بازدید 30121
۵

ناآرامی در مراسم تشییع ناصر ملک مطیعی

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: عده‌ای فرصت طلب در حاشیه مراسم تشییع پیکر ناصر ملک‌مطیعی شروع به حاشیه پردازی و شعار دادن کردند که با حضور ماموران متفرق شدند.
کد خبر: ۸۰۳۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲ 27 May 2018

سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ در مورد حواشی ایجاد شده در مراسم تشییع پیکر ناصر ملک‌مطیعی اظهار داشت:‌ متاسفانه عده‌ای فرصت‌طلب بعد از تشییع ناصر ملک‌مطیعی از مراسم فوق سواستفاده کرده و شروع به شعار دادن کردند.

به گزارش فارس، وی تصریح کرد: ماموران فرماندهی پایتخت با اشراف کامل و حضور فعال مانع از فرصت طلبی فرصت‌طلبانه شده و اجازه ندادند این افراد آرامش و آسایش مردم را به مخاطره بیندازند.

برپایه این گزارش عده‌ای از فرصت‌طلبان که بعد از مراسم تشییع پیکر ناصر ملک‌مطلیعی از انقلاب به سمت فردوسی در حال شعار دادن بودند با حضور ماموران پلیس پایتخت متفرق شدند؛‌ گزار‌ش‌‌ها حاکی است وضعیت در میدان فردوسی و خیابان انقلاب در آرامش است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۹
انتشار یافته: ۵
در هر جامعه مردم چهره ها وشخصیت های مردمی ودوست داشتنی را با وقار وابهت کامل بدون نیاز به حمایت وتبلیغات دستگاه حکومتی بدرقه میکنند وانرا تبدیل به حرکت اجتماعی واعلام نوعی نظر سنجی می نمایند ،
متاسفم.








روحش شاد.
مردم مرده پرست
باید قاطعانه با فرصت طلبان برخورد کرد .
چه كسي فرصت طلبي راداد ؟اگر در دورهمي مي آمد چند كلمه حرف ميزد همان طوري كه بعضي از افراد قائله همانجا تمام ميشد مقصر اصلي صدا وسيما است ببخشيد از افراد بت ميسازد روش خوبي نيست
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان