بازدید 5561
۲
واکنش

جواب محکم برانکو به ادعای عجیب شفر:سومی استقلال مبارک!

کد خبر: ۸۰۱۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵ 22 May 2018

سرمربی تیم پرسپولیس خطاب به همکارش در تیم رقیب و با طعنه گفت: به عنوان سرمربی تیم کوچکتر عنوان درخشان و سومی استقلال را به وینفرد شفر سرمربی این تیم تبریک می‌گویم!

به گزارش تابناک ورزشی، پرسپولیس فصل موفقی را پشت سر گذاشت و توانست در قهرمانی در لیگ برتر دبل کند. این تیم همچنین در آسیا به جمع ۴ تیم برتر پایانی رفت و این فصل هم موفق شده در جمع ۸ تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند اما اظهارات عجیب وینفرد شفر سرمربی استقلال درباره پرسپولیس باعث واکنش برانکو شد.

او درباره رویارویی با استقلال در سوپرجام در ۲۹ تیر ماه و نگرانی اش بابت دربی گفت: نیمه اول بازی ما با استقلال بدترین بازی پرسپولیس در این سال‌ها بود. ما بدترین مسابقه را انجام دادیم اما در نیمه دوم آنها حتی نتوانستند به نیمه زمین ما برسند.

برانکو در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کنید با این شرایط برنده دربی سوپرجام شما خواهید بود یا استقلال؟ اظهار داشت: موافقم کار سختی داریم چون بازی سختی پیش روی ماست اما هر کاری لازم باشد انجام می‌دهیم تا با حداکثر آمادگی به مصاف استقلال برویم چون از این بازی فقط برد می‌خواهیم.

«رقیب سنتی پرسپولیس با شفر قراردادش را تمدید کرد و این موضوع باعث شده تا استقلالی‌ها به نتایج خوب به این مربی امیدوار باشند. وضعیت این تیم را در فصل آینده چطور می‌بینید؟ و آیا این تیم می‌تواند مقابل قهرمانی مجدد پرسپولیس بایستد؟» سرمربی پرسپولیس در واکنش به این پرسش گفت: من هیچ گاه درباره تیم‌های دیگر اظهار نظر نمی‌کنم اما درباره استقلال باید بگویم این تیم به شکل سنتی همیشه یک کاندیدای قهرمانی است. اگر یادتان بیاید ۲ سال قبل با استقلال شانه به شانه برای قهرمانی می‌جنگیدیم اما ما با ۴ گل آنها را در دربی شکست دادیم. دو فصل قبل استقلال دوم شد و این در حالی است که امتیازات بیشتری کسب کرد اما فصل قبل استقلال سوم شد و امتیازات کمتری به دست آورد. استقلال با منصوریان امتیازات بیشتری نسبت به استقلال با شفر به دست آورد و اینها واقعیت موجود است اما معتقدم استقلال یک تیم عالی است و یک سرمربی خیلی خوب دارد اما همه اینها را پرسپولیس هم دارد. حالا در لیگ پیش رو مشخص می‌شود که چه تیمی بهتر است البته فراموش نکنید که ذوب‌آهن بهترین تیم نیم فصل دوم فصلی که گذشت، بود. این را هم در نظر بگیرید که اگر سایپا گسترش فولاد را می‌برد این تیم به مقام سوم می‌رسید و استقلال چهارم می‌شد. فراموش نکنید هم استقلال و هم پرسپولیس یک تکلیف دارند که باید بار اصلی فوتبال ایران را به دوش بکشند. همه جای دنیا هم اوضاع به این شکل است و نباید از این مسائل فرار کرد. ما خوشحالیم رقیبی مثل استقلال داریم چون در کنار سایر تیم‌ها رقابت می‌کنیم و این موضوع باعث می‌شود پرسپولیس هم قدرتمندتر شود. این رقابت باعث می‌شود که ما برای بهتر شدن تلاش کنیم. امسال رقبایی مثل استقلال، سپاهان، ذوب‌آهن، تراکتورسازی، سایپا و پیکان خواهیم داشت. سایپا و پیکان به شکل سنتی قوی هستند و در این بین تیم‌هایی وجود دارند که توانایی شکست هر تیمی را خواهند داشت. مثل نفت آبادان یا پارس جنوبی و یا پدیده که فوق‌العاده هستند. فکر می‌کنم لیگ فوق‌العاده‌ای در پیش داریم.

برانکو در واکنش به مصاحبه عجیب وینفرد شفر سرمربی استقلال که تیم استقلال به دلیل داشتن تماشاگران بیشتر در لیگ قهرمانان آسیا تیم بزرگتری است و او پرسپولیس را به دلیل تماشاگران کمتر تیم کوچکتر خطاب کرده گفت: باید بگویم که من از بابت کسب عنوان درخشان سومی لیگ برتر از سوی تیم بزرگتر بسیار خوشحالم و به عنوان سرمربی تیم کوچکتر مقام زیبا و درخشان سومی را به شخص آقای شفر تبریک می‌گویم!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
تابی لنگی بهتر بود صحبتهای شفر رو قبلش میگذاشتید درضمن دو قهرمانی! پرسپولیس کاملا مشخص بود که با کمک وزارت ورزش و فدراسیون حاصل شد بهترین شاهد اون حرفهای افشاگرانه نقش فدراسیوت در انتقال بازیکنان به مرسپولیس بود و بعدش دوری های جانبدرانه در کل لیگ.
تابناک لنگییییییییییی:)))))))))))))
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار