تکنوتابناک؛

آیا باید روی وب کم را بپوشانیم؟

کد خبر: ۸۰۳۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵ 28 May 2018
تعداد بازدید : 9892
بازدید 16106
۱
در جهان امروز با فراگیر شدن ابزارهای هوشمند در زندگی روزمره که همگی آنها دارای دوربین و میکروفون هستند تا در سریعترین زمان ممکن و در همه اوقات گوش به فرمان باشند. ولی خود همین وسایل تبدیل به درگاهی برای هک کردن آنها برای شنود و جاسوسی شده اند. شاید راحت ترین راه برای جلوگیری از آن پوشاندن روی وب کم لپ تاپ ها باشد. در این ویدیو با مخاطره داشتن وسایل هوشمند و اینکه پوشاندن روی وب کم لپ تاپ ها تا چه مقدار می تواند موثر باشد بیشتر آشنا شوید.
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چندین سال پیش من تصویری از موسس فیس بوک دیدم که روی دوربین گوشیش را پوشونده بود. یقینا اون بهتر میدونه به چه سادگی میشه وارد گوشی مردم شد. برای همین هم سالهاست من یک تکه چسب نواری که یک تیکه کاغذ زیرش چسبوندم که به شیشه دوربین آسیبی نزنه روی دوربینهای گوشیم و .. چسبوندم و فقط وقتی میخوام استفاده اش کنم برش میدارم و دوباره سر جاش میذارم.

جالبه که چون کار تخصصی ما، غیر ممکن کردن ورود سارقین به منزل و محل کار هستش، تا حالا اکثر جاهایی که برای بررسی وضعیت محلی که باید تجهیزش میکردیم رفتم، دفعه بعدش که برای نصب قفل ضد دیلم رفتیم دیدم آنها هم روی دوربین گوشیشون چسب زدن و وقتی پرسیدم گفتن دیدیم شما چسب زدید گفتیم حتما یک چیزی میدونید دیگه. دانایی رمز امنیت است