بازدید 6701
خبر

مسعود شجاعی خرید جنجالی نکونام برای نساجی؟

نفرات سرشناسی مثل مسعود شجاعی و لوسیانو پریرا د لیست نساجی به چشم می‌خورند که البته خرید دو بازیکن آخر، بهیچ عنوان متناسب با بودجه بسیار کم نساجی نیست و باید دید آیا نکونام از میزان هزینه صنیعی فر برای نساجی آگاه است یا خیر؟
کد خبر: ۸۰۳۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰ 27 May 2018

باشگاه نساجی از روز گذشته با بازیکنان مد نظر خود برای فصل آینده وارد مذاکره شده است که در این میان اغلب نام ها مربوط به بازیکنان فعلی استقلال می شود که کمتر فرصت بازی پیدا کرده اند.

به گزارش تابناک ورزشی، مسئولان باشگاه نساجی مازندران از روز گذشته رسما کار نقل و انتقالات خود را آغاز کرده و به نظر می رسد با مدیرعامل استقلالی شان و همچنین سرمربی استقلالی ، قصد دارند بازیکنان مد نظر خود را از اردوی آبی ها بیرون بکشند.

مسعود شجاعی خرید جنجالی نکونام برای نساجی

نکونام هفته گذشته نشستی را با مسئولان باشگاه نساجی برگزار کرد و حالا قرار است مسئولان این باشگاه با نفرات مد نظر این مربی مذاکره کنند. باشگاه نساجی بازیکنان مد نظر خود را اولیت بندی کرده و قرار است با آنها وارد مذاکره شود. در لیست مد نظر نکونام نام بازیکنانی مثل پژمان منتظری،علی قربانی، میلاد زکی پور و محسن کریمی از استقلال،عزت پورقاز، محمد آبشک، امید سینگ، محمدرضا اخباری، محسن فروزان، حامد لک، علی دشتی، معین عباسیان، میثم تیموری، زبیر نیک نفس، سجاد آشوری، فرشاد فرجی و نفرات سرشناس دیگری مثل مسعود شجاعی و لوسیانو پریرا به چشم می‌خورد که البته خرید دو بازیکن آخر، بهیچ عنوان متناسب با بودجه بسیار کم نساجی نیست و باید دید آیا نکونام از میزان هزینه صنیعی فر برای نساجی آگاه است یا خیر؟ قرار است از بین این نفرات اولویت‌های 1 و 2 و 3 با باشگاه پرطرفدار قائمشهری وارد مذاکره شوند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان