بازدید 2684
محسن رضایی :

راه حل مشکلات اقتصادی، اعتماد به بیگانگان نیست

کد خبر: ۸۰۳۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵ 27 May 2018

هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح روز گذشته به ریاست محسن رضایی دبیر مجمع تشکیل جلسه داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به همین منظور محسن رضایی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود در خصوص این جلسه، با اشاره به تصویب اولویت نظارت بر حسن اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، هدف از این نظارت راهبردی را کمک به تحقق سیاست های محوری اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار داشت: در ماجرای بدعهدی آمریکا و خروجش از برجام بار دیگر بر همگان اثبات شد که راه خروج از مشکلات اقتصادی اعتماد به بیگانگان نیست، و باید در هر شرایطی با تکیه بر توان داخلی، برای مقاوم سازی اقتصاد کشور اقدامات جدی انجام شود.

محسن رضایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"صبح شنبه جلسه هیأت عالی نظارت را تشکیل دادم. اولویت این جلسه، نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی بود. در ماجرای بدعهدی آمریکا و خروجش از برجام بار دیگر ثابت شد که راه حل مشکلات اقتصادی، اعتماد به بیگانگان نیست، بلکه باید بر توان داخلی تکیه و اقتصاد کشور را مقاوم سازی کرد.

خوشبختانه همه جناح‌های سیاسی و مهمتر از آنان مردم ضرورت تحول در اقتصاد را دریافته اند. تحول اقتصادی باید از لایه وعده‌های انتخاباتی به سطح عملیات راهبردی ارتقا یابد و همه اجزای حاکمیت را در این سطح مورد استفاده قرار دهد. هیأت عالی نظارت نیز بر حرکت درست دستگاه‌ها روی ریل اقتصاد مقاومتی نظارت خواهد داشت."

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر