بازدید 1682

آزادسازی خرمشهر الگویی برای بهبود وضع امروز و آینده نظام است

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس اعتقاد دارد سوم خرداد الگویی برای وضع امروز و حتی آینده نظام اسلامی است؛ به عبارتی اگر مسئولان کشور روحیه رزمندگان در سال ۶۱ را داشته باشند، می توان تحریم ها را بی اثر کرد.
کد خبر: ۸۰۲۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶ 24 May 2018

امیرخجسته، با اشاره به فرارسیدن سالروز سوم خرداد، آزادسازی خرمشهر، گفت: در زمان عملیات عملیات بیت المقدس در زندان های بغداد به سر می بردم از این رو وقتی خرمشهر توسط رزمندگان اسلام آزاد شد، عراقی ها هراسان شده بودند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: دشمن بعثی تاکتیک های دفاعی خاصی در خرمشهر اعلام کرده بود که به هیچ عنوان نمیشد نیروی نظامی در آن منطقه وارد کرد اما مردم نشان دادند که ایرانیان به هر آنچه بخواهند می توانند دست یابند و خودباوری را به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: سوم خرداد الگویی برای وضع امروز و حتی آینده نظام اسلامی است؛ به عبارتی اگر مسئولان و تیم اقتصادی کشور روحیه رزمندگان در سال 61 را داشته باشند، می توان تحریم ها را بی اثر کرد و رونق اقتصادی در کشور رقم زد.

این نماینده مردم در مجلس دهم اظهار کرد: می توان گفت که سوم خرداد نشان داد که هیچگاه نباید در مقابل دشمنان وادادگی داشت و این مهم باید سرلوحه مسئولان قرار بگیرد.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: همه کارشناسان اعتقاد دارند که عملیات بیت المقدس با تمام پیچیدگی هایش نشان داد که ایرانیان می توانند به اهداف متعالی دست یابند از این رو مسئولان در مواجه با مسائل مختلف از جمله نقشه های شوم آمریکا باید از دستاوردها و تجربه های آزادسازی خرمشهر بهره ببرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل