بازدید 5659

انتخاب پرواز خارجی مناسب؛ شروع سفر به یادماندنی

کد خبر: ۸۰۲۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸ 26 May 2018

انتخاب پرواز خارجی به خصوص با این نوسانات لحظه به لحظه نرخ دلار،  زمانی مقرون به صرفه است که پروازی امن و راحت و بدون هیچ گونه نگرانی را پشت سر بگذارید. این که  در طول پرواز به مقصد، ساعات آرامی را سپری کنید، کتاب بخوانید، کودکتان را نوازش کنید و از موسیقی مورد علاقه­ تان  لذت ببرید، خودش یعنی شروع یک سفر خوش و فراموش نشدنی.

شرکت هواپیمایی ترکیش یکی از ایرلاین های معتبر دنیا است که روزانه صدها پرواز در مسیرهای مختلف در سطح دنیا را مدیریت می­ کند. در ترکیش ایرلاینز سه نوع کلاس پروازی هر یک متناسب  با  توان مالی مسافران و با امکاناتی مطلوب ارائه می ­شود. کابین اکونومی، کابین کامفورت و کابین بیزینس که هر یک متناسب با بودجه ­ای است که می­ خواهید برای سفرتان هزینه کنید.

کابین اکونومی هواپیماهای ترکیش ایرلاینز فضایی معادل 31 تا 32 اینچ به مسافران اختصاص می ­دهد. بسته به این که چه نوع هواپیمایی در مسیر موردنظر شما استفاده شود، امکاناتی مثل ال ­سی ­دی، میوزیک پلیر و رادیو نیز در اختیار شما قرار می دهد. در قسمت پذیرایی آن نیز با مجموعه ­ای از غذاهای ملل مختلف و غذاهای ترکیه  به صورت سرد یا گرم از مسافران پذیرایی می­شود.

در قسمت کامفورت هواپیما، صندلی­ ها 49 سانتی­ متر عرض دارند و برای نشستن فضای بیشتری در اختیار مسافر قرار دارد، یک نمایشگر 10 اینچی همراه با درگاه شارژ نیز برای مسافران مهیا است. در رستوان بیزینس کلاس هواپیماهای ترکیش نیز غذاهای سرد در ظروف چینی همراه با دسر و میوه سرو می­ گردد. سالاد و سبزیجات تازه نیز همراه با غذاهای گرم برای مسافران مهیا است.

ترکیش ایرلاینز تنها شرکت هواپیمایی است که در قسمت کابین بیزینس آن سرآشپزی در خدمت مسافران است تا غذاهای مورد علاقه آن­ ها را که از پیش انتخاب شده­ اند برایشان مهیا کند. انواع نوشیدنی گرم مثل قهوه و کاپوچینو از بهترین برندهای ترکیه در قسمت بیزینس هواپیمایی ترکیش سرو می ­شود. دسرهای مختلف و سالاد نیز همراه با غذای گرم در برنامه غذایی کلاس بیزینس این هواپیما قرار دارد. از دیگر امکانات کابین بیزینس ترکیش ایرلاینز، دستگاه پخش موسیقی و فیلم با آرشیو کامل است که در اختیار مسافران قرار می ­گیرد.

 

انتخاب پرواز خارجی مناسب؛ شروع سفر به یادماندنی

در ترکیش ایرلاینز میزان بار مجاز مسافر  برای کلاس بیزینس 30 کیلوگرم و برای بخش کامفورت و اکونومی 20 کیلوگرم  است.

ترکیش ایرلاین  به عنوان بهترین ایرلاین اروپایی در سال ‌های ۲۰۱۱، ۲۰۱۲، ۲۰۱۳، ۲۰۱۴، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ انتخاب شده است و  با بیش از روزانه  18400 پرواز در ۱۹۱ کشور جهان می ‌توان آن را یکی از بهترین و بزرگترین ایرلاین ‌های دنیا به شمار آورد. در حال حاضر هواپیمایی ترکیش ایرلاینز، پروازهای مستقیم از مبدا تهران به مقصد شهرهایی چون استانبول، مادرید، پاریس، رم، ونکوور،  مونیخ و برلین و ده ­ها شهر در سراسر جهان را انجام می ­دهد. برای رزرو بلیط های این شرکت به صورت اینترنتی، از مبدا تهران به مقصد مورد نظرتان می­ توانید تنها با مراجعه به موتور جستجوی پرواز اراول  مبدا و مقصد مورد نظرتان انتخاب و اقدام به رزرو بلیط هواپیما نمایید.

اراول  نماینده رسمی ترکیش ایرلایز در ایران است که با همکاری مستقیم (partnership)، از این پس امکان فروش آنلاین و مستقیم بر روی این ایرلاین پرفروش را دارا می ‌باشد. شما می­ توانید پرواز خارجی مورد نظرتان را با اطمینان خاطر رزرو کنید و برای سفر خارجی خود برنامه ­ریزی کنید. همچنین اراول با ارائه پروازهایی از شرکت های اطلس گلوبال و ایرعربیا (Low Cost)   امکان رزرو  پروازهای  کم ‌هزینه  را نیز برای شما فراهم کرده است. خرید از اراول گزینه مناسبی جهت رزرو بلیت ‌های کم هزینه و مقرون  به صرفه می ‌باشد.  امید که با درنظر گرفتن این موقعیت عالی و کم نظیر در کشور، از فرصت پیش‌آمده کمال بهره ‌برداری را داشته باشیم.

با اراول سفرت دیگه به راهه ...

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار