بازدید 2830
واکنش

شفر: خوشحالم استقلال و پرسپولیس به هم نخوردند

کد خبر: ۸۰۱۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳ 23 May 2018

سرمربی تیم استقلال گفت:السد تیم قوی و قابل احترامی است و مطمئنا در بازی روز 5 شهریور شاهد یک مسابقه در سطح اول فوتبال آسیا خواهیم بود.

به گزارش تابناک ورزشی، وینفرد شفر بعد از قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص رویارویی تیمش با السد قطر اظهار داشت:در ابتدا باید از قرعه‌کشی که برگزار شد ابراز خوشحالی کنم چون 2 تیم ایرانی در این مرحله به هم برخورد نکردند. این مسابقه باز هم می‌تواند برای قدرتنمایی فوتبال ایران مفید باشد، ضمن آنکه این بازی آسیایی فرصتی دیگر است تا قدرت تماشاگرانمان را به فوتبال آسیا نشان بدهیم.

Image result for ‫برانکو + شفر‬‎

سرمربی استقلال با اشاره به قدرت السد گفت: السد تیمی قوی و حرفه‌ای است که از بازیکنی مثل ژاوی استفاده می‌کند.این بازیکن با سال‌ها تجربه در بارسلونا در تیم السد حضور دارد و این می‌تواند به قدرت حریف اضافه کند. ما بازی پرسپولیس با السد را تماشا کردیم و می‌دانیم آنها تیم قابل احترامی هستند ولی من از همه چیز بیشتر خوشحالم که در بازی اول می‌توانیم با حضور تماشاگرانمان به مصاف السد برویم. بدون شک این بازی ورزشگاه آزادی باز هم جمعیتی زیاد را به خود خواهد دید. مطمئنا در روز 5 شهریور یک مسابقه در سطح اول فوتبال ‌آسیا خواهیم دید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر