بازدید 15853
تأملی بر واکنش یک مدیر استانی به فهرست تیم ملی فوتبال کشورمان؛

کیروش و فهرست انتقاد برانگیزش نه، مجلس به این رفتار واکنش نشان دهد!

تعجب کردیم و پیگیر دلایل حذف «وریا غفوری» از تیم ملی در مجلس هستیم؛ این چکیده سخنان یکی از مدیران استانی درباره فهرست اخیر تیم ملی فوتبال کشورمان است. وعده پیگیری فهرست ورزشی در مجلس شورای اسلامی!
کد خبر: ۸۰۱۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷ 22 May 2018

تعجب کردیم و پیگیر دلایل حذف «وریا غفوری» از تیم ملی در مجلس هستیم؛ این چکیده سخنان یکی از مدیران استانی درباره فهرست اخیر تیم ملی فوتبال کشورمان است. وعده پیگیری فهرست ورزشی در مجلس شورای اسلامی!

به گزارش «تابناک»؛ به فاصله دو روز از اعلام اسامی فهرست بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان برای اعزام به جام جهانی فوتبال روسیه ـ که البته قطعی و غیرقابل تغییر هم نیست ـ هنوز واکنش‌ها به این فهرست پایان نیافته است؛ واکنش‌هایی که امروز یکی از عجیب ترین‌هایشان رسانه‌ای شد.

بر اساس خبری که روی خروجی یکی از خبرگزاری‌های کشورمان رفت، حامد جولایی، مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان از فهرست اعلام شده توسط سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ابراز تعجب کرد و سپس از پیگیری موضوع در بالاترین سطوح خبر داد.

جولایی در این باره گفت: خط خوردن «وریا غفوری» [فوتبالیست اهل استان کردستان که در باشگاه استقلال تهران توپ می‌زند] جامعه ورزشی را شوکه کرده و بنابراین، برای دلیل این امر، پیگیری‌های لازم با مسئولین استان و نمایندگان مجلس انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه هنوز این بازیکن قطعی از تیم ملی خط نخورده، پای را از کشاندن موضوع به مجلس فراتر گذاشت و افزود: غفوری به همراه چند بازیکن دیگر در لیست انتظار سرمربی هستند و امیدوارم با پیگیری‌هایی که انجام خواهیم داد، وی دوباره به تیم ملی بازگردد.

رونمایی صریح از طرحی برای اعمال فشار بر سرمربی فوتبال کشورمان برای بازگشت یک ستاره خط خورده از فهرست، به فهرست فوتبالیست‌هایی که قرار است عازم مسابقات جام جهانی فوتبال در روسیه شوند؛ طرحی که اگر به ثمر بنشیند، لابد پیگیری برای حضور وی در ترکیب ثابت ملی پوشان در دستور کار قرار خواهد گرفت!

دستور کاری کم سابقه که البته معلوم نیست چیزی بیشتر از ادعای این مدیر استانی باشد و هرگز به مجلس برسد، اما به همین اندازه که طرح شده هم، محل تأمل است؛ تلاشی که حتی معطوف به جا ماندن همه ستاره‌های خط خورده هم نیست و به نوعی رنگ و بوی ناخوشایند منطقه محوری هم دارد، اما به رغم همه اینها، مدیر مذکور ابایی از مطرح کردنش در افکار عمومی نداشته است.

رفتاری عجیب و شائبه برانگیز که نه از یک رسانه یا هوادار فوتبالی، که از مدیری سر زده که ظاهرا به بدیهیات امر ورزش و حتی اصول کار مجلس آگاه نیست که اگر بود، هرگز تلاش نمی‌کرد قوه مقننه را به قامت یک اهرم فشار نشان دهد و بر تجربیات رقم خورده با این نگاه چشم ببندد. تجربه کشاندن موضوعاتی غیر مرتبط با رسالت مجلس به این نهاد که سراسر ناخوشایند و عبرت برانگیز هستند.

نهادی که مسئولیتش وضع قوانین و نظارت بر اجرای آنهاست، اما ظاهرا برخی مدیران عالی رتبه هم آشنایی چندانی با آن وظایف ندارند. مثل این مدیر استانی که حتی تلاش نکرده از وزارت ورزش که مافوق وی است مایه بگذارد و به سراغ یک قوه دیگر رفته است. آن هم برای موضوعی که این مدیر اجرایی باید بهتر از هر کسی بداند ورود دستوری به آن، حکم سمی مهلک را دارد.

اینکه فهرست کیروش انتقاداتی به دنبال داشته، چیزی نیست که نیاز به بیان و تکرار داشته باشد و واکنش‌های فراوان به آن، مؤیدش است؛ اما اظهارنظر‌هایی نظیر آنچه مدیر استانی بیان کرده، بی شک موضوعی است که جای بحث و بررسی بسیاری دارد. بررسی‌هایی که بد نیست در مجلس کلید بخورد تا مشخص شود، چگونه یک مدیر دولتی سلسله مراتب را رعایت نمی‌کند و موضوع مهمی مانند پرهیز از حاشیه آفرینی برای تیم ملی فوتبال را به هیچ می‌انگارد؟!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۶۷
دلایل عدم دعوت تعدادی از بازکنان به تیم ملی کاملا فنی و درست بوده است ضمنا جزو اختیارتا سر مربی تیم ملی است
ایشان نمی توانستند یک دروازه بان ذخیره را در شرایطی که دروازه بان های فیکس در تیم های دیگر وجود داشتند و یا افرادی را که در تیم های باشگاهی خودشان مدت ها در پست هایی بازی کرده اند که در آن پست ها به درد تیم ملی نمی خورند دعوت به تیم ملی کنند
علاوه بر این هدفشان مشخص است که استفاده از بازیکنان سریع و جوان بوده است چون ما در برابر رقبایمان اگر بخواهیم حرفی برای گفتن داشته باشیم احتیاج به یک تیم سریع داریم
پاسخ ها
مجيد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
ببخشيد سريعتر از وريا هم سراغ داريد؟ آقاي رامين رضاييان چه برتري نسبت به وريا داره ؟ آماده بودن سيد جلال كه برهمه مسلم است .اين مربي باهوش بعدآ تحت فشار هر دو را دعوت ميكنه تا در صورت باخت تقصير را گردن غير فوتبالي ها بندازه
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
حرف شما موقعی درست بود که کسی مثل رامین رضایی ، امیر عابد زاده یا اشکان دژاگه را هم دعوت نمی کرد. اشکان که کلا مصدوم بوده و اون دو نفر دیگه هم چندان بازی نکردند. حالا چی داری بگی عزیز برادر؟؟
میثم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
نکته اول اینکه کاملا با نظرت مخالفم و تصمصم کیروش چندان فنی و حرفه ای نبوده. این توجیحاتی هم که ارائه کرده الکیه.
نکته دوم اینکه هیچ کسی حق نداری مباحث فنی ورزش رو بداخل سیاست و مجلس بکشونه حالا به هر دلیلی. اون هم دولت و مجلسی که کار عادی خودشونم نمیتونن درست انجام بدن.
نکته سوم این حرکت از طرف آقای زمانی عضو تیم استقلال برنامه ریزی شده و ایشون تا تونستن از اهرم مجلس برای استقلال خرج کردن و البته خوب هم براشون اومد داشته.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
لطفا ملي نظر بديد نه رنگي!
ناشناس
| Germany |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
شاهنامه آخرش خوشه . وقتی تو بازیها بلافاصله اوت شد بازم همینجوری به عشق کیروش جون کری بخون
ali
| Germany |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
وست محترم٫ واقعا انتظار داشتی از گروه بالا بیایم٫ حالا چه با یا بدون اون بازیکنان خط خورده. اما ادمی به امید زنده است. مسئولیت این تیم با سرمربی است. نمی دونم چرا همه دوست دارن در ان مداخله کنند٫ نمایندهای مجلس هم که فکر مکنند تو مملکت همه چیز روبراست و فقط مشکل فوتبال که حل نشده.
سر مربی تیم ملی شخصی با تجربه است و هر تصمیمی که بگیرد اعضای تیم ملی باید تمکین کنند چون او سر مربی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
انتقاد حق رسانه هاست!! چه ربطی به تمکین بازیکنا داره؟؟؟
حالا یکی توی یه جایی خواسته یک خودی نشون بده، شما زیاد جدی نگیرید. همون طوری که هیچکی ایشون رو جدی نمیگیره
پاسخ ها
مسعود
| United States of America |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
اتفاقا باید جدی گرفت تا فرهنگ حرف مفت زدن منحط بشه
دانشجو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
چرا توی هر چیزی باید نظر بدیم؟
کار خودمون رو درست انجام بدیم.
بسه دیگه، هی تو کار دیگران سرک کشیدن.
خدای حذف وریا غفوری با توجه به بهانه کیروش ، وانتخاب افراد دیگر ، اصلا درست نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
صحبت شما درسته و خیلی ها واکنش نشون دادن، اما موضوع اینه که واکنش هم باید قانونی باشه نه اینکه از روشی غیرقانونی بخواهیم به هدفمون برسیم. همینه که سنگ روی سنگ تو این مملکت بند نمی شه.
این مدیر استانی اگه پلکان ترقی مدیریتی رو گام به گام و درست طی کرده باشه باید بدونه که این ادعا و طرح این مسئله خیلی از بدیهات و اصول اداری رو زیر سوال بده. اصولی چون اصل تفکیک قوا، اصل رعایت سلسله مراتب اداری از ذیل تا صدر.
ایشون باید متوجه باشن که نباید در حوزه مدیریتی دیگران دخالت کنند الا از راه هایی که قانون پیش بینی کرده.
البته ایشون مقصر نیست. وقتی هر کی به خودش اجازه میده در کار دیگران دخالت کنه و خدشه و خلل به وجود بیاره و هیچ تاوان و هزینه ای هم نده باید هم اینجور صحبت ها و دخالت ها رو از این مدیر شاهد باشیم.
بنده هم موافقم-مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان کردستان بایستی دنبال مطالبات جدی تر و زیربنایی تر باشند و این پرسش رو مطرح کنن که چرا ورزشگاه سرپوشیده 6000 نفری 22 گولان ناتموم رها شده-چرا با وجود استعدادهای فراوانی مانند وریا غفوری در استان کردستان حتی یک تیم از استان در سطح ملی حضور نداره؟!!چرا سرانه ورزشی استان بسیار ناچیزه؟!! چرا اجرای پروژه ها انقد با تاخیر و کندی صورت میگیره و چرا های اساسی دیگر که پیگیری این مطالبات به طور قطع منجر به حضور قوی تر ورزشکاران استان در کشور و کمک به رشد و توسعه ورزش میشه-اینها اولویت دارند جناب مدیر کل
شما مدعیان فوتبالی وغیر فوتبالی چه جایگاه ی در فوتبال دنیا دارید که نسبت به سرمربی موفق فوتبال کشور اظهار نظر میکنید بد نیست عملکرد خودتان در سمتهای تخصصی وغیر تخصصی که در ان هستید را نقد کنید سپس در مورد یک متخصص بین المللی حرف بزنید عادت موج سواری وخودبزرگ بینی بد کوفتی است که ظاهرا هر از چندی بروز میکند
مجلس بهتره به اتش زدن برجام و پرچم امریکا برسد و تحریمها را برگردونند .
چکار دارند دخالت در کار کیروش میکنند ؟
نوع نگاه قومی، نگاه سو ظن دار و عقب مانده باعث طرح این موضوعات میشه
در یک کلام نگاه جهان سومی
نماینده مجلس بره به وضعیت استانش رسیدگی کنه. اسم این اظهار نظرش دلسوزی نیست . یجور بایکوت کردن مشکلات استان عزیز کردستانه.
یعنی بد خودش رو ضایع کرد
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
نماینده مجلس نبوده مدیرکل تربیت بدنی استان بوده
واقعا برام جاي سواله چرا ما در همه چيز متخصص و صاحب نظريم؟!!! خوب سرمربيه حقشه نفراتش رو خودش انتخاب كنه .
کیروش نه با وریا دشمنی داره نه با بقیه و نه دنبال بهانه گیری. یک مربی کارکشته که میدونه چی میخواد و کدام بازیکن قابلیت اجرای برنامه اش راداره. حالا اون بازیکن از هر تیمی واستانی و شهری باشه فرق نمیکنه
لطفا تیم ملی را قاطی مسائل رقابتی خودتون نکنید
دخالت مجلس در مديريت تيم ملي نشان داد كه چرا كشور ما اقتصادش در استانه نابودي كامل قرار گرفته است. به همين دليل هيچ كس به وظايف خودش آشنا نيست يك نمونه آن همين مجلس محترم شوراي اسلامي يكي نيست بكه بابا شما به مشگلات اقتصادي مردم رسيدگي كنيد نه چيدمان تيم ملي فوتبال
همین هست که توی این مملکت سنگ روی سنگ بند نمیشه. هر کسی هرجا دلش خواست نظر می ده و زور می گه.
وقتی نماینده مجلس در خانه ملت پرچم یک کشور را آتش می زند ، از مدیر کل استانی بیش از این انتظاری نیست !
مجلس بجاي سلبريتي بازي ودخالت در فوتبال فكري بحال نون شب مردم و اين گراني بكند
خودمانیم مجلس ما هم به درد همین چیز ها می خورد.
مانمیدانستیم مجلسیان کل مشکلات مملکتو حل کردند مونده فوتبال...........
تاسف بار بک مدیر اینقدر بیسواد ونااگاه ..همینه که شرایط کشور به این شکل شده..این اقا بدرد مدیریت یک دکه سیگار فروشی هم نمیخوره
امید وارم که نماینده ی محترم معترض!!! متوجه ی وظیفه ی نمایندگی و حدود و اختیارات خودش و مسیر عملکرد مجلس و سایر قوا باشه و بیخود مسایلی که هیچ ربط قانونی به هم ندارد را با بی بصیرتی به هم متصل نکند. مشکلات فراوان تری در استان وجود دارد لطفا به وضغیت کولبران ضعیف و مستضعف و معیشت خانواده ی آنها توجه کن که به قرب خداوند و مردانگی و مروت نزدیک تر است و مورد پسند تر میباشد.
سابقه کیروش گویای همه چیزش است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
اخراج در اغلب موارد
خیلی نمایندگان با حالی داریم مسائل بسیار مهمی در کشور جهت پیگیری آنها وجود دارد که وظیفه آنها پیگیری آنها است(قیمت خودرو - کیفیت هوا- حمل نقل عمومی - بیکاری - فقر ) که پیگیری نمی کنند و در کاری که به انها هیچ ربطی ندارد دخالت می کنند
نماینده مجلس بیراه نگفته . الان همه مشکلات اقتصادی مردم ، اختلاسها و دزدیها ، فقر و بیکاری و بازار ارز و .... رو درست کردند . فقط همین یه مورد بوده که می بایست اقدام میکردند .
تا حالا شده کسانی مانند این آقا از طرف حتی اداره متبوعش بازخواست شود که داره موضوع را استانی و قبیله گرائی می کنه دائی و ووریا و امثال آنها که از استان های مختلف کشور هستند، همه عزیز و همه حز قهرمانان ملی ما محسوب می شوند، ولی این موضوع چه ربطی به اداره ورزش کزدستان داره که بیاد، اعتراض کنه. سرمربی کارکشته و همیشه پیروز تیم ملی این طوری تشخیص داده که جلال ووریا فعلا نباشن، دیگه چرا جو سازی و حاشیه سازی اونم در این موقع که تیم ملی آماده رفتن به زرگترین آوردگاه ورزشی حهانه می کنند؟
چرا اون نماینده رو اخراج نمیکنن ؟
در حال حاضر از کیروش کار بلدتر در فوتبال ایران داریم؟!!!! اونم می خوایم با قلدری خراب کنیم؟ مطمئن باشید که کیروش از خیلی از مدیران ما برای تیم بهتر دل می سوزاند. چون رزومه خودش هم با ان وصل هست
تیم خودشه هر جور دوست داره میچینه به شما چه مگه وقتی تیم ببازه شما اعتبارت میره زیر سوال؟ یا کسی شما رو مقصر میدونه!!!
پاسخ ها
کامبیز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
االبته یاد آور کنم که این به اصطلاح شما تیم خودش در اصل تیم ملی 80 میلیوم ایرانیه که با خود سری و غرض ورزی به طور قطع و با بدترین نتیجه تاریخ از جام جهانی حذف خواهد شد. وقتی از مربی اخراجی رئال و اخراجی پرتغالو توپ جمع کن منجستر بت بسازیم و بهش اینقدر بها بدیم که به غیرت ایرانی توهین کنه و اسم حرفه ای گری روش بذاریم قطعا نتیجه همین میشه
وریا غفوری آماده اما آیا سکاندار این عاقاست که میاد نظر میده ؟ چطوره کیروش هم تو کار ایشون دخالت کنه ؟ نظام به شما ها یاد نداده وظیفه خودتون رو درست انجام بدین ؟
نظر کی روش منطقی است ما به کار حرفه ایی و تصمیم حرفه ایی عادت نکرده ایم...
یه پرتقالی داره سرنوشت یه بازیکن خوب نابود میکنه اخه چرا انقد نامردی
مجلس !!!!
چون اکثر مدیران به خلق و خوی دستوری و زورگویی عادت کردن !! وقتی مدیران نه براساس تخصص بلکه براساس باندبازی و قدرت طلبی انتخاب میشن این میشه نتیجه اش !!!
ایشان نظری راجع به برجام ابراز نفرمودند؟؟؟
البته اگر وريا غفوري اهل كردستان نبود شايد خيلي مهم نبود اما چون اهل كردستان است مسئله بوداره و ضمنا مسول استان كردستا كه اظهار نظر كرده نيز فردي غير متخصص در زمينه ورزشي نيست .از آنجانيكه در بسياري زمينه ها تصميمات در پس پرده گرفته ميشود واشكار نيست نميتوان به استقلال راي كيروش هم كاملا مطمن بود البته نه اينكه كيروش بياد فردي غير فوتباليست يا بي تجربه هم براي تيم ملي اعزامي انتخاب كند .بنابراين اعتراضات راه به جائي نخواهد برد .چون پرده برافتد نه تو ماني و نه من
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
ظاهرالامر فوتبالیست مورد بحث از جریانات چن وقت پیش یکی از شهرستان های استان کردستان اعلام حمایت نموده اند و آقای سرمربی نیز غیرممکن است بعد از چندسال سابقه فعالیت در ایران مصالح خود و حاشیه کاریش را تشخیص ندهند
نماینده های ما تنها کاری که نمی کنند تفکر و مشارکت فعالانه در قانون گذاری است. وچون در همه موضوعاتی که به آنها ربطی ندارد ورود میکنند،باید هم در موضوع اختیارات سرمربی تیم ملی فوتبال دخالت کنند
تو برو جلو قاچاقچی ها و تروریستا بگیر
باید در مقابل افرادی مثل این مدیر استان که بی محابا به حوزه یک مربی حرفه ای وارد میشه ایستاد و اجازه هوچیگری نداد.
ببینین ما تو گروه مرگ هستیم. همه چسبیدن به اسپانیا و پرتغال و مراکش رو فراموش کردن. مراکش قهرمان جام ملتهای افریقا شد بدون حصور لژیونرهاش پرتغال قهرمان اروپاست و اسپانیا هم معلومه. ایران بالاترین تیم اسیاست. این سه تیم بسیار سرعتی و تکنیکی هستند و ما نیاز به یرعت داریم. سید جلال بهترین هست اما تو ایران و پرسپولیس. اما در مقایسه با بازیکنان این سه تیم شاید نتونه سرعت کافی رو داشته باشه. وریا هم دلیلشو کی روش گفت. حالا من از دوستان بپرسم اگه وریا تو تیم پدیده بود و خانزاده تو تیم استقلال و وریا دعوت نمیشد بازهم همین سر صدا بود؟؟؟؟ لذا بهتره تعصبات رو بذاریم کنار و واسه تیم ملی ارزو کنیم یه حریف اسون نباشه که دهتا دهتا گل دریافت کنه. من انتظار برد ندارم اما انتظار بازی محکم و جسورانه و ابرومند دارم.
کی روش نه با شعار بلکه با هوشیاری توانست کاری کند که تیم ما اولین تیم آسیا برای شرکت در جام جهانی شود. رتبه ۳۶ ایران در جام جهانی علیرغم محدودیت ها - خود گویای توانایی این مربی درجه یک - در ---مدیریت--- تیم است.ما اگر در دیگر زمینه ها هم در دنیا ۳۶ بودیم که غمی نبود پس در کمتر از یک ماهی که مانده - اجازه ندهیم که تیم ملی تضعیف شود. یکپارچگی و موفقیت تیم ملی در جام جهانی بهترین جواب برای آنهایی است که شمشیر را از رو بسته و خواهان تبدیل ایران به عراق و افقانستان و سوریه بعدی هستند. این فرصت را نسوزانید. جام جهانی ملت ها را به هم و با هم نزدیک می کند.مجلس هم اگر می خواهد خدمتی به فوتبال کند اجازه بدهد که بانوان هم بتوانند مانند بقیه دنیا (حتی عربستان عصر حجر) در استادیوم ها حضور یابند.
تعجبی نداره بازیش بگبر و نگبر داره . ضعف تکنیک رو با دوندگی زیاد پوشش میده که این خوب نیست
واقعا دلیل دعوت از عابد زاده چی هست گویند پدر توبود فاضل آن وقت حسینی را کنار میزنه دلایل دلم خواست کیروش چرا مربی غفوری دراین گذاشته ویا چرا حسینی چند بازی در دروازه نبوده ولی بقیه همه خوب بودند اینشالله از روسیه دیگه ایران نمییای
کجای دنیا مجلس یک کشور لیست انتخابی تیم ملی گیر میده ؟ این مجلسی ها هم مشکلات مملکنو ول کردند واسه اینکه بگن بیکار نیستیم بخیه به آبدوغ میزنند , چهره معروف آرژانتینی از تیم ملیشون خط خورده , حالا وزیر و وکیل بریزن بهش بگن چرا ؟ به شما چه ! مگر مربی تیم ملی هستید , تو ایران از بس مسئولین به کارهای غیر از کارهای خودشون سرک می کشند و دخالت می کنند , عادت کرده اند
وریا که با اسراییل بازی نکرده؟کاش تیم ملی نماینده همه اقوام ایران باشد.حالا ممکن است وریا سنی مذهب باشد
اسپانیا و پرتقال الآن دارند نفس راحتی میکشند چرا که بازیکنانی مثل وریا و سیدجلال در تیم ایران نیستند. هیچ بعید نیست که کیروش برای نجات تیم کشورش دست به این کار علیه تیم ایران زده باشد. باباجان اریک کانتونای افسانه ای را از تیم ملی خط زدند هیچ نشد حالا مجلس چه کاره است که در ارنج تیم ملی دخالت کند؟ لابد در حسن مسابقات جام جهانی هم در جلسه مجلس برای ترکیب تیم ملی تصمیم میگیرند. نمایندگان مجلس آنلاین باشند نکند در طول جام جهانی خوابشان ببرد!
منتظر نتایج خیلی خوب تیم ملی فوتبال می مانیم !!!!
تابناک جوون وظیفه مجلس فقط قانون گذاری نیست. وظیفه اصلی دیگرش، نظارت بر دولت و وزارت خونه هاشه. درسته؟
رامین رضاییان خیلی سر تر از غفوریه .
واقعا که . از راه ورزشی نتونستند کی روش رو بزنند چندتا نماینده ساده لوح رو جلو انداختند.
واقعا وظیفه این نماینده ها قانون گذاری نیست یا پرداختن به امور بی ربط و اساس؟!!
چه فرقی میکنه کی باشه سه باخت خوشگل و ملس میخاهیم بیاریم دیگه این همه هیاهو برای چیست دوستان
بحث فنی داری چرا موضوع را به مجلس میکشی . مردم کرد اینقدر عاقل هستن که روشهای نخ نمای شما رو باور نکنن. جنابعالی از طریق وزارت ورزش این سمت رو گرفتی پس از وزارت خانه متبوعت پیگیری کن . جنابعالی که دغدغه مردم زجر کشیده کردستان را داری بیلان کارت رو در توسعه ورزش در استان غیور و انقلابی کردستان ارائه بده . آیا وریا پیشرفتش رو مدیون مدیریت ورزشی شما است یا با تلاش و زحمت خودش این جایگاه را پیدا کرده ؟
سرمربی مسئول برد و یا باخت تیمش است و باید با دانش خودش بازیکنانش را انتخاب کند نه با دانش دیگران، خیلی عجیبه که این روزها هر کی در انتخاب بازیکنان اظهار نظر و موافقت و یا مخالفت خودش را اعلام میکنه.!!!
بالاخره مجلس از نظر ایشان در چنینی مقامی ایستاده است
شاید شان آن را نمایندگان بخوبی حفظ نکرده اند
ضمنا اگر قرار بود افرادی در این سطح در تصمیماتون مدیریت تیم ملی دخالت کنند که این تیم به اینجا نمی رسید
کی روش نشان داده که تا بحال تصمیماتی درست و قابل قبول گرفته حالا هم گوش نخواهد کرد. دوستان بهتر است ابروی خود را در جولانگه قانونی شان حفظ کنند
اقای نماینده خیال کرده کیروش رئیس اداره است بره عوضش کنه
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی