بازدید 5974
۲

پنج گزینه خرید پرسپولیس که استقلالی شدند

کد خبر: ۸۰۲۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰ 24 May 2018

صیادمنش در حالی به استقلال پیوست که مدیربرنامه‌های علیپور از مذاکرات باشگاه پرسپولیس با این بازیکن خبر داده بود.

به گزارش تابناک ورزشی، استقلال در فصل نقل وانتقالات از پرسپولیس پیشی گرفت و با خرید اللهیار صیاد منش اولین صید نقل و انتقالاتی را زودتر از رقیب انجام داد. اگرچه هنوز روند نقل و انتقالات مدعیان قهرمانی فصل آینده جدی نشده است اما به نظر می‌رسد که یک روال مانند دو سال گذشته وجود دارد. از زمان حضور منصوریان در استقلال این فرضیه مطرح شد که هر بازیکنی که برانکو روی آن دست بگذارد، استقلالی‌ها به سراغ آن می‌روند. ادعایی که هواداران و مسئولان باشگاه برای اثبات آن نمونه های زیادی داشتند. حالا و با حضور شفر شاید دیگر خیلی نتوان این بحث را مطرح کرد. با این حال خرید صیادمنش بار دیگر می‌تواند این بحث را مطرح کند، بازیکنی که پرسپولیسی‌ها برای خرید آن ابراز تمایل کردند و سر از تیم آبی‌ها درآورد.

چند روز گذشته صمیمی، مدیربرنامه‌های علیپور در مصاحبه‌ای در مورد بازیکنان مورد نظر باشگاه پرسپولیس گفته بود: «تا جایی که اطلاع دارم باشگاه پرسپولیس به دنبال الهیار صیادمنش بازیکن تیم سایپا است، این بازیکن قراردادش با سایپا فسخ کرده و مذاکرات خوبی با باشگاه پرسپولیس داشته است. اگر توافقات کلی با صیاد منش صورت بگیرد او با پرسپولیسی ها قرارداد داخلی می بندد و به مدت نیم فصل فقط تمرین می کند تا بعد از محرومیت نقل و انتقالاتی با سرخپوشان پایتخت قرارداد ببندد.» تنها چند روز بعد از این صحبت‌ها خبر قرارداد صیادمنش با استقلال منتشر شد.

اگرچه در فصل نقل وانتقالات، این اتفاقی کاملا طبیعی است که برخی از ستاره‌ها و پدیده ها و آن‌هایی که در فصل گذشته نامی برای خود دست و پا کرده‌اند مشتریان زیادی را خواهان خود ببیینند اما آن چیزی که باعث بوجود آمدن این فرضیه شده است نامی و ستاره نبودن بازیکنان مورد ادعاست. برای مثال به چند مورد از بازیکنانی که ابتدا برانکو آنها را خواسته و سپس به استقلال رفته‌اند اشاره می کنیم:

فرشید باقری: بازیکنی که در لیست برانکو بود و حتی با قیمتی خیلی پایین‌تر با پرسپولیس توافق کرده بود اما منصوریان او را مبلغی چندین برابر به استقلال برد و همین مساله حاشیه‌های زیادی را به دنبال داشت.

کنعانی‌زادگان: بازیکن پرسپولیس که برای سربازی راهی ملوان شده بود و با توجه به نیاز باشگاه و مذاکره با او قرار بود به این تیم برگردد اما طی یک سری اتفاقات عجیب سر از باشگاه استقلال درآورد.

کاوه رضایی: بعد از جدایی طارمی، برانکو قصد داشت از زوج کاوه و امیری در خط حمله تیمش استفاده کند و مذاکرات طولانی هم با این بازیکن انجام شد اما در نهایت به خاطر مدیربرنامه‌های او این مذاکرات به بن‌بست رسید. استقلالی‌ها هم از این فرصت استفاده کرده و رضایی را آبی‌پوش کردند.

آرش افشین: عجیب ترین بازیکن این لیست بی‌شک آرش افشین است. بازیکنی که بدلیل مصدومیت مدت‌ها دور از فوتبال بود. باشگاه پرسپولیس که بعد از جدایی طارمی نتوانسته بود مهاجمی جذب کند مجبور بود که از میان گزینه‌های باقی‌مانده یک مهاجم انتخاب کند و نام آرش افشین مطرح شد. منصوریان اما باز هم زودتر وارد عمل شده و او را در حالی که مهاجمان زیادی جذب کرده بود به استقلال برد.

مهدی قائدی: بازیکن جوان تیم ایرانجوان بوشهر برای اولین بار نامش در رسانه‌ها برای مذاکره با پرسپولیس مطرح شد. این بازیکن زمانی که همراه تیم ملی جوانان در کره جنوبی بود باشگاه پرسپولیس با ایران‌جوان برای جذب او مذاکراتش را آغاز کرد اما بعد از بازگشت او همه چیز روند معکوسی به خود گرفت و پدیده نوجوان سر از استقلال درآورد.

اللهیار صیادمنش: فعلا و تا شروع فصل نقل و انتقالات جدید آخرین بازیکن این لیست است. بازیکنی که شرایطی تقریبا مشابه قائدی دارد و البته یک تفاوت با بقیه بازیکنان این لیست. او تنها بازیکنی است که توسط منصوریان جذب نشده و در زمان شفر با استقلال قرارداد امضا کرده است.

سایت برنامه نود

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
شما چه خصومت سنگین و آشکاری با استقلال دارید دوستان تابناکی. در تمامی خبرهای ورزشی خیلی زیرکانه بر علیه استقلال و بر له پرسپولیس می نویسید. خبرهای منفی رو به بزرگی فریاد می زنید و خبرهای مثبت رو خیلی گذرا.البته هوادار بودن حق
شماست اما اینکه مثلا شما سعی می کنید خودتان را بی طرف نشان دهید که جالب است
تابناک پرسپوالیسی >>>یخو بریز اونجا که میسوزه :))))
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان