بازدید 2144

اعتصاب مجدد کارمندان بخش‌های دولتی در فرانسه

کارمندان بخش‌های مختلف دولتی در فرانسه مجددا در اعتراض به طرح دولت این کشور برای کاهش ۱۲۰ هزار شغل تا سال ۲۰۲۲ اعتصاب کردند.
کد خبر: ۸۰۱۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷ 22 May 2018

کارمندان بخش‌های مختلف دولتی در فرانسه مجددا در اعتراض به طرح دولت این کشور برای کاهش ۱۲۰ هزار شغل تا سال ۲۰۲۲ اعتصاب کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، ۹ اتحادیه کارگری در فرانسه در فراخوان مشترکی برای برگزاری این اعتصاب خواهان افزایش دستمزدها شده و به استفاده فزاینده از قراردادهای کوتاه مدت در بخش‌های دولتی اعتراض کردند.

این سومین اعتصاب سراسری کارمندان دولت در فرانسه از زمانی است که امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور این کشور ماه مه گذشته به قدرت رسید.

ماکرون در کمپین انتخابات ریاست جمهوری خود وعده داده بود که هزینه‌های دولت را کاهش داده و قوانین حوزه کار را اصلاح خواهد کرد.

به دنبال اعتصاب امروز (سه‌شنبه) در فرانسه صدها پرواز از مبدا و به مقصد این کشور لغو شد چراکه کارمندان کنترل ترافیک هوایی نیز به این اعتصاب‌ها پیوستند.

همزمان اعلام شده که دولت فرانسه نیز در حال مذاکراتی با اتحادیه‌ها درباره طرح‌هایش بوده و اعلام کرده که سال آینده میلادی به دنبال تبدیل کردن اصلاحات خود به قانون خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر