بازدید 24031
گزارش فینال لیگ قهرمانان اروپا

لیورپول 1 - رئال مادرید 3 / جام سیزدهم سفیدهای ابدی با سه گانه زیدان+عکس ها

دیدار نهایی و پرحادثه فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا با میزبانی ورزشگاه المپیسکی کیف، با نتیجه جالب 3 بر یک به سود رئال پایان یافت تا جام سیزدهم هم به مادرید برود و زیدان با سه جام پیاپی به رکوردی تاریخی و دست نیافتنی برسد. لیورپول در 30دقیقه نخست بازی بر میدان تسلط داشت اما با مصدومیت صلاح از ناحیه کتف و تعویض، ابتکار را به حریف پرستاره تقدیم کرد و با اشتباهات مضحک دروازه بانش گلباران شد.
کد خبر: ۸۰۲۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸ 26 May 2018

اشتباهات مضحک و کودکانه لوریس کاریوس در کنار مصدومیت صلاح، رویای لیورپول را نقش بر آب کرد تا رئال مادرید به لطف هنرنمایی گرت بیل، یک بار دیگر به جام گوش دراز بوسه بزند.

به گزارش تابناک ورزشی، دیدار فینال فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23:15 شب گذشته (شنبه) به وقت تهران به میزبانی ورزشگاه المپیسکی کیف و به قضاوت میلوارد مازیچ صرب برگزار شد و تیم رئال مادرید با برتری 3 بر یک مقابل لیورپول برای سیزدهمین بار قهرمان معتبرترین جام باشگاهی قاره سبز شد. این پیروزی همچنین سومین قهرمانی پیاپی کهکشانی ها در لیگ قهرمانان محسوب می‌شد که از این جهت برای اولین بار در تاریخ رقم خورد تا نام رئال مادرید و سرمربی‌اش زین‌الدین زیدان در برگی زرین از تاریخ فوتبال نوشته شود.

نیمه اول با تسلط شاگردان کلوپ بر بازی تا دقیقه 30 دنبال شد در این لحظات لیورپول با در اختیار داشتن توپ موقعیت‌هایی روی دروازه رئال خلق کرد اما نتوانست به گل برسد.اتفاق مهم بازی در دقیقه 31 رخ داد و صلاح به دلیل برخوردی که با راموس داشت از ناحیه کتف دچار مصدومیت شد و در نهایت بازی را ترک کرد.در ادامه 5 دقیقه بعد بد شانسی سراغ رئال آمد و کارواخال با مصدومیت از ناحیه زانو مجبور به ترک میدان شد تا دو تیم دو مهره تاثیرگذار خود را از دست بدهند.نیمه اول در حالی که دو تیم در شوک از دست دادن بازیکنان مصدوم خود بودند با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

با آغاز نیمه دوم افت تیم لیورپول بدون قدرت هجومی صلاح نمایان شد و نفرین فرعون مصری تیم بندر کوچک انگلیس را در بر گرفت. گل عجیب و غریب بنزما که شاید دیگر هیچگاه در چنین فینالی تکرار نشود، طلسم دروازه ها را شکست. به نظر می رسید با گل تساوی مانه ، قرمزها از شوک مصدومیت صلاح خارج شوند اما شوک قوی تر ، گل اعجاب انگیز بیل تازه وارد بود که لیورپول را تسلیم کرد. ستاره ولزی بار دیگر با کمک دروازه بان آماتور انگلیسی ها؛ کلوپ را به زانو درآورد تا این شلیک، کار حریف را تمام کند. 

لیورپول در نیمه دوم نشان داد که غیر از کمبود آمادگی بدنی لازم برای فینال، بازی کردن بدون ستاره محوری اش را هم یاد نگرفته است و فاصله بازی با صلاح و بدون او بسیار زیاد است.

دقایق حساس فینال کیف 2018

دقیقه 3+90: رونالدو با فرار سریعش به درون محوطه جریمه رسید اما هجوم یک جیمی جامپ درست در لحظه زدن ضربه آخر، کار کریس را خراب کرد تا او دست خالی فینال را ترک کند.

دقیقه 85: فرار گرت بیل در موقعیت دو به دو می توانست با پاس به رونالدو تکمیل شود اما این مهاجم ولزی برای هت تریک، خودخواهی کرد تا در آخرین گل کم بیاورد و توپ با تکل بازیکنان لیورپول به کرنر برود.

گل سوم برای رئال مادرید-گرت بیل/دقیقه82: شوت پرقدرت گرت بیل، درست درون دست های کاریوس بود اما این گلر پراشتباه از مهار آن عاجز ماند تا کار لیورپول تمام شود.

دقیقه 80: رئال مادرید روی موقعیت سازی بی نظیر گرت بیل در آستانه فروریختن دروازه لیورپول برای سومین بار بود اما کاریوس دروازه را نجات داد.

دقیقه 70: سادیو مانه می توانست با شوت از راه دور زمینی، باز هم بازی را به تساوی بکشاند اما توپ به تیر عمودی دروازه خورد و به بیرون رفت.

گل دوم برای رئال مادرید-گرت بیل/دقیقه63: ارسال معمولی مارسلو را گرت بیل در بدو ورود به زمین، از روی خط محوطه جریمه به قیچی برگردان به طاق دروازه لیورپول چسباند تا ارزش های خودش را نشان دهد.

دقیقه 59: نفوذ مودریچ و پاس او به ناچو با ارسال این مدافع پیش تاخته در دهانه دروازه به بنزما رسید که او پشت به دروازه چرخید و ضربه اش را کاریوس به کرنر فرستاد.

گل برای لیورپول-سادیو مانه/دقیقه55: سادیو مانه باضربه ساده ، اثر ضربه سر لاورن روی ارسال کرنر را در دهانه دروازه به تور دروازه رئال چسباند تا نشان دهد خیال تسلیم شدن ندارد.

گزارش زنده فینال لیگ قهرمانان/ دقیقه 76 / لیورپول 1 - رئال مادرید 2 / سوپرگل بیل، استادیوم قرمز کیف را ساکت کرد+عکس

دقیقه 54: ارسال لیورپولی ها در آستانه دروازه می توانست با ضربه سر لاورن به گل تساوی لیورپولی ها بدل شود اما توپ به طرز خطرناکی راهی کرنر شد.

گل اول برای رئال مادرید-کریم بنزما/دقیقه50: رئال مادرید که بعد از خروج صلاح چندین فرصت گل خراب کرده بود با اشتباه فاجعه بار کاریوس و پرتاب توپ به زیر پای بنزما ، به طور تصادفی گل برتری سفیدها را رقم زد. گرچه گل زیبایی نبود اما فرصت طلبی بنزما در این گل مثالزدنی بود.

دقیقه 48: لالانا با اشتباه فاحش توپ را درون محوطه به ایسکو رساند اما این مهاجم جوان دروازه خالی را به تیر دروازه زد تا خطرناک ترین فرصت رئال از دست برود.

دقیقه 3+45: کریم بنزما از جناح چپ پس از یک و دو با مارسلو تا پشت محوطه جریمه پیش رفت و شوت نه چندان محکم او از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 45: ناچوی پیش کشیده تا پشت شش قدم لیورپول می توانست گل نخست بازی باشد اما توپ به تور کناره دروازه خورد.

دقیقه 42: ارسال بلند مودریچ روی سر رونالدو در درون هجده قدم با ضربه سر این ستاره و دفع توپ توسط دروازه بان همراه شد و در برگشت بنزما کار را تمام کرد اما داور آفساید گرفت.

دقیقه 35: دنی کارواخال در یک نفوذ از جناح راست با ضربه خشن رابرتسون مصدوم شد و با چشمان گریان بازی را ترک کرد تا شاید جام جهانی را هم از دست داده باشد. ناچو جای کارواخال به زمین آمد.

دقیقه 28: محمد صلاح که روی یک کورس با راموس به زمین خورد و از ناحیه کتف آسیب دید، دوباره نقش بر زمین شد و از درد به خود پیچید. او ناچار به خروج از بازی شد.

دقیقه 23: لیورپول با شوت محکم الکساندر آرنولد در ریباند می توانست دروازه رئال را باز کند اما باز هم ناواس با یک واکنش تماشایی توپ را در آغوش کشید.

دقیقه 17: در حالی که بازی در اختیار لیورپول بود، می رفت تا رونالدو به تنهایی زهرش را بریزد اما شوت او از زاویه بسته با اختلاف کمی از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه 14: حمله دامنه دار و پر تعداد بازیکنان لیورپول و ضربات پیاپی بازیکنان این تیم درون محوطه جریمه با مقاومت مدافعان رئال و کیلور ناواس روبرو شد و هیچ توپی به چارچوب زده نشد.

دقیقه 7: موقعیت عالی لیورپولی ها روی همکاری صلاح و الکساندر آرنولد، با خروج به موقع کیلور ناواس مهار شد.

دقیقه 1: اولین نفوذ لیورپول پاس در عمق فرمینیو به محوطه جریمه رئال با حضور به موقع سرخیو راموس دفع شد.

دیدار نهایی مهمترین جام باشگاهی فوتبال دنیا از ساعت 23:15 در کیف پایتخت اوکراین آغاز شده است و رئالی ها که برای سومین فصل پیاپی به فینال رسیده اند، می خواهند مقابل لیورپول متحول شده با مربی متفکر آلمانی اش یورگن کلوپ به برتری برسند و هت تریک کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربیان دو تیم ترکیب خود برای این دیدار را اعلام کرده اند که برخلاف گفته ها گرت بیل در ترکیب اصلی کهکشانی ها جایی ندارد و باز هم روی نیمکت نشسته است.  بازی نهایی فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا امشب (شنبه) به وقت تهران به میزبانی ورزشگاه المپیسکی کیف به قضاوت میلوارد مازیچ صرب انجام می‌شود.

ترکیب اصلی رئال مادرید: ناواس- راموس- واران- مارسلو- کارواخال(35-ناچو) - کاسمیرو- کروس- مودریچ- ایسکو(60-گرت بیل) - رونالدو- بنزما(88-آسنسیو)

ترکیب اصلی لیورپول: کاریوس- آرنولد- لوورن- فن دایک- روبرتسون- هندرسون- واینالدوم- میلنر- صلاح(30-لالانا) - مانه- فرمینو

فینال لیگ قهرمانان اروپا| ترکیب اصلی لیورپول و رئال مادرید اعلام شد

اگر رئال مادرید قهرمان شود، اسپانیا برای پنجمین بار در اروپا دبل خواهد کرد و هر دو جام قاره را به خانه خواهد برد. پیش از این در سال های 2006 (سویا-بارسا)، 2014(سویا-رئال)، 2015(سویا-بارسا)، 2016(سویا-رئال) همزمان فاتح لیگ اروپا و لیگ قهرمانان شده اند. اتلتیکو 10 روز پیش توانست در لیگ اروپا قهرمان شود و حال باید دید رئال برابر لیورپول چه خواهد کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۸
گزارشگران سیمای میلی کاملا لیورپولی هستن خخخخ
پاسخ ها
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
در رقابتهای جام باشگاههای اروپا که قبل از لیگ قهرمانان برگزار میشد، رئال مادرید با پنج قهرمانی پی در پی در سال های 1956،57،58،59،60 رکوددار قهرمانی پی در پی در این رقابت هاست، تیم رئال درخصوص قهرمانی های پی در پی، هم در لیگ قهرمانان اروپا رکورد داره(با سه قهرمانی پی در پی) و هم در جام باشگاههای اروپا(با پنج قهرمانی پی در پی)
دو مصدوم از دوتیم. دیگه بهانه ندارند هیچ کدوم
دو مصدوم از دوتیم. دیگه بهانه ندارند هیچ کدوم
دیگه حالم از قهرمان شدن های رئال مادرید به هم میخوره .اه حالم هم خورد.
از همان لحظه که محمد صلاح را ناجوانمردانه سرنگون کردند ، نتیجه بازی مشخص شد
با اینکه اکراینی های میزبان هم حامی لیورپول بودند اما بد باختند
رئال قول اروپاست
رئال قول اروپاست
نفرین همه پشت سر راموش خواهد بود. ناجوانمردانه ترین حرکت ادوار فینال های اروپایی رو انجام داد برای برد تیمش.
بله خب با خریدن داورها به فینال رسیدند و در فینال هم قهرمان شدند...
چرا دقایق بازی را برعکس گزارش میکنید..
رئال کثیف باز هم با کمک داور برد. ننگ بر این بازیها. بهتر است که از اول جام را به رئال بدهند و این همه مسابقه برگزار نشود
به هیچ وجه شایستگی قهرمانی نداشت

اگه زیر میزی ها به داور نبود حتی یوونتوس رو نمیتونستند شکست بدهند چه برسه تا اینجا بیان
بازی با بایرن هم همینطور.حتی خود طرفداران رئال مادرید میدونند چجوری اومدند تا فینال
فینال هم که سه تا گل رو دروازه بان لیورپول زد و رئالی ها عملا بدون هیچ تلاشی قهرمان شدند
البته صحنه زمین زدن محمد صلاح هم کاملا مشخصه و فوتبال کثیف مادرید رو نشون میده
رئال مادرید, یوونتوس رو به لطف پنالتی ناعادلانه ی دقیقه 90 حذف کرد, برابر بایرن مونیخ که برازنده ترین تیم برای قهرمانی بود, با خوش شانسی و به لطف مصدومیت های پی در پی بایرن و اعلام نشدن 2 پنالتی 100 درصد در بازی برگشت موفق به صعود شدند. و اما در فینال با هنرمندی راموس و از صحنه خارج کردن محمد صلاح روند بازی را به نفع خود برگرداندند. جالب اینکه به 13 قهرمانی خود افتخار هم می کنند. جای تأسف دارد. فوتبال دیگر ارزش دیدن ندارد , چون قهرمان آن را یوفا و داوران تعیین می کنند.
رئال سرور بارسلونا
ما رئال مادریدی ها حالا حالاها قهرمانیم
سوراخه
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی