بازدید 5746

تهدید اوکراین به نابودی پل کریمه!

نماینده پارلمان ردای اوکراین تهدید کرد کشورش پل کریمه را تخریب می‌کند.
کد خبر: ۸۰۱۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸ 22 May 2018

نماینده پارلمان ردای اوکراین تهدید کرد کشورش پل کریمه را تخریب می‌کند.

به گزارش ایسنا از وستی، ایگور ماسییچوک گفت: پل کریمه زیرساخت دشمن است، هر کشور عادی در جهان که در حال جنگ در قلمرو خود است قطعا برای از بین بردن دشمن زیرساخت‌های آنان از جمله پل، خطوط راه آهن و فرودگاه را نابود می‌کند.

وی افزود، اگر شخصا به مقام وزارت دفاع اوکراین دست یابد این کار را انجام خواهد داد.

این اظهارات در حالی صورت می‌گیرد که پیشتر پترو پوروشنکو، رئیس جمهور اوکراین گفته بود: قصد دارد تا پس از باز پس گیری منطقه کریمه از روسیه، از این پل برای دسترسی به دیگر مناطق اوکراین استفاده کند.

در همین حال ولادیسلاو گانژارا، نماینده دومای دولتی کریمه گفت: چنین اظهاراتی از مقامات اوکراینی تنها در خیال امکان پذیر است.

به گفته وی، سیاستمداران اوکراینی مدت زیادی تلاش کردند تا همه را متقاعد کنند اساسا ساخت چنین پلی غیر ممکن است، اما اکنون پس از بهره برداری، رفتار آنان نشان می‌دهد که یک بار دیگر سخنانشان بیهوده است.

این مقام روس خاطرنشان کرد: دولتمردان اوکراینی تنها می‌توانند در فانتزی‌های ذهنی خود پل کریمه را نابود کنند اما واقعیت آن است که این پل اکنون یکی از ایمن‌ترین پل‌های پیشرفته در جهان است.

دولت روسیه پس از الحاق کریمه به خاک خود در سال ۲۰۱۵ میلادی، پروژه ساخت پل عظیمی بر روی دریاه سیاه را اجرا کرد تا امکان ارتباط زمینی این منطقه با روسیه امکانپذیر شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها