بازدید 3259
واکنش

برانکو:‌سخت‌ترین قرعه آسیا به پرسپولیس خورد

کد خبر: ۸۰۱۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴ 23 May 2018

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: سخت‌ترین قرعه ممکن به ما خورد چرا که نتایج الدحیل در بازی‌های اخیر خود گویای قدرت این تیم است.

به گزارش تابناک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ در خصوص مشخص شدن حریف این تیم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و رویارویی این تیم با الدحیل قطر گفت: به نظر من سخت‌ترین قرعه ممکن به ما خورد.نتایج الدحیل در بازی‌های اخیر خود گویای قدرت این تیم است. آنها مقابل العین که قوی‌ترین تیم امارات است با قدرت به برتری رسیدند و این موضوع نشان‌دهنده قدرت این تیم است.با این همه ما محکوم به بردن در این بازی هستیم چرا که افق حضور ما در فینال لیگ قهرمانان آسیاست و آماده هر رویارویی هستیم.

برانکو اظهار داشت: البته این را هم باید بگویم که از این شرایط بسیار خوشحالم چرا که در بازی برگشت و در تهران بیش از ۱۰۰ هزار هوادار به ورزشگاه آزادی می‌آیند و ما و بازیکنان ما را روی بال‌های سرخ خود به پرواز در می‌آورند و می‌توانیم برای عبور از این مرحله نتیجه لازم را بگیریم.

برانکو در واکنش به این سؤال که ترجیح می‌داد تیمش در این مرحله با کدام یک از تیم‌های حاضر برخورد کند، گفت: برای من مهم نبود که با کدام یک از 3 تیم روبه‌رو شویم از این جهت که همه تیم‌های حاضر در این مرحله قدرتمند هستند. در این مرحله تیمی ضعیف وجود ندارد که بخواهم آن را به الدحیل ترجیح دهم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار