیس هرگز شاهین نشده ونمیشود
تابناک آبی تیم دوم ایرانه می دانی چه میگم .
حتی تو شایعات هم خبری از تمایل پرسپولیس به جذب این بازیکن نبود. شما چطور می گید که میخواستنش؟!
تابناک جان مگر پرسپولیس میتونه بازیکن جذب کنه چه برسه به اینکه استقلال بازیکن از چنگش بیرون بکشه
الهی خوردتون نشه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر