بازدید 4684

تمدید مهلت ثبت‌نام موسسان در سامانه پیش‌دبستانی

کد خبر: ۸۰۲۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸ 25 May 2018

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: تاکنون اطلاعات ۱۱ هزار آموزشگاه آزاد وارد سامانه اعتبار سنجی و ساماندهی مراکز آموزشگاهی علمی آزاد شده است.

به گزارش میزان، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برنامه ساماندهی مراکز آموزشگاهی علمی و آزاد تحت پوشش وزارت آموزش و پرورش گفت: حدود ۱۲ هزار مرکز آموزشگاهی علمی آزاد و زبان دارای مجوز داریم که برنامه اعتبار سنجی آن‌ها دو سه ماهی است که آغاز شده است.

مجتبی زینی وند با بیان اینکه تا کنون اطلاعات حدود ۱۱ هزار مرکز وارد سامانه شده است، افزود: فرایندی را تعریف کردیم تا اطلاعات کامل مراکز وارد سامانه شود، بر این اساس برای همه مراکز تابلویی با کد رهگیری نصب می‌شود.

وی با بیان اینکه برای نظارت بر شهریه و کیفیت بخشی آموزشگاه‌ها برنامه داریم اظهار داشت: در این فرآیند اعتبار سنجی و شناسنامه دار کردن آموزشگاه‌ها سامانه‌ای در اختیار مردم قرار می‌گیرد که می‌توانند به آن مراجعه کرده و از صحت کد‌های درج شده در تابلو سر در آموزشگاه‌ها مطلع شوند. در واقع تاییدیه مرکز مجاز به صورت پیامکی برای افراد ارسال می‌شود. همچنین میزان شهریه مراکز در این سامانه قرار می‌گیرد و اگر آموزشگاهی مرتکب تخلف شود مردم می‌توانند شکایتشان را در سامانه ثبت و پیگیری کنند.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش درباره ساماندهی مراکز پیش دبستانی و الزام کلیه مراکز پیش دبستانی برای ثبت نام در سامانه امور پیش دبستانی‌های سایر نهاد‌ها یادآور شد: طبق قانون، وزارت آموزش و پرورش مرجع صدور مجوز برای کلیه مراکز پیش دبستانی است و به همین علت باید سایر پیش دبستانی‌هایی که از دیگر نهاد‌ها مجوز فعالیت دارند اقدام به اخذ مجوز از آموزش و پرورش کنند.

وی ادامه داد: بر این اساس سامانه‌ای راه‌اندازی و به موسسان تا پایان اردیبهشت مهلت داده شده بود تا در آن ثبت نام کنند، اما به دنبال درخواست نمایندگان موسسان مهد‌های کودک سازمان بهزیستی این مهلت تا پایان خردادماه تمدید شد.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: بر اساس درخواست نمایندگان موسسان مهد‌های کودک سازمان بهزیستی مهلت ثبت نام در سامانه امور پیش دبستانی‌های سایر نهاد‌ها تا پایان خرداد ماه تمدید شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار