بازدید 3059

آزادی تهران، جذاب ترین ورزشگاه آسیا شد

کد خبر: ۸۰۱۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ 23 May 2018

کنفدراسیون فوتبال آسیا در فاصله چند ساعت تا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در گزارشی ورزشگاه آزادی تهران را جذاب ترین ورزشگاه قاره معرفی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، حضور هم زمان دو تیم پرطرفدار پایتخت ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باعث شد تا بار دیگر میانگین حضور تماشاگر در معتبرترین تورنمنت باشگاهی قاره آسیا با رشد چشمگیری روبرو شود که برگزاری بازی های استقلال و پرسپولیس در این ورزشگاه بزرگ مزید برعلت شد تا طرفداران ایرانی بار دیگر رکوردهای قاره را بشکنند.

در شرایطی که تنها چند ساعت به قرعه کشی رقابت های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فاصله بود سایت afc در گزارشی به معرفی اتفاقات ویژه این فصل از رقابت ها پرداخت و از ورزشگاه آزادی و میزبانی اش از بالغ بر 80 هزار نفر در بازی های رسمی این تورنمنت به عنوان جذاب ترین لحظات لیگ قهرمانان نام برد. سایت afc نوشت:« آزادی تهران در مرحله گروهی همچنین پلی آف میزبان پرتماشاگرترین بازی های این فصل بود تا جایی که حضور 90 هزار نفر در بازی استقلال با العین همین طور 80 هزار نفر در بازی پرسپولیس با الجزیره صحنه های جذاب و فراموش نشدنی در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان به جا گذاشت».

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر