بازدید 9902

شفر، مهاجم خارجی جانشین تیام را به استقلال معرفی کرد

کد خبر: ۸۰۱۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲ 22 May 2018

شفر به دنبال یک بازیکن جدید خارجی برای خط حمله می گردد و این موضوع را به مدیران باشگاه استقلال هم اعلام کرده است تا مشخص شود رفتن مامه تیام جدی است.

به گزارش تابناک ورزشی، در شرایطی که خبر پیشنهاد الهلال به تبام منتشر شده است، این شایعه شکل گرفته که مهاجم مد نظر شفر برای جایگزینی، «الحاجی گرو» است، بازیکنی که پیش از این هم شفر برای جذب او درخواست داده بود. جالب اینکه خود این بازیکن هم حضور در استقلال را تایید کرده و پیام داده که به زودی به این تیم می آید، واکنشی که در نوع خودش عجیب است.

در واقع آنچه باعث شایعه حضور این بازیکن در تیم استقلال در روزهای اخیر قوت بگیرد، واکنش های این روزهای این بازیکن در فضای مجازی است. گرو در واکنش به هواداران استقلال که به صفحات او در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی سر زده و پیام گذاشته اند، گفته که بزودی به استقلال می پیوندد. این در حالی است که گرو پیش از این هم از حضور احتمالی خود در استقلال سخن گفته بود اما تاکنون چنین اتفاقی نیافتاده است.

در همین حال در پاسخ به این شایعه که استقلالی ها و شفر، گرو را برای جانشینی تیام می خواهند، این واقعیت هم وجود دارد که شفر و باشگاه روی حضور تیام برای فصل بعد هم حساب ویژه ای باز کرده و اگر قرار است مهاجم جدیدی هم جذب شود به عنوان مکمل تیام خواهد بود نه جانشین این بازیکن. استقلال پول و توانایی مالی لازم برای جلب رضایت تیام را ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل