بازدید 5260
۱

جلسه طولانی مالک خونه به خونه در دفتر تاج

کد خبر: ۸۰۳۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳ 27 May 2018

مالک باشگاه معترض و لیگ یکی خونه به خونه امروز در جلسه ای با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال حضور یافت و این جلسه تا نزدیکی افطار هم به طول انجامید.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم خونه به خونه بابل تا آخرین روزهای فصل گذشته در آستانه دو اتفاق بزرگ بود اما در نهایت هردو اتفاق مهمی که می توانست برای این تیم رخ دهد اتفاق نیفتاد تا مالک این باشگاه اعتراضی جدی به فدراسیون فوتبال داشته باشد.خونه به خونه در حالی در روز آخر از صعود به لیگ برتر بازماند که در فینال جام حذفی هم در برابر استقلال شکست خورد. 

مهمترین موضوعی که خونه به خونه نسبت به آن اعتراض داشت ماجرای تبانی در لیگ یک طی هفته آخر این مسابقات بود. برهمین اساس امروز مالک این باشگاه با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال جلسه ای برگزار کرد. این جلسه از ساعت 15:30 آغاز شد و تا نزدیکی افطار ادامه یافت ولی خبری درباره موارد مورد بحث و نتایج این جلسه بیرون نیامده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مالک تیم 5ساعت بره اتاق رئیس فدراسیون.بس بشینه و ....تا به هر طریق منم منمشو ثابت کنه.واقعآ پول و قدرت فساد میارن .توصیه میکنم یخورده قانون باشگاهداری مطالعه و یاد بگیرید.اگه وقت دارید البته.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار