بازدید 5928

مهاجم سنگالی بخاطر چه رقمی از استقلال رفتنی شد؟

استقلال برای تمدید کردن قرارداد تیام مبلغ کمی را به او پیشنهاد داده اما این مهاجم اعلام کرده که تنها در صورتی که یک میلیون دلار نقد دریافت کند قراردادش را تمدید می کند. پرداخت کردن چنین رقمی برای استقلال آن هم در شرایط کنونی بسیار دور از انتظار است
کد خبر: ۸۰۲۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱ 26 May 2018

با وجود آنکه خبرهای زیادی درباره پیوستن تیام به الکویت و یا حضور احتمالی او در لیگ عربستان به گوش می رسد اما هنوز هیچ باشگاهی از توافق رسمی این بازیکن سخن به میان نیاورده است.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه استقلال سخت در تلاش است تا این مهاجم سنگالی را متقاعد به ماندن کند تا او بتواند به درخشش خود در لیگ قهرمانان آسیا ادامه بدهد و فصل بعد زمینه را برای قهرمانی آبی پوشان در رقابت های لیگ برتر مهیا کند. تیام با درخشش در استقلال پیشنهادهای خوبی به دست آورده است. تیم های عربی سخت به دنبال وسوسه کردن این مهاجم سنگالی هستند و می خواهند چند برابر پیشنهاد استقلال را به او بدهند.

باشگاه استقلال برای تمدید کردن قرارداد تیام مبلغ کمی را به او پیشنهاد داده است اما این مهاجم اعلام کرده که تنها در صورتی که یک میلیون دلار نقد دریافت کند قراردادش را تمدید می کند. پرداخت کردن چنین رقمی برای استقلال آن هم در شرایط کنونی بسیار دور از انتظار است. باشگاه استقلال اعلام کرده که تنها در صورتی تیام آقای گل لیگ قهرمانان آسیا شود و با استقلال قهرمانی در لیگ قهرمانان و لیگ برتر را به دست آورد چنین مبلغی را به او پرداخت می کند.

طبیعی است که این مهاجم سنگالی چنین شرایطی را قبول نکند. او یک بازیکن حرفه ای است و با سالهای پایانی فوتبال خود فاصله ندارد و به احتمال خیلی زیاد او هم مانند بسیاری دیگر از بازیکنان ایرانی وسوسه شود و بازی در یک تیم عربی را انتخاب کند تا به اندازه چند سال حضورش در ایران پول به دست آورد.

تیام را باید بهترین بازیکن استقلال در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر دانست. او با هت تریک در دیدار برابر ذوب آهن تعداد گل هایش در لیگ قهرمانان آسیا را به عدد ۷ رساند تا بیشترین سهم را در صعود تیمش به یک چهارم نهایی داشته باشد.او زننده تک گل استقلال در فینال جام حذفی هم بود و در رقابت های لیگ برتر هم توانست به خوبی مشکل گل نزدن آبی پوشان را حل کند و در بین هواداران به محبوبیت زیادی دست پیدا کند. این مهاجم می تواند با پرداخت ۲۰۰ هزار دلار از استقلال جدا شود و به نظر می رسد که به دنبال جور کردن این مبلغ است تا حضور در یک تیم دیگر را تجربه کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار