بازدید 49478

بازسازی چهره رپر زیرزمینی پس از پایین کشیدنش از طناب دار در ماه عسل؟

وقوع چنین اتفاقاتی به هیچ عنوان اسباب شگفتی نیست و دست کم در برنامه ماه عسل، نمونه‌های مشابهی به صحنه آورده شده‌اند که در نهایت آنچه گفتند، نبودند. نمونه واضح این موارد، دعوت یکی از اشرار باسابقه بود که به عنوان تواب با او گفت و گو و عملاً به شهرت او دامن زده شد اما در این سال‌های اخیر، هرگاه تصویری از این شخص منتشر می‌شود، او در میانه گروهی از اشرار و اوباش دیده می‌شود.
کد خبر: ۸۰۳۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱ 27 May 2018

بازسازی چهره رپر زیرزمینی پس از پایین کشیدنش از طناب دار در ماه عسل؟پس از آنکه مشخص شد، قرار نیست حمید صفت، رپر زیرزمینی بابت مرگ ناپدری‌اش، قصاص شود و با تودیع وثیقه آزاد می‌شود، اکنون بحث حضور او در برنامه «ماه عسل» مطرح شده و به دنبال طرح این مسأله، چنین پرسشی پیش آمده که آیا قرار است چهره چنین شخصی نیز روی آنتن زنده پربیننده ترین شبکه تلویزیون بازسازی شود؟!

به گزارش «تابناک»؛ مأموران کلانتری 145 ونک در 28 مرداد 1396 در جریان مرگ مرد 66 ساله‌ای به نام هوشنگ در بیمارستان قرار گرفتند و زمانی که تیمی از مأموران برای تحقیقات ابتدایی پای در بیمارستان گذاشتند، مشخص شد، این مرد به خاطر ضربه جسم سخت به ناحیه سر و شکستگی جمجمه جان باخته است. کارآگاهان با حضور در بیمارستان پی بردند، مرد 66 ساله قبل از مرگش ادعا کرده که حمیدرضا، پسر همسرش عامل این درگیری بوده است.

حمیدرضا صفت ادعا کرده بود: «...می خواستم او را بترسانم. به همین خاطر یک گلدان را که در نزدیکیم قرار داشت برداشتم و به سمت راست مبل پرتاب کردم سپس میز را برگرداندم تا کمی او را بترسانم. او نیز می خواست بلند شود و به سمت من بیاید که در همین هنگام مادرم بین ما قرار گرفت و من با یک دست به صورتش زدم. در همین هنگام همسایه ها با صدای درگیری ما به جلوی در خانه آمدند که مادرم به سمت در رفت و من نیز هوشنگ را رها کردم و به درگیری مان پایان دادم. در این هنگام هوشنگ به سمت آشپزخانه رفت تا با چاقو به سمت من هجوم آورد که متوجه کارش شدم و به سرعت خودم را به او رساندم و دستانش را گرفتم که نتواند کاری کند. در این لحظه یک لیوان آب را برداشت که او را از دستش گرفتم و به زمین زدم و در ادامه همسایه ها وارد خانه شدند و ما را از هم جدا کردند و من نیز همراه مادرم از خانه خارج شدیم.»

بازپرس منافی آذر در این هنگام به متهم گفت: «در گزارش پرونده، علت مرگ هوشنگ برخورد ضربه شدید به گیج گاه سمت راستش اعلام شده است، حرفی در این مورد داری؟» و حمیدرضا در پاسخ ادعا کرده بود: «شاید هنگام درگیری سرش به کمد یا دیوار برخورد کرده باشد، اما من فقط قصد داشتم کمی او را بترسانم و قصد کشتن او را نداشتم و هیچ ضربه ای به سرش نزدم.» اما در جریان رسیدگی به این پرونده اولیای دم مقتول هم برای خواننده رپ به خاطر قتل پدرشان درخواست قصاص کردند و حتی از مادر حمید صفت نیز شکایت کردند.

بازسازی چهره رپر زیرزمینی پس از پایین کشیدنش از طناب دار در ماه عسل؟

اکنون مشخص شده حمید صفت که وکلایی چون نورالله عزیزمحمدی را در اختیار داشت، قرار نیست اعدام شود و عسکر قاسمی آق‌باش، یکی از وکلای مدافع حمیدرضا صفت(خواننده رپ)، با بیان اینکه درخواست تبدیل قرار بازداشت موقت موکلم به شعبه 10 بازپرسی ارسال شد، گفت: «آقای منافی آذر بازپرس شعبه 10 قرار وثیقه 600 میلیون تومانی را برای موکلم تأیید کرده و آزاد می‌شود. در ادامه جرم موکلم در دادسرا در دو شاخه قتل غیر عمد و شبه عمد بررسی می‌شود... کمیسیون 7 نفره پزشکی قانونی تشخیص دادند که 50 درصد علت فوت مقتول ناشی از مسأله و بیماری‌های شخصی وی بوده است. اگر حمید‌صفت متهم به قتل شبه عمد شود، باید به پرداخت دیه اقدام کند و اگر اتهامش در قتل غیر عمد ثابت شود، علاوه ‌‌بر دیه باید بین یک تا سه سال در حبس بماند.»

جزئیات این پرونده به لحاظ قضایی مرتبط با حوزه‌های دیگری است؛ اما آنچه قابل تأمل است تلاش برای بازسازی چهره این خواننده است. در جریان مراحل رسیدگی به این پرونده، برخی اشخاص و حتی یکی از مسئولین مرتبط درباره حفظ آبرو این خواننده سخن گفته بود؛ موضوعی که طرح آن دست کم درباره پرونده‌های قتل تازگی داشت. اکنون اما اتفاق تازه‌ای رخ داده و زمزمه‌هایی برای حضور این رپر زیرزمینی در برنامه ماه عسل مطرح شده است.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد، با هماهنگی هایی که بین مسئولان و احسان علیخانی -تهیه کننده و مجری برنامه ماه عسل - صورت گرفته است، حمید صفت پس از آزادی به شرط وثیقه، در صورت تایید نهایی مسئولان صدا و سیما به زودی در یکی از بخش های این ویژه برنامه ماه رمضان حضور خواهد یافت. اگر واقعاً این خبر دقیق باشد و این خواننده زیرزمینی با چنین اتهامی از یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون سردرآورد و بدین شکل چهره‌اش بازسازی شود، باید نگران آینده رسانه‌ای بود که زمانی دورنمایش تبدیل شدن به یک دانشگاه عمومی بود!

البته وقوع چنین اتفاقاتی به هیچ عنوان اسباب شگفتی نیست و دست کم در برنامه ماه عسل، نمونه‌های مشابهی به صحنه آورده شده‌اند که در نهایت آنچه گفتند، نبودند. نمونه واضح این موارد، دعوت یکی از اشرار باسابقه بود که به عنوان تواب با او گفت و گو شد و عملاً به شهرت او دامن زده شد، ولی در این سال‌های اخیر هرگاه تصویری از این شخص منتشر می‌شود، او در میانه گروهی از اشرار و اوباش دیده می‌شود.

بنابراین، نباید تعجب کرد برنامه ماه عسل دوباره چنین کارکردی بیابد و یک رپر زیرزمینی که مشخص نیست از کدام ناحیه حمایت می‌شود، این بار میهمان سفره‌های افطار مردم روزه دار ایران اسلامی شود!

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۸۳
وقتی یکی مثل علیخانی با این نمایش های مسخره و ریختن آبرو و ریز ترین مسائل شخصی مهمان هاش سعی در مشهور کردن خودش داره باید هم انتظار این رفتارها را ازش داشت
پاسخ ها
مهربان توسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
صدا و سیمای تک جناحی و تنگ نظرانه هر روز دورتر از مردم و کم مخاطب تر و...
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
..تازه اینا یه چیزیم که شدن وبه حساب گنده شدند برمیگردند پاچه خود صداوسیمارا میگیرند..برنامه های ابکی که معلوم نیست کی پشتشه..انم تو ماه رمضان و.اقعاافتضاح..
مارون
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
علیخانی خودش فرزند طلاق هس میخواد اینطوری نشان بده آدم بدبخت مثل خودش زیاده
صدا سیمایی که بشه تریبون همچین ادمایی و ملک مطیعی رو تحریم کنه
چه انتظاری ازش دارید
با سلام لطفاً این شو گریه و چهره کردن معتادان و ... تعطیل کنید این اقای علیخانی میخواد بیاد از یه کارگر فیلم بگیره که با ماهی یک ملیون خرج خانواده رو چطور میده ... باعث تاسفه که در ماه مبارک گریه همه رو درمیاره بسه این همه غم ولی خودش تیپ میزنه و به ریش همه میخنده
یکی از مزخرفترین برنامه‌هاییست که در صدا و سیما دیده‌ایم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
دمت گرم گل گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
دمت گرم. ایشون از بدبختی دیگران داره برا خودش کلاه درست می کنه
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
موافقم باشما
اصلا با نویسنده این مطلب موافق نیستم هر کسی حق داره زندگی جدیدی رو شروع کنه حتی اگر قاتل باشه.این که چهره شخصی که خودش قبلا تا حدودی معروف بوده داره بازسازی میشه دلیل بر اشتباه بودن رفتار برنامه نیست حتی شاید بشه گفت کار بسیار خوبی هم هست که باعث میشه این فرد احساس طرد شدن از جامعه رو نکنه و عاملی برای بدتر شدن اوضاعش نشه.باید مردم ایران یاد بگیرن که همه ما انسانیم و ممکنه اشتباهاتی در زندگی بکنیم حتی بزرگ مثل قتل ولی باید همدیگرو ببخشیم.
پاسخ ها
پیمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
یعنی کسی بزنه پدر و مادرت رو بکشه و حق زندگیشون رو بگیره حق داره خودش زندگی جدیدی رو شروع کنه؟
ایکس
| United States of America |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
اگه بدونم غیرعمد بوده و واقعا پشیمونه میبخشمش ولی اگه بخواد با گردن کلفتی و بدون پشیمونی رضایت بگیره نه
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
!!!به حرف راحته دوست عزیز
حمید صفت یکی از پر هوادارترین خواننده های کشور است.
رپ چون به خاطر مزمونش ممنوع است و خوانندگانش هم شده اند زیر زمینی. در صورتی که در هیچ کشوری از دنیا رپ ممنوع نیست و یک سبک موسیقی است.
پاسخ ها
بابا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
مگه رپ موسیقیه؟
جهت اطلاعتون عرض کنم تو زبون انگلیسی کلمه رپ معنی صدای "تق" میده. یعنی خود کسایی که این اراجیفو مد کردن میدونن سطح کارشون بالاتر از تق تق و جیغ و ویغ نیست
خواننده هاشونم که تو کل دنیا حال و روزشون معلومه، با اون حرکتها و قیافه های عجیب و غریب و کج و کوله
ماه عسل که کلا کاراش افتضاحه ولی این بنده خدا رو چرا با شرور سابقه دار مقایسه میکنید جوونیش که داره هدر میره برچسب بیوخد هم بهش نچسبونید
ببينم خسته نشدي!!!!!!
يكي نيست بگه بسه نكني؟؟؟؟؟؟
اصلاً گیریم این بابا قاتل یک نفر شده باشه . به نظرتون یک اختلاس گر ضخیم ، خون چند نفر گردنشه ؟ پیشنهاد میشه یکی از مختلسین محاکمه شده رو بیارن برنامه ماه عسل و ازش راجع به حس و حالش قبل و بعد از اختلاس سؤال کنن . نظر موافقتون چیه ؟
بیخود تر و بی خاصیت تر و مخربتر از برنامه ماه عسل نداریم.
مردم هم از بیکار میشین پای این برنامه....متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
احسنت بر تو
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
ببخشید دستم ناخواسته خورد منفی زدم...از علیخانی و
خوشم نمیاد صداوسیما
وای به حال جامعه ای که سلبریتیهایش یک مشت مفسد و اوباش و هرزه باشند
کلا آقای علیخانی برا شهرت خودش هرکاری میکنه مسئولین خواب هستن.
قتل غیرعمد از شبه عمد جریمه سنگین تری دارد؟
همچین غولی از این بابا درست کردین که گمونم این بیچاره بعد از آزادی تنها راه زندگیش اینه که بره وداعشی بشه وگرنه همه تو خیابون میباس این بابا رو تف ولعن کنن...یعنی این بابا شانش کمتر از ملک مطیعیه که دو سه روزه خجولانه دارین تو خبراتون ازش تیمار میکنین؟...به مرامتون شکر که تنها مردم فراری ده هستین...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
اسمت منو پوکوند خدا نکشتت :)))
برنامه ماه عسل دگه خاصیت خودش را ازدست داده ودربین مردم جایگاهی ندارد...
در شامات باستان قانون عجیب و جالبی بود که هر کس بدست کس دیگری کشته می شد مقصر قتل خودش بوده که باعث شده بکشنش!
لطفا جمع کنید کاسه کوزه این برنامه چرند ماه عسل را
حتما باید آدمای پاستوریزه به تلویزیون بیان...بقیه بنده خدا نبستن. خدا حتی با ناباوران خودش مهربونه وبه اونا لطف داره شما چیکاره این که نسخه می پیچین.....
وقتی امثال شجریان ها و ملک مطیهی ها ممنوع التصویر می شوند حتما قرار است چنین چهره هایی جایگزین آنها شوند...
پاسخ ها
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
چون این اقا یه اشتباهی کرده باید تا ابد طرد بشه؟ جاش تو جامعه نیست دیگه؟ خدا اقای ملک مطیعی رو بیامرزه ولی مگه ایشون هیچ کار اشتباهی تو زندگیش نکرده بود یا از هیچ چیزی پشیمون نبود؟
صدا و سیمای ما خیلی با حاله افرادی مانند مرحوم ملک مطیعی و مرحوم چشم آذر را ممنوع تصویر می کند ولی عده ای را به تلویزیون میاورد که معلوم نیست کجا هستن چطوری هستن واقع قانونی دارد این تلویزیون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟جای تاسف دارد این رسانه ملی
پاسخ ها
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
مرحوم چشم اذر جدود یکی 2 ماه قبل از فوتشون تو یه برنامه تو شبکه ی 4 حضور داشتن. و ممنوع التصویر نبودن
به این میگن مملکت گل وبلبل
هر دم ازاین باغ بری میرسد . در عجبم ان روز که این حمید اقا طفل خرد سالی بود .و توان راندن مگسی از خود نداشت . همین ناپدری بود که حمایتهای مالی وروانی داد تا ایشان شخصیت معروفی شد به اصتلاح . حال نمک نشناسی کرد نمکدان را شکست .واضح است تقاس وجبران کار چیست .واما راجع امدن به تلوزیون هنوز زود است و پیش داوری نمی توان کرد بقیه نظر بگذاریم بعد از مصاحبه با احسان علی خانی . شما اگه نگران از امدن ایشان هستی مینونی به دیده دادگاه وبه عنوان شاهد نگاه کنی وبس
پاسخ ها
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
تو اخه چی می دونی از زندگی اینها که همین طور برای خودت می بری و می دوزی؟ تو چه شناختی از حمید صفت و خانوادش و شرایط بزرگ شدنش داری ؟
ثانیا قتل عمد نبوده که. یه جر و بحث بوده که از شانس بد مقتول باعث فوت او شده !هم محاکمه شده و هم مجازات. چرا نباید مقدمه ورود یه نف ر به اجتماع رو فراهم کرد؟
جالبه كه به زور هم ميخوان بخشش قاتلين عمد رو به خورد ملت بدن. ملك مطيعي فيلتر ميشه ولی قاتلين رو ازشون فرشته ميسازن
پوپولیسم تمام عیار
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
ببخشید اشتباهی منفی زدم
مردم ساده دل ما نباید به این برنامه های سخیف و رقت اور نگاه کنند.
الان شما که بیشتر داری به این دامن میزنی که قاتل بودنش رو پررنگ کنی. خود مردم بهتر قضاوت می کنند. به شما چه
خواهش می کنم جلو این برنامه مسخره رو بگیرید
از افزایش حقوق کارمندان دولت چه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حالا اگه یه بدبخت بدون حامی خاص بود صدبار اعدام شده بود ......
پاسخ ها
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
بدون حامی وبدون پول میدونید این وکلای دم کلفت که اسمشون رو بردند چقدر پول میگیرند؟
جای اقای صفت در صدا و سیما هست و جای ملک مطیعی نیست!!!!!!!!!!!!
هرکس قیمتی داره !!50درصد یعنی چی؟؟
تلوزیون ملی تصویر افرادی چون تتلو ها و امثالهم را پخش می کند اما از پخش چهره محبوب ناصر ملک مطیعی جلوگیری می کند. وقتی هیچی و هیچکس جای خودش نباشد نتیجه اش این می شود.
تابناک تو هم فقط بشین اینجا انتقاد کن از هر چی، همین شما هایید هر کی هر کاری میخواد کنه جو سازی میکنید براش. بعد همین خود تو میای مطلب علیه فیلترینگ و نبود آزادی مینویسی
با سلام این ملت مظلوم تا کی شاهد عده ای زور گو که هر انچه دلشان می خواهد بخورد انها بدهد این برنامه مزخرف و در پیتی را باید جمع کرد گریه دم افطار
بعضی انسانه در مقطعی به این نتیجه میرسن که همچی دان هستن یکی از این همه چی دان ها اقای احسان مجری برنامه ماه عسل میباشد که فکر میکند یه جامعه بدون انها دچار بهران میشود من میخوام بدونم قصه زندگی شخصی افراد که در یه جامعه به عللی دچار فرازو نشیب شده چه ربطی به مردم داره
خوب تبعيض كه شاخ و دم نداره؛ داره؟ اگر اشخاص غير معروفي بودند الان تو نوبت اعدام بودند؛ نبودند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
درست میگی خیلیا بودند با جرم مشابه و حتی کمتر که اعدام شدند
بهترین راه حل اینه که مردم این برنامه رو دم افطار واقعا نگاه نکنن......بخدا...
مشکل از طرز تفکر احسان علیخانیه که سطح پایین و دم دستیه و دنبال جذب مخاطب با این روشهاست
تابناك جان تو چرا ناراحتي؟ من خودم از رپ و ماه عسل بيزارم ولي اين كار شما هم درست نيست كه هنوز هيچي نشده واكنش منفي نشون ميدي . شايد دليلي براي اين كار باشه!
فقط در ايران اصرار هست كه تلويزيون دانشگاه است وگرنه در تمام دنيا يه سرگرمي محسوب ميشه ،پس اينقدر نگران تعطيلي دانشگاه نباش!
عاقل ماه عسل نمیبینه
کلا اگه این انحصار صدا وسیما از بین بره و مثل همه کشورها کانال های خصوصی ایجاد بشه دیگه ما اصلا اینجور بحث هایی رو نخواهیم داشت..
اون موقع شبکه های مختلف واسه سلایق و ادمهای مختلف وجود داره، دیگه کلمه ممنوع التصویر هم نخواهیم نداشت و
هر شبکه ای ازاده هر کسی رو دعوت کنه.، دیگه به مردم برمیگرده که از اون شبکه یا برنامه استقبال کنن یا نه..
پاسخ ها
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
برو تی وی پلاس و این تلوزیون های اینترنتی تو اپارات رو ببین !!
تابناك اين مطلبت اصلا درست نيست ايشون از نظر حقوقي قاتل نيست
اگه كسي مادرت رو بزنه چكارش ميكني؟
پاسخ ها
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
اون مرحوم کسی نبوده شوهر ننه اش بوده همونی که از خیابونا جمعش کردهوبهش سرپناه داده
سلام چرا همش اشک مردم در میاورید؟!!!!!!!!!!! در کل برنامه جالبی نیست در ماه مبا رکی مثل رمضان
سالهاست که ماه رمضانم را با برنامه ی ماه عسل پمپاژه غم و ناداحتی و دروغ هایش خراب نمیکنم.
از یک سوراخ مگر چند با باید گزیده شویم که باور کنیم که این برنامه فقط ماه عسل گردانندگان و مسئولینش است
سلام و طاعات قبول واقعا تهیه کننده و کارگردان و سیما از ساخت برنامه ماه عسل چه هدفی دارند!!؟ با احساسات مردم بازی میکنند که مثلا برای یک کلاهبردار و یا قاتل کمک جمع کنند یا برخی افرادی را معرفی میکنند که با فضای ماه مبارک رمضان همخوانی ندارند
واقعا برنامه مزخرفی هست اونم با این مجری مغروراش.واقعا جای شهریاری ها و آتش افروزها کیا آمدن برنامه اجرا میکنند مجری های مردمی و خوش مشرب که در قلب مردم بودند
من با اعدام ، خصوصا اعدام براى جرم هاى اين شكلى مخالفم ولى متاسفم براى ايران و ايرانى كه اين جور آدم ها رو تو سيماى ملى اش تبليغ كنن كه بشه اسطوره نسل نوجوانش. ديگه چيزى از فرهنگ باقى نمونده . تتمه اش رو هم صداسيما نابود ميكنه خلاص . يكى نيست به اين مردك بگه تو كه ميگى غلام ننتى چطور شد كه شب گرفتى خوابيدى كه ننت مسافراش رو ور داره ببره فرودگاه تا صبح طول بكشه كه برگرده خونه . صبح از خواب پاشدى يادت افتاد غلام ننتى رفتى يه پيرمرد رو كتك زدى . اسم خودت رو هم گذاشتى رپر.
کسانی فکر می کنند که این ازادی دلیل بر تبرئه شدن می باشد در صورتیکه اینطور نیست.
در اولین نظریه پزشکی قانونی اصابت جسم سخت و خونریزی دلیل مرگ اعلام شد که متهم بقتل با اعتراض به نطریه پزشک قانونی در نطریه جدید 15 درصد دلیل خونریزی مربوط به داروها اعلام گردید و متهم بقتل مجددا به نظریه دوم پزشک قانونی اعتراض می کند که در نظریه جدید 67 درصد دلیل خونریزی مربوط به دارو اعلام میگردد!!!!!!! و وکیل اولیاء دم به نظریه 67 درصد اعتراض کرده و در نظریه جدید 50 درصد دلیل خونریری مربوط به دارو اعلام میگردد با همه این نوسانات عجیب و غریب درصد، بازپرس پرونده جناب سید سجاد منافی اذر که مقتول را در بیمارستان دیده بود و وجود اشکار اثار ضرب و جرح موجود در سمت چپ صورت مقتول که عکسهای ان موجود می باشد را می دانست درصد ها را فاقد وجاهت قانونی دانسته و خواستار ابقاء بازداشت موقت می باشد ولی اقای شهریاری دادستان بصرف درصد خواستار لغو بازداشت موقت می باشد و در موارد اختلاف موضوع به نظر دادیار منوط میگردد و دادیار محترم هم رای به نظر دادستان اقای شهریاری می دهد!!
مقتول در المان تحت عمل فنر گذاری در عروق انسدادی قرار میگیرد و با تجویز دارو و نتیجه بسیار خوب از بیمارستان جهت درمان سر پایی مرخص میگردد و بمدت 80 روز نیز در المان تحت مراقبت سرپایی بوده و سپس با اجازه از پزشکان معالج با دستورات دارویی 80 روز قبل به ایران مراجعت می کند و دقیقا 1 ماه پس از مراجعت مورد ضرب و شتم شدید قرار میگیرد.
پس از ارائه توضیحات فوق الذکر و ارائه عکسهای صورت مقتول به پزشکان معالج در المان با تعجب غیر قابل وصف به اولیاء دم گفتند مطمئنید کسانیکه نظریه 67 و 50 درصد را نوشتند پزشک بودنند باور نمیکردنند که پزشک قانونی همچون درصدهایی با وجود اثار ضرب و شتم، مربوط به دارو بداند.
تابناک محترم نظریات پزشکی قانونی و عکس اثار ضرب و جرح و ترجمه گزارش رسمی پزشکان معالج المانی که به تائید وزارت امور خارجه ایران هم رسیده موجود می باشد.
صداوسیما، علیخانی، بیش ازاین خودراخراب وضایع نکنیدوخودتان راازچشن مردم نیاندازید،آیانیکان مقدم برتوابین نیستند؟قحط الرجال است؟.
عروسی در میان ارتش بعث؟ بیچاره مردم قصرشیرین مهران و... که آن روزها آواره کوه وبیابان بودند
برنامه مزخرفی !!!فقط برای جیب چند نفر خوبه
برنامه ی مسخره. مجری مسخره. سوژه های مسخره.
در عصبانیت ایشان ناپدری را کتک زده ا ند و قصد کشتن ایشان را نداشته اند.نا پدری هم چنان آدم مظلومی نبوده و همسرش را آزار می داده است .شاید در کودکی هم حمید را آزار داده است. به هر حال قتل غیر عمد بوده و ایشان هم هنرمند هستند .چه ما با نوع هنرش موافق یا مخالف باشیم. الان فقط هنر های قابل قبول حکومت هنر حساب می شود.و بقیه ناچارند زیر زمینی کار کنند. تتلو هم در نوع خودش هنرمند است اگر چه ما به او باور نداریم .مشکل آقای رییسی بودند که هنرمندی که باورش ندارد را به حضور پذیرفت نه خود هنرمند.
واقعا مشخص نیست از کدام ناحیه حمایت می شود؟؟؟!!!
همان که اقای عزیزی گفتند ایشان و دوستان خودش اول افطار کلی می خورند و ارایش می کنند و بعد هم برای اینکه محبوب بشه دست به هر بازی می زنه بدترین برنامه همین ماه عسل است که دیدم مردم را مسخره می کند این ادم
تابناک کسی که اومده بود یه ذره ظاهرش شبیه حمید صفت بود ولی ربطی به حمید صفت نداشت!!! یعنی زود قضاوت کردی و از همین خبر غیر موثق استفاده کردی ماه عسل رو بکوبی؟!!! اصلا شما مردم دوست دارین چی براتون پخش بشه!!! میخواین چی براتون پخش بشه؟؟؟ اونم پخش بشه باز ایراد میگیرین کلا مردم ایران به شدت ایراد گیر شدن
متاسفانه تخلفات قانونی زیادی صورت گرقت تا متهم بقتل با قرار وثیقه ازاد شود.
با وجود مدارک انکارناپدبر در پرونده قتل درصد بالاتر از 10 الی 15 درصد وجاهت قانونی ندارد.
یعنی از این پس می توان هر بیماری را کشت و از مجازات گریخت ؟؟ غالب میانسالان جامعه ما دچار بیماری های مختلفی همچون فشار خون بالا ، مرض قند ، مشکل دستگاه تنفسی یا آسم و یا نارحتی قلبی هستند. طبق حکم صادره ، متهم که به جمجمه مقتول ضربه وارد کرده فقط 50 درصد در قتل او سهیم بوده است ؟؟؟؟؟ زیرا مقتول بیمار هم بوده است . خوب در سازگاری و انطبباق با این رای در موارد مشابه اگر پرستاری در بیمارستان با مشت به مغز بیمار بکوید و او را بکشد دیگر قاتل نیست چون طرف بیمار بوده است ؟؟؟؟؟؟ از فردا این بدعت عجیب دامنگیر جامعه می شود. امیدوارم پاسخی منطقی به سئوال من داده شود
برنامه ماه عسل واقعا مزخرف است.
کار صداسیما شده بزک کردن آقایون پوشوندن خانم ها. واقعا خجالت داره
برنامه ماه عسل بدترین برنامه صدا و سیما هست.آبروی مردم را می برد و به جای اینکه در جامعه یک فضای شاد بوجود آورد همش از درد و ناراحتی و نداری و بدبختی حرف میزنه و خود مجری برنامه هم ککش هم نمی گزه. هرروز با یه لباس جید تیپ میزنه میاد
والا یکیرو همین چند وقت پیش آورده بودن که آشناییت دوری با روند زندگیشان بنده دارم کلا مسائل رو هرطور دلشان می خواست تعریف کردن و چهره زشت زیر حجابشون رو که بنده خبر دارم پنهان می کردن و از معتادها قهرمان ساختن و نشون میدن که اعتیاد خیلی راحت قابل ترک و بازگشت به خانواده کاملا امکان پذیر هست کلا کار این برنامه ایجاد غم و ناراحتی و کم کردن امید به زندگی هست حتی روزی هم که امیر اکبری رو آورده بود قیافش غم بود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل