بازدید 2626

مواضع روشن و صریح ما بار‌ها از طریق مجاری رسمی به غربی ها اعلام شده است

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به ادعا‌های وزیر امور خارجه آمریکا علیه کشورمان، گفت: مجلس و دولت برای مقابله با اقدامات غیر‌منطقی آمریکا راهکار مناسبی دارند و پاسخ آن‌ها را با جدیت تمام خواهند داد.
کد خبر: ۸۰۲۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵ 26 May 2018

علی‌اصغر یوسف‌نژاد نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در واکنش به شروط دوازده‌گانه مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا علیه ایران، خواسته‌های دولت‌مردان آمریکایی را خط قرمز کشورمان دانست و اظهار داشت: این شروط مورد تایید جمهوری اسلامی نیست و به هیچ عنوان تحقق نمی‌پذیرد؛ لذا مواضع روشن و صریح ما بار‌ها از طریق مجاری رسمی به غربی‌ها اعلام شده است.

این نماینده خانه ملت با بیان این‌که مسوولان سیاست خارجی کشورمان باید با جدیت تمام نسبت به اقدامات و تهدیدات آمریکا علیه ما عکس‌العمل نشان دهند، افزود: مجلس از هرگونه تصمیمی که در راستای مقابله با فتنه‌های دشمنان از سوی دولت و دستگاه دیپلماسی کشور اتخاذ شود، حمایت می‌کند.

وی وحدت و انسجام درونی را عامل مهمی برای ناکام ماندن آمریکایی‌ها در رسیدن به اهدافشان توصیف کرد و گفت: اینگونه ادعا‌هایی که از طرف آمریکایی‌ها علیه ما مطرح می‌شود، باعث می‌شود که عده‌ای در داخل کشور از خواب غفلت بیدار و هوشیار شوند و به این باور برسند که این کشور نه‌تنها امروز بلکه در هیچ برهه‌ای از زمان یار و دلسوز ملت و کشور ما نبوده است.

یوسف‌نژاد با بیان این‌که شروط وزیر امور خارجه آمریکا هرگز محقق نمی‌شود، خاطرنشان کرد: عدم همراهی و همسو بودن جمهوری اسلامی با آمریکایی‌ها، آن‌ها را خشمگین و مصمم می‌کند که با فشار‌های هرچه بیشتر ما را متقاعد کنند که خواسته‌هایشان را برآورده کنیم؛ لذا اقدامات آن‌ها بر اقتصاد ما تاثیر خواهد گذاشت. اما مجلس در کنار دولت برای بهبود وضعیت اقتصادی تلاش خواهد کرد تا تحرکات غربی‌ها باعث بحرانی شدن اقتصاد ما نشود.

به گزارش دفاع پرس، وی جمهوری اسلامی را از بزرگترین کشور‌های مستقل در مقابل آمریکایی‌ها دانست و گفت: مردم ما همیشه نشان داده‌اند که تحت هیچ شرایطی در مقابل زیاده خواهی‌های این کشور تسلیم نشده و همواره پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی کشورمان بوده‌ و خواهند بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها