بازدید 13789
۸
خبر نگران‌کننده سایت آلمانی

یونان بازی تدارکاتی با تیم ملی ایران را لغو کرد

لغو این بازی در حالی صورت گرفته که فدراسیون فوتبال یونان در روزهای گذشته عنوان کرده بود تیم ملی این کشور برای انجام دیدار دوستانه مقابل ایران به ترکیه نخواهد رفت و شاگردان کارلوس کی‌روش برای انجام بازی با یونان، باید از استانبول به آتن سفر کنند
کد خبر: ۸۰۲۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷ 26 May 2018

سرمربی یونان خبر از لغو بازی با تیم ملی ایران داد.

به گزارش تابناک ورزشی، میشائیل اسکیبه سرمربی آلمانی تیم ملی یونان در گفت و گو با سایت اخبار فوتبال آلمان اعلام کرد که دیدار تیم ملی ایران و یونان لغو شد. سرمربی تیم ملی فوتبال یونان دلیلی را برای این تصمیم یونانی ها اعلام نکرده و اگر این اتفاق رخ دهد در نهایت تیم ملی ایران تنها با دو دیدار دوستانه برابر ترکیه و لیتوانی راهی روسیه خواهد شد.

مسئولان فدراسیون فوتبال ایران هنوز واکنشی به این موضوع نداشتند و مشخص نیست که برنامه تدارکاتی تیم ملی چه سرنوشتی دارد. لغو این بازی در حالی صورت گرفته که فدراسیون فوتبال یونان در روزهای گذشته عنوان کرده بود تیم ملی این کشور برای انجام دیدار دوستانه مقابل ایران به ترکیه نخواهد رفت و شاگردان کارلوس کی‌روش برای انجام بازی با یونان، باید از استانبول به آتن سفر کنند ولی حالا با ادعای این سایت آلمانی ظاهرا این مسابقه لغو شده است.

بازی تدارکاتی تیم ملی ایران با یونان لغو شد

تصویری از آخرین جلسه تمرینی تیم ملی ایران در کمپ بشیکتاش استانبول

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
سالی ک نکوست از بهارش پیداست
باید به ناراحتی و سر و صدای کیروش حق داد زیرا سرمربی تیمی شده که مسئولین فدراسیونش از بی عرضه ترین هاست.
برای خوش رقصی جلو امریکا !!!!!!
فدای سرت آخه یونان هم فوتبال داره؟ حالا یه بار شانسی قهرمان اروپا شده..
درود بر مسئولان فدراسیون فوتبال با این برنامه ریزی ......
از اولشم معلوم بود...چطور وقتی دو کشور خصومت مرزی دارند ما می خوایم که یکیشون بیاد تو خاک اون یکی با ما دیدار دوستانه انجام بده.
به شما چه ربطی دارد که دران کشورچی تبلیغ میکنند .شما بازیتان را بکنید ..شاید ترسیدید به این بهانه کنار کشیدید .........می دانستید با افتضاحی می بازید والان مردم این را نمی فهمند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.....................خیال کردید
عجب اقتداری!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس