بازدید 6219

سفره خانه و قلیان، منشا را از پرسپولیس جدا می کند

علاقه شدید منشا به مصرف قلیان دلیل جدایی احتمالی این بازیکن از پرسپولیس است. در چند وقت گذشته منشا بارها در یکی از سفره‌خانه‌های تهران که برای یکی از مدیران سابق فوتبال ایران است دیده شده است.
کد خبر: ۸۰۲۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱ 25 May 2018

مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس به خاطر شرایط زندگی غیرحرفه‌ای که دارد از جمع سرخپوشان جدا می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از میزان، جدایی گادوین منشا از پرسپولیس تقریبا قطعی است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این مهاجم نیجریه‌ای و گران قیمت از پرسپولیس جدا می‌شود. به غیر از بحث فنی و عدم کارایی این بازیکن در پرسپولیس، شنیده شده مسئله دیگری باعث جدایی منشا از پرسپولیس است.

شنیده شده زندگی غیرحرفه‌ای منشا در تهران مخصوصا در چند ماه گذشته باعث شده تا برانکو قید استفاده از این بازیکن را بزند و در شرایطی که منشا یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد مقدمات جدایی این مهاجم را از پرسپولیس فراهم کند.

گفته شده علاقه شدید منشا به مصرف قلیان دلیل جدایی احتمالی این بازیکن از پرسپولیس است. در چند وقت گذشته منشا بارها در یکی از سفره‌خانه‌های تهران که برای یکی از مدیران سابق فوتبال ایران است دیده شده است. این موضوع به گوش برانکو رسیده و باعث عصبانیت سرمربی پرسپولیس شده و حتی گفته شده در شب جشن قهرمانی پرسپولیس در مرکز همایش‌های صدا و سیما و بعد از این مراسم هم منشا به سفره‌خانه مورد نظر رفته است. اطرافیان تیم پرسپولیس معتقد هستند یکی از همبازیان منشا در شرایطی که برای این بازیکن ایجاد شده نقش زیادی داشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل