بازدید 14172

افزایش پلکانی ۲۰ درصدی حقوق کارمندان ابلاغ شد

کد خبر: ۸۰۳۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۹ 28 May 2018
رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، از ابلاغ افزایش پلکانی ۲۰ درصدی حقوق کارمندان در سال ۹۷ از سوی رییس جمهور به سازمان برنامه و بودجه خبر داد.

به گزارش خانه ملت، غلامرضا تاجگردون با بیان اینکه پایین‌ترین حقوق به میزان حداکثر ۲۰ درصد افزایش می‌یابد، تاکید کرد: این افزایش به صورت پلکانی تا پایین ادامه می‌یابد، اما طبقه بندی آن با دولت بوده که کدام گروه چه میزان دریافت کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۸
انتشار یافته: ۱۳
از صفر تا 20%...چرا دامنه پایینو نمیگن...
سال 96 تورم و بی ارزش شده پول ملی از حدود 30% در کالاهای داخلی تا نزدیک 100% در ارز و طلا و مسکن و ....داشتیم...
عمر گذشت...خدایی ما کی دلمون شاد خواهد شد؟؟؟
کارمندهای دولت مگه کم حقوق می گیرین که 20 درصد هم به حقوقشون اضافه میشه؟ والا تا جایی که می دونم آبدارچی های وزارت خونه ها هم از 3 میلیون کمتر نمیگیرین.!!!!!
منو این همه خوشبختی محاله محاله...
کلا همه چیز برای کارمندان رسمی دولت بخش خصوصی و تامین اجتماعی اصلا انگار شهروند این کشور نیستند شرکت ها تازه یاد گرفتن ده هزار تومان بالاتر از حداقل حقوق میزنن که یه موقع شامل افزایش های این مدلی نشه واقعا تو بخش خصوصی وضع فاجعه باره امنیت شغلی یک ماه نه بیمه تکمیلی نه ...
نرخ تورم 50 درصد اما سهم افزایش حقوق 20 درصد .!!!!!!!!!!!!!!!
کسی که سابقه کار بالا داره و با شرایط سخت توو جای بد آب و هوا کار میکنه چرا نباید افزایش حقوق داشته باشه؟
تکرار وضعیت یارانه ها.
باسلام وقبولی عبادات بنده باداشتن بیش از 15سال سابقه کار وتخصص آیا باید حقوقم باهمکار جدید الاستخدام یکسان باشد ؟ اگر راست میگویند نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت را اعمال نمایند. ضمنا بنده بخاطر نمرات بالای ارزشیابی (99نمره) بمدت5سال یک گروه تشویقی گرفتم ولی متاسفانه پارسال به همه کارمندان جدیدو بدون توجه به نمره ارزشیابی وکارایی وعملکردشان بصورت فله ای یک گروه تشویقی دادند بغیر از بنده و وقتی اعتراض کردم که چرا به من ندادید گفتند شما قبلا گرفته اید آیا این عدالت است؟ ایا با این اوصاف بنده با علاقه تداوم همکاری خواهم داشت؟متاسفانه روشهای پرداخت حقوق کارمندان دولت در دولت 11و12 غیر قابل قبول است واصلا عدالت رغایت نمیشود وانگیزه ای برای کارمند نمانده است.
كاگران هم مرگ تدريجي
به داد باز نشستگان کشوری اموزش وپرورش قبل از 86 هم برسید حقوقشون کفاف هیچی را نمی دهد
شرمنده زن ونوه هستن درمان که بماند
تکلیف بازنشسته های نیروی مسلح چی میشه که فقط ده درصد افزایش حقوق داشتن.آیا قانون یکسان بر همه اعمال نمیشه؟؟
خط فقر سه میلیونه نه دو میلیون آقایون
در همین 4 ماه گذشته پس از افزایش نرخ ارز بیش از 50 % افزایش قیمت داشتیم و حالا به زور میخواهند بین 10 تا 20 % افزایش دهند و تا پرداخت کنند همین طلب چند ماه گذشته هم ارزشش نصف میشود و روز به روز قدرت خرید کم و فقر افزایش مییابد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار