بازدید 4013

بحرین به مستعمره آمریکا و عربستان تبدیل شده

کد خبر: ۸۰۳۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۶ 28 May 2018

سفیر پیشین انگلیس در منامه گفت که بحرین از آغاز اعتراض های سال 2011 (قیام مردمی) به کشور نیمه مستعمره عربستان و آمریکا تبدیل شده است.

به گزارش ایرنا، «پیتر فورد» درگفت و گو با شبکه خبری المیادین افزود که در صورت تحقق سناریوی جنگ میان اسرائیل از یک سو و لبنان، سوریه و ایران از سوی دیگر، بحرین به دلیل نزدیک بودن به ایران و اوضاع ناآرام داخلی با خطر بیشتری رو به رو خواهد بود.

وی با ابراز شگفتی از اظهارات اخیر خالد بن احمد آل خلیفه وزیر خارجه بحرین مبنی بر این که اسرائیل حق دفاع از خود در جولان سوریه را دارد، گفت: از مدتی پیش شاهد تحرکات تدریحی بحرین علیه موضوع فلسطین بوده ام و متاسفانه به نظر می رسد که بحرین از آغاز انقلاب 2011 به صورت کشور نیمه مستعمره عربستان و آمریکا درآمده است.

فورد افزود: از آن زمان شاهد تسلیم پذیری خاندان حاکم بحرین برابر عربستان هستیم زیرا این خاندان ترسو است و علت نزدیکی مواضعش با آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران نیز همین موضوع است.

وی که تا چندی پیش از او به عنوان مشاور خاندان آل خلیفه یاد می شد، اخیرا در اعتراض به حمایت منامه از رژیم صهیونیستی درباره رخدادهای جولان اشغالی و تجاوزنظامی تل آویو به سوریه، استعفا کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر