بازدید 4541
۱

اتفاق و اختلاف عجیب در باشگاه استقلال

کد خبر: ۸۰۲۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴ 26 May 2018

آکادمی استقلال باز هم محل حاشیه و اختلاف در این باشگاه شده است و به نظر می رسد هر کدام از پیشکسوتان آبی که در راس این قسمت باشگاه قرار بگیرند، همین آش و همین کاسه است.

به گزارش تابناک ورزشی، این بار روابط تیره و تار صادق ورمرزیار و گودرز حبیبی باعث شد تا آبی‌های پایتخت در هفته گذشته فراخوان دو تست‌گیری متفاوت را منتشر کنند و به صورت هم‌زمان در دو مکان مختلف این تست‌گیری‌ها انجام شود. آکادمی باشگاه استقلال در حرکتی نادر، دو بار فراخوان تست‌گیری در دو مکان مختلف را داد. چند هفته قبل و زمانی که هیات امنای باشگاه استقلال متشکل از سیدرضا افتخاری، علی جباری، جواد قراب، گودرز حبیبی و مهدی عبدیان برگزار شد و گودرز حبیبی به عنوان رییس آکادمی استقلال انتخاب شد و صادق ورمزیار نیز به عنوان سرپرست تیم‌های پایه منصوب شد.

پس از این انتصابات فراخوان تست‌گیری در روز یک‌شنبه توسط باشگاه استقلال منتشر شد اما سه روز بعد فراخوان دیگری باز هم توسط باشگاه استقلال اطلاع‌رسانی شد. نکته عجیب این مساله، برگزاری این دو تست‌گیری به صورت هم‌زمان و در دو مکان مختلف است که توسط صادق ورمرزیار و گودرز حبیبی در حال انجام است. این ناهمانگی نشان‌ می‌دهد مسئولان و اعضای آکادمی استقلال هنوز نتوانسته‌اند با یکدیگر به تفاهم برسند و گویا مشکلاتی بین حبیبی و ورمرزیار دیده می‌شود. مشکلاتی که جرقه‌های نخست آن در آکادمی استقلال دیده می‌شود و اگر افتخاری، مدیرعامل تیم به این قضیه ورود پیدا نکند، حاشیه دیگری دامن آبی‌پوشان را خواهد گرفت و دودستگی را در این تیم ایجاد خواهد کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
همه بخاطر پول....!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر