بازدید 2436

آغاز برگزاری انتخابات شورای صنفی دانشگاه تهران

کد خبر: ۸۰۲۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸ 26 May 2018

معاون دانشجویی دانشگاه تهران از آغاز برگزاری انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه تهران در ۱۰ واحد دانشگاهی از امروز شنبه ۵ خرداد ماه خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر حسین به‌نژاد ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: براساس آئین‌نامه شورای صنفی دانشجویان وزارت علوم، این اختیار به دانشگاه‌ها داده شده است در واحدهایی که از نظر جغرافیایی و تعداد دانشجویان شرایط لازم برای ایجاد شوراهای صنفی دارند، امکان برگزاری انتخابات شورای صنفی فقط در آن واحدها داده شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: برخی از واحدهای دانشگاه تهران نظیر خوابگاه‌ها و دانشکده‌ها نیز شرایط مشابهی با سایر واحدهای دانشگاه برای برگزاری انتخابات دارند. در این مواقع به منظور اتخاذ سیاست‌های واحد و شرایط یکسان توصیه می‌شود این واحدهای مشابه یک شورای صنفی مشترک و واحد داشته باشند، اما با این وجود شورای صنفی مرکزی دانشگاه در این زمینه تصمیم‌گیری کند.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران با بیان اینکه انتخابات شوراهای صنفی از امروز ۵ خرداد ماه در دانشگاه تهران برگزار می‌شود،‌گفت: مرحله اول این انتخابات در ۱۹ واحد دانشگاهی برگزار شد و بر اساس نتایج آن مقرر شد مرحله دوم انتخابات شورای صنفی در ۱۰ واحد دانشگاه برگزار شود که این انتخابات از امروز برگزار می‌شود.

دکتر به‌نژاد خاطرنشان کرد: بر اساس آئین نامه انتخابات شورای صنفی دانشجویان، منتخبین شورای صنفی مرکزی دانشگاه، مسئولیت کمیته اجرایی انتخابات را بر عهده دارند، لذا هر برنامه‌ای که این کمیته داشته باشد و تقویمی را در خصوص انتخابات آتی مصوب کند، دانشگاه براساس آن عمل خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی