بازدید 4054

اعتراض قلعه نویی به خط خوردن سیدجلال از لیست جام جهانی

کد خبر: ۸۰۱۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴ 23 May 2018

سرمربی جدید سپاهان درباره خط خوردن دو-سه بازیکن سرشناس از تیم ملی گفت: من برای اولین بار می‌خواهم در مورد سه بازیکن صحبت کنم که خط خوردند و دلم می‌سوزد. 40 سال در این فوتبال هستم و اگر این چیزها نگویم حق مطلب را ادا نکرده‌ام. به من ارتباط ندارد، اما سید حسین حسینی رکورددار گل نخوردن در فوتبال ایران شد. علیرضا حقیقی 4 سال پیش کجا بود؟

به گزارش تابناک ورزشی، قلعه نویی اظهار داشت: وریا غفوری بازیکنی است که سمت راست می‌تواند با کیفیت عالی بازی کند. کسی که وریا را ببرد، یعنی سه بازیکن را برده‌ است چون توانایی بازی در چند پست را دارد. شما نمی‌توانید توانایی فنی این بازیکن را نادیده بگیرید. سیدجلال حسینی برای فوتبال مملکت زحمت کشیده و می‌توانست عصای دست مربی باشد، چرا او در تیم ملی حضور ندارد؟ همین بلاها را سر من زمان حضورم در استقلال در آوردند و خسرو حیدری هر روز می‌گفت اینطوری‌ام و آنطوری‌ام که بعدها درباره آن صحبت خواهم کرد. آقای تاج، این آقایی که هر جا می‌رود، گُل‌کاری می‌کند و بعد جابجایش می‌کند، نباید در پیکره فدراسیون باشد.

قلعه‌نویی درباره حواشی بوجود آمده بین او و کی‌روش خاطر نشان کرد: قبل از بازی ما مقابل استقلال ما گفتیم که لیست تیم ملی را اعلام می‌کردند اما آن را اعلام نمی‌کردند کجای این حرف توهین بوده است؟ این درست است که یک مسلمان عمر و عاصی علیه قلعه‌نویی بیانیه بدهد؟ ما در هتلی در آمریکا بودیم و می‌خواستیم هماهنگ کنیم کانال تلویزیون ایرانی پیدا کنیم. به دلیل تفاوت ساعت زمانی، شب خواب بودیم و نتوانستیم تلویزیون ببینیم، بعد می‌گویند قلعه‌نویی بازی‌ها را نمی‌دیده است. 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار