بازدید 4544

تیام گفت خانواده‌ام راضی نیستند ایران بمانم

کد خبر: ۸۰۳۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶ 27 May 2018

معاون ورزشی باشگاه استقلال صبح امروز در گفت و گو با رادیو ورزش، درباره قرارداد مامه تیام با تیم الکویت، شایعات دیگر نقل و انتقالات و مسائل مختلف صحبت کرد، صحبت های معاون باشگاه استقلال را مرور می کنیم:

به گزارش تابناك ورزشي،توفيقي كسي است كه تا همين اواخر سينه سپر مي كرد و از نقشش در جذب تيام سخن مي گفت حالا مشغول توجيه نوع قرارداد با اين گلزن سنگالي است.

دو هفته تلاش کردیم تا تیام به ایران بیاید 

همیشه فصل نقل و انتقالات این صحبت های حاشیه ای است و بحث فشار هواداران به حواشی مجازی افزوده می شود و ممکن است در این فشارها باشگاه به ناچار بازیکنانی را به اختیار بگیرد که کار برد چندانی نداشته باشند. وقتی ما فصل قبل ایشان را جذب کردیم، دو هفته تلاش کردیم تا ایشان به ایران بیاید، در زمانیکه دلال های ایرانی تلاش کردند به ایران نیاید.

ویزای کار دوساله تیام در قطر

تیام حاضر نبود در ایران قرارداد ببندد، او پیش از حضور در استقلال کارش با یکی از باشگاه های قطری تمام شده بود و ویزای دوساله کار در قطر برای او فرستاده بودند، او از قطر به استانبول و سپس به ایران آمد. او دو شرط محکم داشت که یکی از آنها این بود من تنها نیم فصل در ایران می مانم.

٣٠٠هزار قرارداد، ٢٠٠ هزار حق فسخ

ما تحت فشار بودیم و نیاز شدید به مهاجم در مسابقات داشتیم، به ایشان پیشنهاد دادیم که شما به جای نیم فصل، سه نیم فصل قرارداد ببند و اگر می خواستید جدا شوید مبلغی را پرداخت کن و سپس جداشو. ما با ایشان ٣٠٠ هزار دلار قرار داد نوشتیم و ٢٠٠ هزاردلار برای فسخ گذاشتیم که فکر می کنم تقریبا کار خوبی محسوب می شود.


تیام گفت برای ویزای عربستان به کویت می رود

تیام در ایران خوب درخشید البته ٦ بازی نیز مصدوم بود البته به دلیل همین مصدومیت ها بی تیم مانده بود، او در سفری که به کویت داشتند به ما اعلام کردند که قصد دارد خانواده اش را به مکه ببرد و از طریق کویت برای آنها ویزا بگیرد.

رقم پیشنهاد الکویت برای ما جای سوال داشت

بعد از آن ماجرای پیشنهاد الکویت شنیده شد، چقدر این پیشنهاد واقعیت است را نمی دانیم. ما بخاطر اینکه این مسائل را حل کنیم با ایشان و مدیر برنامه اش هماهنگ کردیم تا در ترکیه ملاقات کنیم، مدیر برنامه ایشان ماجرای پیشنهاد الکویت و رقم های نجومی را به ما گفت که باورش برای همه ما جای سوال بود.

تیام می خواهد جایی بازی کند که ملی پوش شود

روز گذشته من و تیام یک ساعت صحبت کردم تا جواب نهایی را بگیرم که ایشان بهانه جدیدی آورد و گفت مشکل من مشکل مادی نیست، گرفتاریهای زیادی از جمله خانوادگی و همچنین دعوت به تیم ملی سنگال را دارم. من به او گفتم اگر قرار باشد از تیمی به تیم ملی برسی آن تیم استقلال است. بازیهایی که در تیم استقلال در آسیا انجام می دهید باعث شود تا سرمربی سنگال شما را ببیند، او گفت من پیشنهاداتی از تیم های عربی و ترکیه دارم، خانواده و مشاورانم راضی نیستند که به استقلال برگردم.

منتظر نظر نهایی تیام هستیم

من به ایشان گفتم شما شش ماه در ایران زندگی کردم و آنچه از دست ما بر می آمده را برای شما فراهم کردیم، رفتار ملت ایران و هواداران با خودت و البته امنیت کشور ما را دیده ای. الان هم منتظر تیام هستیم تا او نظرنهایی خود را اعلام کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار