بازدید 5165
۴

مالیات خودروهای وارداتی گران می‌شود

براساس مصوبه اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس، نرخ مالیات بر خودروهای وارداتی نسبت به خودروهای داخلی افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۸۰۱۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵ 22 May 2018

براساس مصوبه اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس، نرخ مالیات بر خودروهای وارداتی نسبت به خودروهای داخلی افزایش می‌یابد.

رحیم زارع سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به نشست عصر امروز(سه‌شنبه، اول خرداد) این کمیسیون، گفت: در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس که با حضور کارشناسانی از مرکز پژوهش‌های مجلس و مسئولان سازمان امور مالیاتی برگزار شد، ادامه لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده با حضور نمایندگان بخش خصوصی، کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس و مسئولان سازمان امور مالیاتی بررسی شد.

وی افزود: در این جلسه، هدفمندسازی مالیات بر آلایندگی خودروها در ذیل لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت مقرر شد مالیات بر آلایندگی طبق برچسب خودروها و به تفکیک خودروهای سنگین، سبک و موتور سیکلت‌ها اخذ شود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در بخش دیگری از این جلسه مقرر شد که نرخ مالیات بر خودروهای وارداتی نسبت به خودروهای داخلی افزایش یابد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۴
خودرو داخلي بي كيفيت و با آلايندگي بالا و پر مصرف كه سودهاي نجومي براي صاحبانش دارد بايد با ماليات بستن به ماشين خارجي با تعرفه گمركي بالا حمايت شود!؟
جان و سرمايه مردم مهم نيست
به جای فشار به خودرو سازان داخلی ..باز هم کمکشان میکنند...دیوار مردم از همه کوتاه تر است..
نتیجه بسیار منطقی جلسه “هدفمندسازی مالیات بر آلاینده خودروها” افزایش نرخ مالیات خودروهای وارداتی به نسبت خودروهای تولید داخل است.
از این طرف گران میکنید .از ان طرف هم برای فروش تولید داخلی پراید 5 میلیونی را 20 میلیون ندهید .تولیدات داخلی را ارزان کنید . قیمتها را برگردانید ...تا انبارهای ایران خودرو . سایپا یک شبه خالی شود مردم به ماشین برسند شما به سودتان .....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها