بازدید 4944

دایی به خبرنگار پرتغالی: شانس زیادی برای بردن شما داریم

پرتغال یکی از تیم‌های خوب و باکیفیت حاضر در گروه ایران محسوب می‌شود. نیازی نیست درباره بازیکنانی که پیراهن این تیم در جام جهانی را بر تن دارند بگویم. اما این را می‌توانم بگویم که ایران همیشه کارهای سخت را به خوبی انجام می‌دهد
کد خبر: ۸۰۳۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۷ 27 May 2018

سرمربی سایپا در پاسخ به سوال خبرنگار پرتغالی حاضر در‌ تمرین تیم ملی مدعی شد ایران شانس زیادی برابر قهرمان اروپا خواهد داشت.

به گزارش تابناک ورزشی، علی دایی که به دعوت فدراسیون ترکیه برای تماشای دیدار تدارکاتی دو تیم ایران و ترکیه در کمپ تیم ملی حضور یافته بود، مورد توجه رسانه پرتغالی قرار گرفت.  گزارشگر پرتغالی حاضر در کمپ بشیکتاش از علی دایی در خصوص پیش‌بینی‌اش از جدال ایران مقابل پرتغال پرسش کرد و دایی گفت: فکر کنم بازی جذابی باشد. پرتغال یکی از تیم‌های خوب و باکیفیت حاضر در گروه ایران محسوب می‌شود. نیازی نیست درباره بازیکنانی که پیراهن این تیم در جام جهانی را بر تن دارند بگویم. اما این را می‌توانم بگویم که ایران همیشه کارهای سخت را به خوبی انجام می‌دهد و اینبار هم مطمئن هستم کار سخت را به خوبی انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: پرتغال با این حال به عنوان قهرمان اروپا حاضر می‌شود و کار سختی مقابل ایران خواهد بود و با توجه به سابقه ایران من امیدوارم این بازی جذاب با نتیجه خوبی برای ایران همراه باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار