بازدید 5046
۱
گزارش

حمایت عجیب بازیکنان استقلال از معاون سفارشی/«متمم» لقب جدید استقلالی‌هابرای توفیقی

کد خبر: ۸۰۳۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲ 28 May 2018

بازیکنان استقلال درست در روزی که از معاون این باشگاه به خاطر عقد قراردادهای با متمم انتقاد می‌شود از وی حمایت کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، این روزها هواداران استقلال به نحوه عقد قرارداد بازیکنان فصل گذشته این انتقادات شدید وارد کرده و از اینکه ستاره‌های این تیم با گنجاندن یک بند در قراردادشان از این باشگاه جدا می‌شوند بسیار ناراحت هستند.
نکته عجیب تری که طی روزهای اخیر به چشم آمده نحوه عقد قرارداد با تیام ستاره این باشگاه است که وی با پرداخت 200 هزار دلار می‌تواند از این باشگاه جدا شود. از طرفی پست اینستاگرامی تیام روز گذشته نشان داد پیش از بازی با ذوب‌آهن وی با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کرده و این موضوع هم خشم طرفداران استقلال را دو چندان کرده است. حتی استقلالی‌ها به معاون این باشگاه لقب پندار متمم را داده‌اند!
بعد از پست تیام انتقادات از پندار توفیقی معاون استقلال که تا همین دو سه سال پیش هیچکس او را نمی‌شناخت مورد حمله و انتقادات طرفداران استقلال قرار گرفت اما عجیب ترین اتفاق ممکن اینجا بود که ظاهرا وی به جای پذیرفتن انتقادات نه تنها بستن قراردادهای با آپشن و متمم را اصلاح نکرد بلکه در اقدامی عجیب اقدام به تحرکاتی مجازی کرد که زیبنده باشگاه استقلال نبود.

برخی از بازیکنان تیم استقلال امروز در اقدامی عجیب اقدام به حمایت از توفیقی به صورت متحد پرداخته و حتی بازیکنانی مثل فرشید باقری که چندان در اینستاگرام فعالیت نداشتند در حمایت از معاون این باشگاه پست‌هایی کاملا هماهنگ منتشر کردند. در حالی که عقد قرارداد با تیام از لحاظ حرفه ای هیچ ارتباطی به هافبک این تیم ندارد اما وی ماجرای عقد قرارداد با تیام را در صفحه مجازی خود تشریح کرده و از معاون باشگاه حمایت کرده است.
از سوی دیگر شفر هم شب گذشته با انتشار تصویری که توفیقی در آن حضور داشت از معاون این باشگاه به شکلی عجیب حمایت کرد تا مشخص شود معاون غیر فوتبالی باشگاه استقلال بیشتر روی فضای مجازی تحت تاثیر می‌گیرد تا واقعیت فوتبال.
به نظر می‌رسد حضور افرادی مثل توفیقی و ترکاشوند در بین مدیران استقلال و پرسپولیس که البته دومی از سمتش برکنار شده بیشتر تحت تاثیر حمایت‌های سیاسی است تا اینکه این افراد تخصصی در ورزش داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آقا چرا اینقدر زوم کردی روی توفیقی .. میخوای شماره موبایلش رو بدم مستقیم باهاش مشکلاتتو حل کنی ..
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل