بازدید 9221
۵
لیگ ملت های جهان 2018

ترس و شکست دردناک والیبال ایران مقابل ژاپن پرانگیزه

به نظر می رسد ترس کادرفنی تیم ملی ایران از بکارگیری نسل تازه والیبال در ترکیب اصلی تیم ملی باعث شده تا حریفان قاره ای که مدتها بود حریف والیبال ایران نبودند، به ما رسیده و حالا در میادین جهانی جایگاه ایران را تهدید کنند. برنامه های یوئیچی ناکاگایچی، توپ گیری ایران را با مشکل مواجه کرد و نرسیدن توپ به مغز متفکر تیم یعنی سعید معروف باعث شد تا مهاجمان خوب تغذیه نشوند.
کد خبر: ۸۰۳۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۹ 27 May 2018

تیم ملی والیبال ایران با ارایه نمایشی ضعیف و پر انتقاد سومین مسابقه اش در رقابت های لیگ ملت های جهان 2018 را  با شکست مقابل تیم پرانگیزه ژاپن پشت سر گذاشت.

به گزارش تابناک ورزشی، شاگردان کولاکوویچ که در بازی مقابل استرالیا هم دو ست را با امتیاز بسیار نزدیک برده بود در مصاف با ژاپنی ها، ست اول را با نتیجه 25 بر 22 و ست دوم را با حساب نزدیک 30 بر 28 باخت. ست سوم این مسابقه با نمایش بهتر ایران در دفاع روی تور همراه بود و در نهایت برد 25 بر 23 ایران را به همراه داشت.

در حالیکه تصور می شد تیم ایران با روحیه تازه ای که بدست آورده بود، ست چهارم را هم با پیروزی پشت سر بگذارد و بازی را به ست پنجم بکشاند، اما چشم بادامی ها در حالی که تا وقت استراحت فنی دوم بازنده میدان بودند، با تاکتیک های اشتباه کولاکوویچ بازی را برگرداندند و با نتیجه 25 بر 23 به پیروزی رسیدند تا حتی یک امتیاز هم به ایران ندهند و با برتری 3 بر یک سه امتیاز حساس را از رقیب آسیایی خود پس از سالها کسب کنند.
تیم ملی ایران این مسابقه را با ترکیب سعید معروف، امیر غفور، مرتضی شریفی، میلاد عبادی پور، علی شفیعی، مهدی مرندی بازی آغاز کرد.

شروع بسیار بد تیم ایران تا اواسط مسابقه تاثیر روحی و روانی اش را گذاشت و ژاپنی ها با سرعت و تنوع تاکتیکی اش از کولاکوویچ و شاگردانش زهر چشم گرفت. برنامه های یوئیچی ناکاگایچی توپ گیری ایران را با مشکل مواجه کرد و نرسیدن توپ به مغز متفکر تیم ایران یعنی سعید معروف باعث شد تا این چهره هم نتواند مهاجمان را خوب تغذیه کند.

به نظر می رسد ترس کادرفنی تیم ملی ایران از بکارگیری نسل تازه والیبال در ترکیب اصلی تیم ملی باعث شده تا حریفان قاره ای که مدتها بود حریف والیبال ایران نبودند، به ما رسیده و حالا در میادین جهانی جایگاه ایران را تهدید کنند.

لیگ ملت های والیبال 2018

هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸ جمعه(۱۱ خرداد) هفته آینده در چهار گروه پیگیری می‌شود که تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم در سن خوآن آرژانتین باید به ترتیب از بامداد شنبه به مصاف تیم‌های آرژانتین، ایتالیا و کانادا برود.

تیم ملی والیبال ایران در سال 2018 ششمین حضور خود در لیگ جهانی والیبال را که با نام لیگ ملت های والیبال برگزار می شود، در حالی تجربه می کند که هدایت تیم ایران را ایگور کولاکوویچ برای دومین سال متوالی در این رقابت ها بر عهده دارد. ملی پوشان ایران در پنج دوره گذشته این رقابت ها با خولیو ولاسکو (2013)، اسلوبودان کواچ (2014 و 2015)، رائول لوزانو (2016) و کولاکوویچ (2017) به میدان رفتند.
تیم های فرانسه، ایران، ایتالیا، آرژانتین، چین، برزیل، روسیه، لهستان، صربستان، آمریکا، آلمان و ژاپن 12 تیم اصلی و ثابت برای هفت سال در گروه مردان لیگ ملت های والیبال هستند و تیم های استرالیا، کره جنوبی، کانادا و بلغارستان در سال 2018 سهمیه حضور در این رقابت ها را دارند. مرحله مقدماتی این رقابت ها از چهارم خردادماه شروع می شود و تا سوم تیرماه ادامه خواهد داشت که تیم ملی والیبال ایران در هفته پنجم (یکم تا سوم تیرماه) میزبان تیم های آلمان، بلغارستان و کره جنوبی در تهران است.

نتایج دیدارهای روز سوم هفته اول لیگ ملت‌های والیبال

گروه A

ایران ۱ - ژاپن ۳( ۲۲-۲۵، ۲۸-۳۰، ۲۵- ۲۳ و ۲۳-۲۵ )

فرانسه - استرالیا(ساعت ۲۰:۳۰)

گروه B

بلغارستان ۳ - آرژانتین ۱(۱۹-۲۵، ۲۵-۱۹، ۲۵-۲۱ و ۲۵-۲۲)

چین صفر - آمریکا ۳(۲۰-۲۵، ۲۴-۲۶ و۱۸-۲۵)

گروه C

لهستان -کانادا(۲۵-۲۱، ۲۶-۲۴، ۲۱-۲۵، در ست چهارم در جریان است)

روسیه - کره جنوبی(ساعت ۲۱:۳۰)

گروه D

برزیل ۳ - آلمان صفر(۲۶- ۲۴، ۲۵-۲۳، ۲۶-۲۴)

صربستان - ایتالیا(ساعت ۲۱:۳۰)

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
مردیم و نبردیم!
به نظر می رسه انتخاب بازیکنان در والیبال از دست مربی خارج است . بعضی ازهم قطاران این بازیکنان الان درکسوت مربی هستند.هم تیم رو دچارمشکل می کنن و هم ابروی چند ساله خودشون رو می برن! . دست بردارن حالا نوبت جوان ترهاست. دراین سری بازی ها ما به خودمان می بازیم نه به حریف.!!
اﺻﻼ ﮊاﭘﻨﻲ ﻫﺎ ﺑﺎﻭﺭﺷﻮﻥ ﻧﻤﻲ ﺷﺪ
...حداقل به ژاپن نمیباختیم...خیلی حیف شد!!!
تابناک چرا تحلیل فنی عملکرد تیم ملی را که گذاشتم منتشر نمیکنید؟ چون طولانیه ؟ خوب باید جامع بهش نگاه میشد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان