بازدید 19091
منابع نزدیک به باشگاه لیورپول تایید کردند:

جراحی کتف و پایان جام جهانی 2018 برای مو صلاح

مصدومیت صلاح نه تنها ضربه بزرگی در جریان بازی به لیورپول و هواداران این تیم وارد کرد، بلکه حالا می تواند ۹۵ میلیون مصری را که پس از ۲۸ سال به جام جهانی رسیدند، در شوک دیوانه کننده ای فرو برد.
کد خبر: ۸۰۲۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۵ 27 May 2018

از اوکراین، اخبار خوشایندی برای تیم ملی مصر و مردم عاشق فوتبالش به گوش نمی رسد.

به گزارش تابناک ورزشی، منابع نزدیک به باشگاه لیورپول می گویند که مفصل شانه محمد صلاح در جریان فینال لیگ قهرمانان اروپا در رفته و اگر خبر Empire of the Kop تایید شود، فوق ستاره مصری در اوج آمادگی جام جهانی ۲۰۱۸ را از دست می دهد.

مصدومیت صلاح نه تنها ضربه بزرگی در جریان بازی به لیورپول و هواداران این تیم وارد کرد، بلکه حالا می تواند ۹۵ میلیون مصری را که پس از ۲۸ سال به جام جهانی رسیدند، در شوک دیوانه کننده ای فرو برد. محمد صلاح در دقیقه ۳۱ بازی فینال لیگ قهرمانان و پس از برخورد فیزیکی شدید با سرخیو راموس، مصدوم شد. برخوردی که در فضای مجازی، واکنش های زیادی را در پی داشته است.

جراحی کتف و پایان جام جهانی 2018 برای مو صلاح

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
راموس گند زد به بازی. وگرنه رءال به این راحتی نمیتونست قهرمان بشه. صلاح که رفت بیرون کلا ورق برگشت به نفع رئال. به نظرم عمدا اینکارو کرد راموس. وقتی پای قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا باشه هیچی بعید نیست.
خيلى خوب بازيچه اينگليسيها ميشيدها!!
اينو براى خودتون مى نويسم، منه بيسواد..
اونها تمام "محمد". هاى بزرگ كشورشون روميگن "مو"
محمد فرح دو ميدانى محمد صلاح فوتبال
ميدونيد چرا؟؟؟
کثیف تر از رال و براموس در دنیای فوتبال وجود ندارد.
تصویر گویای نامردی ها در فوتبال است.
نامردی راموس!!
این سرخیو راموس بازیکن کثیفیه.آنقدر دست راست صلاح نجیب و دوست داشتنی رو در زیر بازوی چپ خودش نگه داشت تا او را به زمین کوبید و به شانه و کتف او صدمه مهلک وارد کرد.چندی قبل در برنامه فوتبال 120 نام این بازیکن کثیف که متاسفانه عنوان کاپیتانی تیم اسپانیا را هم یدک میکشد در صدر فهرست بازیکنان کثیف فوتبال جهان قید شده بود که کار درستی از مجری این برنامه بود.قهرمانی رئال در فینال شب گذشته پشیزی ارزش ندارد.
رئال با قصابی بازی رو برد....
برخورد فیزیکی نبود، خطای عمدی وکثیف وناجوانمردانه از راموس منفور بود. باوحود صلاح رسما رئال یازده نفره دفاع میکرد و رئال این بار با این کار میتوانست قهرمان شود.
این مو صلاح کی هست ، ببم؟!
امیدوارم هر چه زودتر صلاح تا آغاز جام جهانی بهبودی کامل خود را بدست آورد و نتایج درخشانی را برای تیم ملی مصر و خود رقم بزند.
خدا سرخیو راموس نامرد را لعنت کند.مستحق اخراج بود اگر این خطا روی رونالدو یا مسی اتفاق می افتاد داور چه تصمیمی می گرفت و فیفا چه بیانیه ای صادر می کرد.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی