بازدید 4821
۲

مدیرعامل توئیتر لپ‌تاپ ندارد!

موسس و مدیرعامل شبکه اجتماعی توئیتر، در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران گفت که لپ تاپ ندارد و به همین خاطر از آن استفاده نمی‌کند.
کد خبر: ۸۰۳۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳ 28 May 2018

موسس و مدیرعامل شبکه اجتماعی توئیتر، در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران گفت که لپ تاپ ندارد و به همین خاطر از آن استفاده نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت Mashable، جک دورسی - موسس و مدیرعامل شبکه اجتماعی توئیتر - که به منظور توضیح و تشریح درباره عملکرد این شبکه اجتماعی و تلاش برای مقابله با انتشار اخبار کذب و دروغین به شهر سیدنی سفر کرده بود، در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران، گفت : من اصلا لپ‌تاپ ندارم و تمامی کارهایم را به وسیله گوشی هوشمند خود انجام می‌دهم.

این پاسخ که موجب تعجب بسیاری از حضار و سپس کاربران در فضای مجازی شد، نشان می‌دهد که افراد بنیان‌گذار و محوری در حوزه تکنولوژی خود نیاز چندانی به شبکه‌های اجتماعی و تکنولوژی ندارند.

خبرنگاری که از وی این سوال را پرسید، می‌خواست با یادآوری کاری که مارک زوکربرگ - موسس و مدیرعامل فیس بوک - با لپ‌تاپ خود کرده بود و دوربین وب‌کم لپ‌تاپش را مخفی و پوشانیده بود، از جک دورسی نیز بپرسد آیا او نیز همین کار را کرده است؟ که در پاسخ دریافت وی اصلا لپ‌تاپ ندارد و همین امر موجب شد کاربران بسیاری متعجب و هیجان زده شوند.

وی پس از آنکه دید بسیاری از حضار تعجب کردند، گفت من لپ‌تاپ ندارم چون از آن استفاده نمی‌کنم و همه کارهای مورد نیازم را از طریق گوشی هوشمندم و اپلیکیشن‌های کاربردی که برروی آن نصب کرده ام، انجام می‌دهم.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
باید خدمت شما یادآوری کنم که شرکت های تکنولوژی در آمریکا به کارمندان خود یک لپ تاپ میدن که برای کارهای شرکت ازش بهره میبرند و نداشتن لپ تاپ شخصی به معنی نداشتن لپ تاپ نیست!
" نشان می‌دهد که افراد بنیان‌گذار و محوری در حوزه تکنولوژی خود نیاز چندانی به شبکه‌های اجتماعی و تکنولوژی ندارند."؟؟؟؟؟؟

از شما بعید بود

این فقط نشان می دهد که فن آوری گوشی های هوشمند تا چه حد پیشرفت کرده است که رقیب قدرتمندی مثل لپ تاپ را حذف کرده است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل