بازدید 103427

جزئیات جنایت مدرسه غرب تهران

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز کمیسیون، از جزئیات پخش فیلم غیراخلاقی در یک مدرسه غیرانتفاعی در شمال غرب تهران و نحوه لو رفتن سئوالات امتحانات نهایی خبر داد.
کد خبر: ۸۰۳۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹ 29 May 2018

ایرنا نوشت: سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز کمیسیون، از جزئیات پخش فیلم غیراخلاقی در یک مدرسه غیرانتفاعی در شمال غرب تهران و نحوه لو رفتن سئوالات امتحانات نهایی خبر داد.


سیدحمایت میرزاده در تشریح نشست امروز- سه شنبه- کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، گفت: نشست امروز کمیسیون با حضور مسئولان آموزش و پرورش از جمله معاون آموزش متوسطه، معاون مدارس غیر دولتی، مسئول حراست و مسئول امتحانات آموزش و پرورش بودیم و درباره سه موضوع کمیسیون گزارش این مسئولان را استماع کرد.


نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع نخست در رابطه با پخش فیلم غیراخلاقی در یک مدرسه غیرانتفاعی در مدرسه‌ای در شمال غرب تهران بود، افزود: براساس گزارش مسئولان آموزش و پرورش فرد متخلف که معاون مدرسه بوده به همراه سایر عوامل مدرسه دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه مراجع قضایی مسئول رسیدگی به این پرونده و میزان وقوع جرم در مدرسه هستند، ادامه داد: اما آنچه مشخص است فرد خاطی که معلم هم نیست و به صورت قراردادی در سمت معاون مدرسه گمارده شده، فیلمی غیراخلاقی را پخش می‌کند و حتی اگر فقط همین مسئله هم باشد، برخورد شدیدی با متخلفان صورت می‌گیرد.
میرزاده تصریح کرد: بر اساس تصمیمی که امروز در کمیسیون اتخاذ شد از ادامه فعالیت این مدرسه جلوگیری و تصمیم بر انحلال این مدرسه اتخاذ شد.


این نماینده مردم در مجلس ادامه داد: موضوع دیگر مورد بحث در نشست امروز لو رفتن سئوالات امتحانات نهایی بود که مشخص شد فقط یک سئوال در روز نخست برگزاری امتحانات آن هم یک ربع پیش از برگزاری ورود دانش آموزان به جلسه امتحان فقط در یک محله این خطا رخ داده که با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این تخلف به دلیل خطای عامل انسانی بوده است که با عوامل لو رفتن سئوالات نیز بلافاصله برخورد و عوامل خاطی دستگیر شده‌اند.
میرزاده از تعریف فرآیندی جدید برای توزیع سئوالات امتحانی در مدارس خبر داد و گفت: بر این اساس مقرر شد سئوالات از مستقیما از آموزش و پرورش هر استان صبح اول وقت بدون هیچ گونه واسطه‌ای به شعب اخذ امتحانات نهایی منتقل شود تا مشکلی ایجاد نشود.
در روز نخست برگزاری امتحانات آن هم یک ربع پیش از برگزاری ورود دانش آموزان به جلسه امتحان فقط در یک محله سئوالات لو رفته است
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس ادامه داد: این روش در سه امتحان بعدی پس از لو رفتن سئوالات نیز تست شد و هیچ مشکلی ایجاد نشده است لذا جایگزین مناسبی به شمار می‌آید.
وی یادآور شد: موضوع سوم مطروحه در نشست امروز در خصوص شهریه مدارس غیردولتی بود که مقرر شد گزارشی از چگونگی برخورد با مدارسی که شهریه بالاتر از مقدار مصوب دریافت می‌کنند، مشخص می‌شود.


به گزارش خانه ملت، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات با بیان اینکه آخرین دستور کار امروز کمیسیون بررسی پیش نویس کنوانسیون جهانی تایید و به رسمیت شناختن صلاحیت‌های آموزش عالی (یونسکو) بود که درباره دانشجویان مهاجر و ارزیابی مدارک تحصیلی آن‌ها در سطح بین الملل دارد، که کمیته به ریاست دهمرده نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند تشکیل شد تا پیش نویس طرح نهایی شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶۸
انتشار یافته: ۱۴
همیشه برا دخترا میگن حجابشون بده حالااا چییی
چه اوضاعیه! خدا بخیر کنه!
شخص دستگیر شده معلم نیست و قراردادی است یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ایا با این حرفها میشود دلهای داغ دار این خانواده ها را التیام داد؟ن فقط خانواده های این عزیزان بلکه تمام ایران و ایرانی از این اتفاق شوکه شده است...من بعنوان یک فرهنگی این عزیزان را مثل بچه های خودم می دانم..بعد شما میگید این فرد دستگیر شده معلم نیست و قراردادی است؟/ وای به آموزش و پرورش این مملکت...خب اگه اینطوره سر فلکه میرفتید چند کارگر یا بنا یا صافکار ماشین و یا یه سمسار می اوردین وتا به این بچه ها درس اخلاق میداد..که البته صد شرف داشت به این .........
اشاره ای به جزئیات نشده بود.
الان این جزییات بود؟!!!
علاوه بر ناظم آن پسر بچه ای که الفاظ زشت و رکیک را به کار می برد و پدر و مادرش هم باید مجازات شوند .
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
هه بیخبری عزیز... اینجوری 70 درصد دانشآموزان کشور باید مجازات شوند..مشکل رو باید از جای دیگر حل کرد
در مدارس ژاپن در پنج سال اول ابتدایی فقط نظم و انضباط و احترام و حفظ حقوق شهروندی و عشق به میهن و تعصب روی کشور اموزش داده میشه . به نحوی که مدارس ژاپن سرایدار ندارن و خود دانش اموزان هستند که مدرسه رو تمیز میکنن
بقول امام خمینی رحمه الله علیه انسان قبل از دانش اموز بودن باید تزکیه نفس و اخلاق رو یاد بگیره بعدش بره دنبال علم واقعی!
تا زمانیکه مدارس فقط پلی هستن به سوی کنکور و تست زنی دیگر چه انتظاری میتوان داشت؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
پسرم دلت خوشه ها ! ما رو با کی مقایسه می کنی ؟
نتیجه از هفت خوان رستم گذشتن برای گزینش معلمان همین است .زیرا برای استخدام شدن اعتقادات واقعی خود را پنهان می کنند و یک عمر با تزویر و ریا زندگی می کنند. انتخاب معلم باید بر اساس اصول روانشناختی و تعهد ات اخلاق اجتماعی انجام پذیرد.
ولا دیگر اخر دنیا ست ولا دیگر صاحب زمان باید ظهور کند
يكي از دلايل عدم پيشرفت و وجود چنين وضعيتي در ايران وجود اين سيستم آموزش و پرورش هست، متاسفانه روش هاي آموزشي در مسايل اجتماعي و ديني نيز داره به سمت تست زني كي تست بيشتري بزنه ميروه چه به رسه به دروس تخصصي . شما برنامه هاي تلوزيون رو ببينيد به عنوان يكي از مهمترين مراكزي كه وظيفه اصلي آن ارتقاء سطح فرهنگ جامعه است شده كلاس هاي كنكور اونم به صورت اصولي بلكه هر كي پول بيشتري بده درصد بيشتري ميزنه(بسته هاي رو كه معرفي ميكنن بخري درصد بيشتري ميزني) تا آموزش پروش و ارگان هاي كه وظيفه آموزش و ارتقاي سطح فرهنگ دارن دنبال كارهاي ديگه اي هستند وضع بهتر نمشود كه هيچبدترهم ميشود.
قراردادی یعنی چی؟ یعنی الان که ما شدیم بخش خصوصی دیگه مضنون به فساد فی الارضیم؟
مگه قرار نیست همه مملکت بشه خصوصی؟؟؟
عمری که تلف شد
به چه درد میخورد ثابت کردن شباهت دو مثلث و کوتانژانت آلفا و ساختار ژنتیکی و طبقه بندی مهره داران و فعل ماضی و مستقبل ذهب و اینکه رودهای آمریکای جنوبی و پایتخت فلان کشور کجاست با اینها یک کیلو برنج هم نمیدهند و اصلا کاربردی نه در طول زندگی و نه در دانشگاه داشت دریغ از آموزش وجدان و ....
واقعا نحوه آموزش در مدارس ایران اینقدر جذاب است که نقدی بر آن نمیشود بعد از 12 سال درس خواندن میتوانم بخوانم و بنویسم و در بهترین حالت 4 عمل اصلی را که با ماشین حساب بهتر میتوان محاسبه کرد در ذهن محاسبه کنم حتما بجای استفاده از گاز هم باید از شمع غذا پخت
بهترین اسامی پیشنهادی برای مدارس ایران :
استعداد نابود کن - تکرارای - انرژی هرز ده - دویدن برای هیچ - نشانی اشتباه - تنبیه انرژی و استعداد نسل ها - بی هدفی - انتخاب همه راه ها جهت آموزش - دوره بدرد نخور زندگی -
جلوی انرژی مازاد را گرفتن - سرکوب من میتوانم - بروکراسی مغز
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل