بازدید 4000
سعیدی با اشاره به آزار گروهی دانش‌آموزان:

والدین نگران وضعیت مدارس هستند

نایب رئیس فراکسیون حقوق شهروندی مجلس در خصوص آزار و اذیت گروهی دانش آموزان در یکی از مدارس غرب تهران، گفت: نمایندگان خواستار عذرخواهی رسمی وزیر هستند.
کد خبر: ۸۰۳۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷ 29 May 2018

فاطمه سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص آزار و اذیت جنسی دانش آموزان در یکی از مدارس تهران، گفت: 16 نفر از دانش‌آموزان در مدرسه مود تعرض قرار گرفتند البته این آمار تاکنون مطرح شده است؛ نمایندگان مردم در مجلس خواهان عذرخواهی رسمی وزیر از مردم و والدین این دانش‌آموزان هستند.

نماینده مدم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس مجلس شورای اسلامی افزود: آموزش و پرورش برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقاتی باید راه‌حل‌های اساسی پیش‌بینی کند؛ متاسفانه دائما خبرهایی مبنی بر تعرض به دانش‌آموزان و آزار و اذیت آنان شنیده می‌شود.

وی با بیان اینکه ضرب و شتم دانش آموزان نیز یکی دیگر مشکلات است، بیان کرد: وزیر باید برنامه‌های آموزش و پرورش برای جلوگیری از آزار و اذیت دانش‌آموزان را تشریح کند.

سعیدی اظهار کرد: این اتفاقات تاثیرات بسیار نامطلوب و نامناسبی بر روح، روان و افکار دانش‌آموزان دارد والدین بسیار نگران هستند اگر مدارس کشور جای امنی برای دانش‌آموزان نباشد کجا امن است؟

نایب رئیس فراکسیون حقوق شهروندی مجلس در پایان افزود: در پی بروز چنین اتفاقاتی دانش‌آموزان از مسائل نامناسبی که نمی‌دانند نیز آگاه می‌شوند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان